abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220729991

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus games van deze maand:


De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
2025:
Hollow Knight: Silksong
Dying Light: The Beast
Borderlands 4
EA Sports FC 26
Ghost of Yoteï
Battlefield 6
Ninja Gaiden 4
Call of Duty: Black Ops 7

2026:
Marathon
Resident Evil: Requiem
Crimson Desert
Grand Theft Auto 6
Onimusha: Way of the Sword
Pragmata
Saros
007 First Light

?:
Wolverine
Intergalactic: The Heretic Prophet
Tomb Raider
Light No Fire
Judas
The Witcher IV

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220729994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:54 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Resident Evil Requiem te ruil voor Pragmata of Crimson Desert.
Dragon Quest VII Reimagined mag ook!

[ Bericht 3% gewijzigd door Drankster op 06-05-2026 21:53:42 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 11:37:05 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220734973
Lovecraft's Untold Stories eens opgestart.
Wel een goede atmosfeer, 1900 horror pixelart.
Je hebt maar beperkte inventarisruimte, wat het lastig maakt wat je mee moet nemen.
Moet nog uitvinden hoe het zit met geheime kamers, waarvan ik niet weet hoe ik ze moet vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220735166
Bekijk deze YouTube-video

@TheStigsDutchCousin 32 minuten aan stranger than heaven footage en bts.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:00:40 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735191
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:56 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:TheStigsDutchCousin 32 minuten aan stranger than heaven footage en bts.
Ik ga hem kijken, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:01:19 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lovecraft's Untold Stories eens opgestart.
Wel een goede atmosfeer, 1900 horror pixelart.
Je hebt maar beperkte inventarisruimte, wat het lastig maakt wat je mee moet nemen.
Moet nog uitvinden hoe het zit met geheime kamers, waarvan ik niet weet hoe ik ze moet vinden.
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:36:52 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220735392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:41:22 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220735441
Ik was in juli 2025 ql aan AC Shadow begonnen :D

Kon ik me niet herinneren :D
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:59:09 #10
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735545
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik was in juli 2025 ql aan AC Shadow begonnen :D

Kon ik me niet herinneren :D
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:01:41 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735598
Black Flag remake overigens wel zin in.

Is alleen de vraag of ik tegen die tijd Crimson Desert uit heb :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:17:08 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220735716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.
Zal vanavond even kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 13:20:04 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zal vanavond even kijken.
Succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220735751
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
In Valhalla heb ik ook de meeste uren zitten :D

exploren vind ik juist het leukste om te doen. Begin van Shadows is wel kut.
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:23:47 #15
364681 over_hedge
pi_220735755
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
exploren vind ik juist het leukste om te doen.
Crimson desert gaan spelen dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:28:37 #16
38824 crew  Droopie
pi_220735782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
Hell To The Liars
pi_220735788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
Black Flag remake overigens wel zin in.

Is alleen de vraag of ik tegen die tijd Crimson Desert uit heb :D
ja ik ook wel. maar geen zin om weer veel euro er aan uit te geven :D
pi_220735794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Die heb ik nog niet gekocht :@
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
_O-
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:33:47 #19
364681 over_hedge
pi_220735804
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet gekocht :@
[..]
_O-
Snel doen dan. Over 2 weken kost het evenveel als een kwart tank benzine. Dus moet kunnen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:36:12 #20
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:37:03 #21
364681 over_hedge
pi_220735820
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
ik heb de main storys uitgespeeld. Moet nog 20 tot 30% van de map zien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:37:31 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
Ja maar, ik ben in Crimson Desert eigenlijk alleen maar buiten :Y
Telt dat ook?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220735828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:39:48 #24
364681 over_hedge
pi_220735837
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
ik zit op 100. En heb hem uitgespeeld. (main story dus)
helpt dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:40:17 #25
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735839
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
3 uurtjes gemiddeld per avond sinds de launch op 19 maart.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220735847
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ik zit op 100. En heb hem uitgespeeld. (main story dus)
helpt dit
_O-

Ik speel in de zomer minder.
Doe nog elke week braaf de challenges van cod bo7

Dan moet ik nog aan pragmata beginnen.

Ac shadows weer opgestart :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2026 13:41:29 ]
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:53:42 #27
38824 crew  Droopie
pi_220735905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja maar, ik ben in Crimson Desert eigenlijk alleen maar buiten :Y
Telt dat ook?
Als dat komt omdat je geen huis in Crimson Desert hebt, ja. Dan telt dat ook.

Anders ga je maar ingame binnen zitten.
Hell To The Liars
pi_220735930
Mijn vriend neemt hem mee voor mij _O-
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:49:02 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220739103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Succes!
Heb wat kamers gevonden. Een met een merchant. Harnas gekocht en natuurlijk even later er een gevonden.

Hoe zit het met de curses? Zie dat ik vervloekt ben, maar snap niet waarvan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:53:24 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220739158
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
pi_220742205
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:16:20 #32
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220742224
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
Veel ontdekkings-plezier :D

En kom gerust even buurten voor tips, tricks en grappen en grollen :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:11:51 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220742826
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:12:39 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220742834
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
Kut man ;(.hopelijk knap je snel op. Doe rustig aan de games lopen niet weg :*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220742866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef Divje het volgende:

[..]
Veel ontdekkings-plezier :D

En kom gerust even buurten voor tips, tricks en grappen en grollen :+
Thx ^O^
  zondag 10 mei 2026 @ 22:02:56 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220760519
Ik kan me een Discord herinneren waar we samen Fallguys speelden. Is dat er nog?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 mei 2026 @ 22:50:16 #37
141482 Q.
JurassiQ
pi_220760803
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
Oh ja, moet ik ook weer eens verder mee. Paar weken geleden mee gestopt.
For great justice!
pi_220763167
Afgelopen weekend de Castlevania Requiem collectie geplat, platinum #99.

Deze bundel bevat twee games: Castlevania: Rondo of Blood (uit 1993, TurboGrafx-16) & Castlevania: Symphony of the Night (uit 1997, PlayStation 1).

Castlevania: Rondo of Blood
Een klassieke 16-bit 2D side-scrollers uit 1993 en was uitgebracht op de TurboGrafx-16 (ook wel PC Engine genoemd). Deze game bracht mij linea recta terug naar de moeilijk (en vaak frustrerende) side scroll dagen van de SNES en SEGA Megadrive. De gameplayloop is ouderwets en simpel: je loopt van links naar rechts en er komen verschillende vijanden op je af en aan het einde van het level heb je een boss. Je hebt de keuze uit twee personages: Richter Belmont en Maria Renard (je moet haar wel eerst vinden). Waar het kiezen van Maria de game een stuk makkelijker maakt want het is, vooral als Richter door zijn beperkte moveset, de eerste paar uren erg moeilijk. De truc is om patronen te leren en weten hoe vaak je vijanden moet raken voordat ze dood zijn en de verschillende power ups te leren kennen. Het heeft een hoge replay value want elk level kan je op meerdere manieren uitspelen waardoor je alternatieve routes kan vinden en je uiteindelijk extra levels oplevert. Lang verhaal kort kan deze side scroller anno 2026 nog heel goed mee. Grafisch top en de soundtrack is echt fantastisch.

Totale speelduur voor 100%: ±8 uur
Cijfer: 9/10

Castlevania: Symphony of the Night
De hele reden waarom ik deze collectie ben gaan spelen. Als groot Metroidvania liefhebber komt deze game constant terug in mijn algoritme als een klassieker die je gespeeld móet hebben. Toen ik erachter kwam dat deze game gewoon te spelen is op moderne hardware (>PS4) en als bundel met Rondo of Blood maar ¤6,99 kost (sale) op PlayStation was de keuze snel gemaakt. En wat een goede keuze is dat geweest.

Symphony of the Night is de eerste game in de franchise die de klassieke 2D-side scroll mechanics uitbreid met full exploration dat anno 2026 nog steeds enorm populair is, hence de naam Metroidvania). Symphony of the Night is van origine een PlayStation 1 game en combineert de 16-Bit graphics met nieuwe flitsende 3D animaties (ook wel 2.5D). Koji Igarashi heeft ook gewerkt aan deze game (tegenwoordig maakt hij de Bloodstained games). Het is een direct vervolg op Rondo of Blood en de eerste momenten van Symphony zijn de laatste momenten van Rondo dus je ziet direct de extra kracht van de nieuwe generatie consoles, ik vond dit heel tof om te zien. Je speelt als Alucard, de zoon van de antagonist van de vorige game: Dracula. Wat mij direct opviel was het uitgebreide arsenaal aan wapens en equipment: je hebt meer dan 100 verschillende wapens en je kan de uitrusting aanpassen (helm, armor, schild, cape) ook zijn de bekende power ups weer van de partij. Het spel beschikt over een een levelling systeem waardoor backtracken geen straf is want hoe meer vijanden je killed hoe meer XP en geld je krijgt. Backtracken is sowieso geen straf want ook deze game heeft weer een FANTASTICHE soundtrack. Qua moeilijkheid is de game nagenoeg perfect: het is niet moeilijk om het moeilijk willen zijn en de meeste bosses had ik binnen een keer of 2 wel neer en als het niet lukte was dit altijd mijn eigen schuld, vaak door ongeduld. Een terechte klassieker binnen het genre die anno 2026 nog steeds als een van de beste mee kan.

Totale speelduur voor 100%: ±20 uur
Cijfer: 9,5/10

De volgende game van Koji Igarashi, Bloodstained: The Scarlet Engagement, en de volgende Castlevania, Castlevania: Belmont's Curse, moeten dit jaar nog uitkomen en ik kan niet wachten op deze te spelen. GTA VI wie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 11-05-2026 12:38:12 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 12:17:24 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763168
Ik dacht als je met returnal in een nieuwe zone was.. je na een death niet weer in de eerste zone zat :')
  maandag 11 mei 2026 @ 12:23:03 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763186
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:17 schreef Friday12 het volgende:
Ik dacht als je met returnal in een nieuwe zone was.. je na een death niet weer in de eerste zone zat :')
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220763188
edit: al beantwoord.

Ik ben nu bezig met Saros. Er is verteld dat de game wat toegankelijker is voor nieuwelingen maar in biome 3 aankomen met maar 5 deaths is wat mij betreft wel iets te toegankelijk. Ook vind ik de variatie in wapens een achteruitgang.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:28:47 #42
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763226
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Ja ik dacht per zone en dat is prima, dit is gewoon ruk
  maandag 11 mei 2026 @ 12:31:17 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763241
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja ik dacht per zone en dat is prima, dit is gewoon ruk
Van die transporter nooit geweten :D

Progressie systeem, van Reddit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:34:13 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763263
Destijds gestopt omdat ik er genoeg van had om na honderdduizend runs van telkens weer van 1 naar 3 te gaan.

Maar nu ik weet van die transporter van 1 naar 3 misschien nog een keer een nieuwe kans, geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:48:15 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763472
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
Destijds gestopt omdat ik er genoeg van had om na honderdduizend runs van telkens weer van 1 naar 3 te gaan.

Maar nu ik weet van die transporter van 1 naar 3 misschien nog een keer een nieuwe kans, geven.
Ja ik heb het met 2 nu. Nu al geïrriteerd van :')
  maandag 11 mei 2026 @ 12:51:12 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763562
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef Drankster het volgende:
edit: al beantwoord.

Ik ben nu bezig met Saros. Er is verteld dat de game wat toegankelijker is voor nieuwelingen maar in biome 3 aankomen met maar 5 deaths is wat mij betreft wel iets te toegankelijk. Ook vind ik de variatie in wapens een achteruitgang.
Dat is dan wel makkelijker ja _O-
pi_220764084
Hoop dat FH6 toch snel naar de PS5 komt. Heb ik wel zin in. Heb om de tijd te doden maar LA Noire gekocht
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 11 mei 2026 @ 13:55:30 #48
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764089
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop dat FH6 toch snel naar de PS5 komt. Heb ik wel zin in. Heb om de tijd te doden maar LA Noire gekocht
FH6?
  maandag 11 mei 2026 @ 13:56:35 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764093
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
FH6?
Forza Horizon 6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 13:57:05 #50
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764098
Gothic Remake release 5 juni *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 14:07:39 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764159
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Forza Horizon 6
Ah
  maandag 11 mei 2026 @ 14:12:51 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764191
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 14:33:23 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764301
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Ja had het gehoord ja
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:55:07 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220771153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Hmm. Dat voorspelt niet voor goeds :D
Of wel, dan wordt t gewoon main story en door!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:01:15 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771176
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Dit schijnt ook weer een hele slechte roguelike te zijn. Slechte itemization, dat je op een gegeven moment geen items meer wil oppakken, veel dingen met negatieve effecten etc.

Dat was in Returnal ook en ik vind dat zo nep.

Hades doet dat tenminste goed, dat je echt gewoon den zieke powerhouse bent, met heel veel verschillende speelstijlen en wapen sets.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:05:21 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771214
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:47:42 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220772056
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
Ik heb racers sowieso niet meer leuk gevonden sinds alles naar open world ging
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:30:03 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772746
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220772920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 15:08:37 #60
38824 crew  Droopie
pi_220772935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Hell To The Liars
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:10:27 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220772946
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220772950
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
Beterschap
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:16:31 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Ga ik proberen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
Thanks. Oeh ja Still wakes the deep was geweldig! uitgespeeld. Ik zal Celeste eens proberen. SHadow of the colossus ken ik nog van vroeger en silent hill heb ik geprobeerd maar kostte te veel tijd.
Overigens daar aan hakend heb ik hetzelfde met Resident Evil Village... Leek mij wel leuk maar kost te veel tijd.
Stardew valley geprobeerd, die heb ik maar vond ik niks aan en snapte er niet veel van ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:51:16 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220773228
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:52:16 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220773234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Jup, horror. Echt een aanrader.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:58:53 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220773276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Het is wel horror maar niet zoals Resident Evil of zo.

Hele toffe immersieve walking sim met horror elementen.

Kijk anders eens wat gameplay beelden :Y

Review:
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 14% gewijzigd door StateOfMind op 12-05-2026 16:06:01 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:33:37 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774201
Geruchten dat From Software met een piraten game komt :9~

Zou nog dit jaar uitkomen, mogelijk in augustus :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:55 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220774331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
The Quarry.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220774339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220774381
Klaar met Pragmata..... leuk dat er zoveel endgame content nog in zit nadat je hem hebt uitgespeeld. Maar die game is wel een emotionele rollercoaster zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:05:39 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220774452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Waar ik zei download bedoelde ik toevoegen aan je bibliotheek....stop de tijd ik wil 1 joker inzetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:27:58 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774525
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:38:44 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220780093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:46:52 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220780218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Had pas ook een half uurtje under the waves gespeeld. Ik ga altijd raar ademen als ik onderwater games speel :D
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:55:40 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220780368
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene

quote:
Yamanaka:
It's difficult to directly compare the volume of content to the story modes in other titles because the format is different, but in Marvel Fighting Spirit, you can enjoy a story using a motion comics style in a game mode called "Episode Mode." We had a manga artist draw the base manga, and then we added movement to each panel to advance the story, which is a fairly time-consuming way to present it. We have prepared five teams, and it has enough content to provide nearly 10 hours of gameplay in total.
Click to shrink...
4Gamer:
So there's a new way to present the story mode. I'm looking forward to the content.

Yamanaka:
From the beginning of the project, we decided that a story mode was absolutely necessary for casual players, and the only thing left to discuss was what form it should take. Marvel is all about comics, so we thought about how to make it interactively enjoyable, and that's how the idea of making comics move came about. By adding sound and movement to motion comics, we can also make use of the PS5's vibration function.
Click to shrink...
4Gamer:
In episode mode, will there be any matches where the player controls the game in between?

Yamanaka:
No. Basically, once you start episode mode, the story will progress even if you leave it alone. You can fast-forward by pressing a button, or pause and enjoy the illustrations at your leisure, but it's designed to be enjoyed in the same way as reading a comic book.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:13:05 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene
[..]

Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:15:29 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780998
Deze dus. The Promoter. (Ik gok in de straat van The Collector etc)



Hou op met me :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:24:47 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220781538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
Ok ja ik heb echt niks tegen heel de artstyle. Dat er geen story mode in zit is niet echt typisch japans (zie sf6) maar wel typisch Arc Systems. guilty Gear Strive's 'story mode' zijn ook alleen filmpjes :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220784090
twitter
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:52:17 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220784162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Das niet verkeerd.

Tevens final fantasy pixel remaster aan het spelen. Ik wilde ff iets chillers kwa movement op het scherm
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 17:56:27 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Meh.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:03:37 #83
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Meh.
🐑
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:11:31 #84
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784306
Outlaws is leuk, en schijnt enorm verbeterd te zijn.
RDR2 mag duidelijk zijn.

En Bramble is een leuke indie.
Destijds op Xbox gespeeld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 18:12:51 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784321
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
🐑
:(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:18:20 #86
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:(
:6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:33:42 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Als je PS Plus Extra of Premium hebt, over een paar dagen komt oa Bramble the Mountain King naar PS Plus Extra dus.

Heb die zelf destijds op de Series X gespeeld via Game Pass en dat is een toffe niet al te lange game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:48:31 #88
364681 over_hedge
pi_220785231
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:55:42 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Vond bet een vermakelijke game
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:57:13 #90
364681 over_hedge
pi_220785321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Vond bet een vermakelijke game
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:59:30 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Ik heb hem destijds gespeeld op de Xbox, speciaal een maandje Ubisoft+ genomen, zodat ik hem kon spelen voor 17 euro of zo.

En het is gewoon een leuke game.
En sindsdien is ie enorm verbeterd.
Al die online haat jegens Outlaws is onterecht in mijn ogen.

Als je fan bent van Star Wars, zeker nu ie bij PS Plus zit, gewoon proberen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:00:02 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785350
Maar idd, ieder zijn smaak natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:02:32 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 20:06:10 #94
364681 over_hedge
pi_220785417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:08:34 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
AI van de vijanden is nooit Ubisofts sterkste kant geweest :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220789010
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
SOONY
pi_220789052
Alle Ubisoft games zijn meh.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:03:01 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789080
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:48 schreef DKUp het volgende:
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220789374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
Star Wars: The Force Unleashed?
SOONY
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:38:12 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Star Wars: The Force Unleashed?
Nee, Outlaws :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:18:53 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220789963
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:34:23 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220790042
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:18 schreef Friday12 het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:39:31 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220790075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Ja die was ook echt verrassend vet
pi_220791110
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_220791438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Yakuza 0 beviel mij wel het best, maar ook Like a Dragon vond ik top.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 16:12:25 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220791464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
De rest is ook prima te spelen. Yakuza 0 wordt wel als een hoogtepunt beschouwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:34:55 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220799720
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Bramble the Mountain King
Ik zal eens kijken, doet me denken aan Roki.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:55 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220802590
Omdat @Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:17:15 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220803002
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat @:Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Haha net nu ik even een ragequit heb
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:34:03 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803126
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:15:08 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Haha net nu ik even een ragequit heb
Hier een vrij recente tips en tricks video voor Returnal

Bekijk deze YouTube-video

En je kan coop zag ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door StateOfMind op 15-05-2026 19:40:42 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:48:30 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804596
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220804701
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Geen idee is te lang geleden
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:32:59 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220804877
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Gaan weg. Vandaar mijn rage
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:34:02 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gaan weg. Vandaar mijn rage
Was ik inmiddels ook achter gekomen :'( :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:35:59 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804897
Had de 2e boss halverwege de 2e fase gekregen toen ik te ver sprong en naar beneden viel :(

Waar ik van baal want ik had goede shit en voelde dat ik een goede kans maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220814335
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:12 #118
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Ninja Gaiden 4 spelen. Heb je constant een adrenalinerush.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220814780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Heb je de demo's van Dragon Quest VII Reimagined en Pragmata al geprobeerd
  maandag 18 mei 2026 @ 09:18:54 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220829987
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 mei 2026 @ 10:30:31 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220830322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Ik heb ook vrijwel alleen maar met Truus gespeeld, past pa speelstijl veel beter.

Als Yamaha Suzuki, of hoe hij ook alweer heet, heb ik alleen maar gespeeld wanneer het bericht was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:09:53 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220830548
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 mei 2026 @ 11:12:06 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220830559
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
Ik zag die skill staan, maar nog niet aangekocht.
Leek me niet extreem nuttig.

Ik ben meer van de mesjes gooien vanaf een dak :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:18:15 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220838898
De PS Plus Extra games van mei zijn live.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 10:51:38 #125
447051 crew  Peejtur
pi_220845818
Ben heel erg benieuwd naar Lego Batman. Lijkt me erg gaaf.
pi_220845823
twitter


Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:53:28 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220845829
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come Deliverance game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Oeh, LOTR van Warhorse _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 20 mei 2026 @ 12:18:01 #128
364681 over_hedge
pi_220846335
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Dat is nog eens goed nieuws
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:38:12 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220846647
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:39:42 #130
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220846676
Ik vond al dat er zo lang geen goede lotr game uit was gekomen. Zeker niet eentje met een goede open world.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 13:29:51 #131
447051 crew  Peejtur
pi_220847072
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:45:12 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220847168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:29 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:18:00 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
??? Je wacht niet de reviews af??

Zeker van zo'n dev zou ik dat wel doen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:20:29 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847347
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 14:32:03 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:14:26 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847705
twitter
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:40:15 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847772
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:28 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:03:12 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Je zou het voor de grap gewoon eens verder moeten kijken.

Het is duidelijk dat deze man geen Hurrdurr woke is, en zo zit het filmpje ook niet in elkaar. En dat is ook niet de stelling van wat hij zegt.

Je zou er werkelijk waar zelfs iets uit kunnen halen

Iets meer dan deze voorspelbare simpele opmerking die duidelijk laat zien dat je het verder niet met echte interesse hebt gekeken.

Tldr of tldw
quote:
This video critically examines the recent shift in PlayStation's gaming franchises, highlighting the increasing prominence of female leads and the deliberate deconstruction of traditional masculine archetypes. It explores how this transformation aligns with business strategies targeting a more diverse demographic, driven largely by DEI mandates and financial incentives tied to ESG scores. This analysis is especially valuable for game developers, new media professionals, industry analysts, and culturally conscious gamers interested in the intersection of gaming, corporate strategy, and social trends.
En het schijnt ook dat er een God of War game in de maak is met Faye in de hoofdrol.

Het is echt niet zo alsof dit niet waar is, je kan het zelf terugzien in bijna alle grote PS franchises.

Je krijgt subsidies toegekend vanuit de overheid waar mensen van jouw eigen studios opzitten die die subsidies toe moeten kennen. En als je voldoet aan bepaalde ESG doeleinden dan krijg je gewoon geld terug of een flinke korting op hetgene wat je betaalt.

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:12:10 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:16:25 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side. :O

(en zelf kijk ik t filmpje wel een andere x verder af, want sommige mensen moeten werken he ;) )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:18:52 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side.
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.

Als je het niet wil kijken pretendeer dan ook niet er iets van te vinden :W lekker de oogkleppen dicht en gaan!

Wat ik wil zeggen als je denkt oja dit vind ik niet interessant kan je er ook niet op reageren ;)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:26 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig niet serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen. Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.

Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D

:W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:56 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen.
Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.
Het was een sarcastische sneer naar de inhoud van het filmpje toch?

Ik vind het idd zwak om wel zo'n sarcastische sneer te posten, maar verder heb je ook geen interesse om wat te leren.

Dat vind ik idd zwak.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:22:38 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848225
quote:
Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D
Ja weak dus, stel je voor iemand zegt iets en jij voelt je gekrenkt.

Kunnen we natuurlijk niet hebben :')

Of je komt gewoon leuke aardige mensen tegen en je hebt er een goede tijd mee. Maarja als je het niet durft.

Dat vind ik idd zwak.

En misschien zouden we online via voice chat een hele leuke game sessie kunnen hebben zonder het over dit soort dingen te hebben??

Echt al die aannames van jou man man man.

Ik zou letterlijk prima een leuke Marvel Rivals sesh met je doen, met voice chat, en dan beloven het niet over politieke dingen te hebben. En dan zul je merken dat ik echt de slechtste niet ben.

Je moet echt niet denken dat ik je niet mag omdat je een andere mening hebt over bepaalde dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:32:38 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:34:15 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848333
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:48:54 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848818
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
Iemand had een keer naar mij geschreven zonder dat er natuurlijk een foto was.

"You ugly gollum looking cunt"


Ik had nog nooit zo hard gelachen
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:50:07 #147
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848825
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef Drankster het volgende:

[..]
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
pi_220848920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:05:16 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is toch al in ontwikkeling voor Xbox?

Hopelijk wordt het beter dan Redfall :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:07:12 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Ja dus kut want het is niet insomniac
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 18:18:55 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220849044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Hmmm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220849926
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
*O*

Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:55:42 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220850062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:56:10 #154
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220850069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
*O*

Hopelijk nog voordat GTA6 in 2028 uitkomt.
Sowieso voor The Elder Scrolls 6 :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 19:58:44 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220850090
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is toch die studio van de Dishonored games, maar ook Deathloop en Redfall?
Het talent dat aan Dishonored heeft gewerkt is allang weg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:05:42 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220851494
Japan _O_

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 21 mei 2026 @ 00:06:07 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220851495
_O- ik ga stuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220851508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
Japan _O_

[ x ]
@KennyPowers
pi_220851509
Saros platinum binnen, nummer 100.

30 uurtjes over gedaan, 8,8/10.
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:03:07 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220852092
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja dus kut want het is niet insomniac
Ik kan me voorstellen dat ze t wel wat aan de launch van de film willen hangen, ALS die nog ooit komt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220854808
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

  donderdag 21 mei 2026 @ 14:08:56 #163
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220854829
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
  Eindredactie Games donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:48 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220854840
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 mei 2026 @ 14:12:05 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220854849
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:59 #166
364681 over_hedge
pi_220854871
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
The new Kingdom Come game is coming out next year.

Het is een spin off in de bestaande engine en assets. Soort van Fallout 3 en Fallout New Vegas situatie.

[ afbeelding ]
Volgend jaar al? _O_ _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:19:08 #167
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220854877
Dat is goed nieuws *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 21 mei 2026 @ 14:37:12 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220854973
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet je eens kijken wat spelers in DMC5 kunnen.
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:38:13 #169
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220854981
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Echte c-c-c-combo breakers dus :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220855445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zolang je een goed verhaal maakt wat maakt reusing assets uit. Mischien een andere wereld maken met dezelfde assets.
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.

Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang. :P
  FOK!Fotograaf donderdag 21 mei 2026 @ 16:03:40 #171
364681 over_hedge
pi_220855535
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef Drankster het volgende:

[..]
Genoeg historische als zelfverzonnen personages in beide games om een goed (kort) verhaal over te maken.

Ik volg de acteur van Hans Capon (Luke Dale) op Instagram en hij woont sinds begin 2025 in Praag, waar Warhorse gevestigd is, dus mogelijk zijn de mocap opnames al in volle gang. :P
Hans capon spin off. 10/10 zou spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:46:41 #172
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220859887
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hopelijk gaat het combatsysteem ook nog even een keer goed op de schop. KCD2 had talloze supersicke combo's en finishers die 95% van de spelers nooit gezien heeft
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Blaf me vol
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 10:47:52 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220859906
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Wha? Ik mis de connectie even geloof ik.

Punt is dat vechten in KCD2 best leuk was alleen je had een myriade aan combo's en combo-finishers die als (in-game) "noob" bijna niet te volmaken waren omdat je vanwege je lage skill level voortdurend geïnterrumpeerd werd en als je eenmaal wel powerful was had je niets meer aan de combo's omdat enemies toch in 2 of 3 klappen doodgingen
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2026 @ 10:57:23 #174
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220859953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik doelde ermee dat combat systems zo diep zijn dat je nooit alles eruit kan halen :+
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:

Bekijk deze YouTube-video

En zie de top comments:

quote:
Just like the first game, these end up being rare to pull off because if you're high enough level to not be perfect-blocked, then you're also high enough level to not need combos to begin with.
quote:
Combos are definitely better than in the first game, but eventually it came to the point that the enemy would be dead before I could get to the final move of the combo.
quote:
These are fun, alas like with the 1st game - they are barely used, unless you are getting them at random/trying to do them intentionally because of how the combat flows (enemies can perfect block you, you rarely fight in a duels and in group fights it is hard to perform them, enemies die too quickly to regular strikes).

One thing I adore is that game highlights (by flashing) sections of the 'crosshair' where to aim strike next to perform known combos, so you can drop them even if you didn't memorise any.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 mei 2026 @ 10:59:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220859962
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]
Dat is dus mijn punt, het is te makkelijk, waardoor al die flashy combo's die ze gemaakt hebben nauwelijks een doel dienen.
[..]
Hmm ja toch een iets andere insteek dan wat ik bedoel - het vechtsysteem in KCD2 is helemaal niet zo complex, alleen het merendeel van de combat mechanics zijn 'overbodig' wat ontzettend zonde is aangezien de combo's/finishers het meest indrukwekkende onderdeel zijn van het gevechtsysteem. Nog maar even mijn eigen YouTube banger posten:

Bekijk deze YouTube-video

En zie de top comments:
[..]
[..]
[..]

Dan begreep ik je post verkeerd :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Ik cheesede al die gevechten. Als ik nog niet ontdekt was schoot ik een bolt met mijn zwaarste kruisboog.
Vervolgens liep ik een stuk achteruit net zolang totdat ik slechts 1 vijand voor me had. Bij voorkeur degene met de minste armor. Dan deelde ik een aantal slagen met het zwaard of mijn favoriete hamer. Dan weer achteruit lopen omdat mijn stamina leeg was of omdat er een 2e vijand bij betrokken dreigde te raken en dat dan net zolang totdat iedereen verslagen was.

Superlelijk, maar het werkte wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:26:07 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860096
Bruh :')

twitter


Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf vrijdag 22 mei 2026 @ 11:27:51 #178
364681 over_hedge
pi_220860107
jeetje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:30:44 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860738
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220862837
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:10 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220864280
@StateOfMind

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220864407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:11 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889751
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh :')

[ x ]

Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:57 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
Precies. Vroeger door de Britten, nu door de Britten Amerikanen.
Free the nipple *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:53:35 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220889933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
*O* _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:49 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220890060
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
*O* _O_
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin. :D
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits :D

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:29:16 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891568
Ik zag dat echte gameplay van 007 nu op youtube staat. Ben benieuwd
pi_220891667
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:54:57 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891717
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:55:51 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891722
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:20 #191
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891737
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Yup. Denk dat ik wel ook ga kijken naar MP deals :P
pi_220891767
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:05:19 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891776
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
Ja alleen heb ik telkens zin in een actie game maar ik kan er niet eentje vinden die me boeit op het moment :P Dit gaat wel lukken denk ik
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:56 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891862
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:23:59 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:28:56 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891899
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
Je bent er ook onderhand een heel seizoen mee bezig :D

Speel 3 uurtjes per dag en ben er al sinds de launch op 19 maart oid mee aan het spelen.

Alleen de afgelopen week de PS5 amper aangehad.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220892096
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Twiddel
pi_220892174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Waarschijnlijk gewoon moeilijk heet.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:32:45 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220892269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
pi_220892288
twitter
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:39:46 #201
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220892349
Ik leg altijd een doekje over mijn consoles als ik ze niet gebruik.

Zelfs mijn day one PS5 was nog redelijk schoon van binnen, zo kreeg ik te horen van de winkel waar ik hem ingeleverd heb, na de controle.

Stond altijd rechtop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220892651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.

Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
Twiddel
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:33:52 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220892857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.

Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)

Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven :D
pi_220893169
twitter


  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:44:07 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220893262
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:26 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Wellicht ook meteen een aankondiging van die nieuwe Witcher 3 dlc, die (als ik het me goed herinner) nog dit jaar zou moeten uitkomen, als brug tussen deel 3 en deel 4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:02:01 #206
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220893371
D
L
C
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:04:14 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893385
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:02 schreef DKUp het volgende:
D
L
C
Zou tof zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:15:19 #208
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220893448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zou tof zijn.
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
SOONY
pi_220893461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)

Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven :D
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt :')
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.

Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is :P
Twiddel
  Moderator / Redactie FP dinsdag 26 mei 2026 @ 19:48:30 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220893685
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef DKUp het volgende:

[..]
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
Och, voor Doom kwam Legacy of Rust uit, bijna 30 jaar later :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:00:33 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220893796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef summer2bird het volgende:

[..]
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt :')
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.

Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is :P
Je kan bij de fan komen met gewone in iedergeval. De heatsink is meestal een issue
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:42:27 #212
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220894103
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:35:04 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220896120
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:26 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Blood and wine? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:20:14 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220896389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin. :D
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits :D

[ afbeelding ]
Zeker absoluut dat mag ook allemaal er mag ook op Leon worden gegleden als dat mensen aanspreekt

Persoonlijk kijk ik uit naar 007 First Light

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:36:13 #215
447051 crew  Peejtur
pi_220896438
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 10:49:44 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896479
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef Peejtur het volgende:
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
Ik ga hem wel op Steam spelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 12:05:49 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220896857
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:22:21 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220896941
In de loop van de zomer *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:29:09 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220897655
quote:
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he }:|

:P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:31:14 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220897681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he }:|

:P
:6 ^p^ 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:18:59 #222
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899724
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga hem wel op Steam spelen.
Zal wachten op pattracing tho
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:19:15 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899725
Bruh waar is dq8 remaster ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 27 mei 2026 @ 17:39:34 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220899810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zal wachten op pattracing tho
Sowieso op een aanbieding.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 27 mei 2026 @ 17:41:45 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220899822
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.

Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:06:41 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220899938
Bleek nog een cadeaubon te hebben, dus toch maar 007 gekocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220899951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.

Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
Het is de eerste main line Dragon Quest game in 40 jaar tijd zonder Koichi Sugiyama (muziek) en Akira Toriyama (character design) en het is gelijk zichtbaar ja. Het zijn de eerste beelden dus mogelijk zijn dit niet de final modellen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:44 #229
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909014
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:11:09 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909051
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:20:09 #231
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909085
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Heeft volgens mij niet met de temp te maken maar met dat het wat glitchy is. Dit is in de 4e chapter.

Nieuwe save maken en dan chapter en checkpoint select en ne kan verder. Alleen niet met de gekozen gadgets
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:17 #232
447051 crew  Peejtur
pi_220909253
Ja hier ook al 2 keer vastzitter bij een laadscherm.
pi_220909412
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:17:29 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:14:11 #235
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_220910997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
NIEUW: Foto's!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 10:21:37 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220911091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Er zijn weinig games die bij 1.0 nagenoeg perfect waren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220911641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Ikke ook 1. Maar nog niet veel gespeeld
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:37:25 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220912179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Kan, maar in al die uren ben ik toch maar 1 bug tegen gekomen, een zwevend paard hoog in de lucht.

En ik speel ook sinds launch.

In het Crimson Desert topic zitten ook pc spelers en sommigen hebben meer bugs gehad, zoals inventory bugs, crashes, quest problemen en dergelijke.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:08:43 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220914942


Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220914960
Ohjee, grote fophef in aantocht weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:49:48 #241
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220917126
Ragnarok wil ik nog een keer uitspelen. Alleen was het zo erg een kopie van 2018 de eerste twee uur…..

Waarom zou ik dan wel een Faye game willen?

Wilde gok + hopium, waarvan dingen ook op een andere dagen in die week aangekondigd kunnen worden bij Sjuhoffie, los, Nintendo of Microsoft….
Wolverine (aangekondigd)
God of War: Faye
FairGame$ rebrand
Rayman Origins Enhanced Edition en Rayman Legends Retold
Final Fantasy VII Part III (anders tijdens De Grote Sjuhoffie Paaipsjuhoow)
Persona 6
Resident Evil Code Veronica Remake of Resident Evil Requiem Expansion
Hogwarts Legacy Sequel
Phantom Blade Zero
Until Dawn 2 (uhhhh en anders volgend jaar of dat jaar erop…..)
Metro 2039
Infamous 1 + 2 Remastered/Remake
Nieuwe Bloober Team titel
GTA VI marketing deal
Uncharted tease
Geen Intergalactic info (volgend jaar pas een push)
Geen God of War Trilogy Remake info

[ Bericht 77% gewijzigd door DKUp op 30-05-2026 00:05:26 ]
SOONY
pi_220919195
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:22 #243
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220920322
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220920806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zoveel filmpjes van Jimmy Broadbent gezien die BeamNG speelt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:17:11 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Toepasselijke username :D

Ziet er wel tof uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:29 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop er vanavond verder mee te gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:55 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934293
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
Goddess of War?
Athena of zo? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:59 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934329
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220934575
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:55 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220934581
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

[ afbeelding ]
Pak 'm!
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 1 juni 2026 @ 11:50:26 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220935102
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

[ afbeelding ]
:')

Altijd zo sneu

Doen alsof Ubisoft dit niet voor brownie (lol) points heeft gedaan _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220935523
Vrijdag 17:00 start de network test. Eindigt Zondag 17:00 op alle platformen

Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 1 juni 2026 @ 15:10:47 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220936142
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:16 schreef Divje het volgende:

[..]
Pak 'm!
Don't tempt me with a good time }:|
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf maandag 1 juni 2026 @ 15:41:40 #254
364681 over_hedge
pi_220936284
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:51:15 #255
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220936330
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:41 schreef over_hedge het volgende:
MMaRsu "discussies" zijn altijd wel vermakelijk vermoeiend
  maandag 1 juni 2026 @ 16:53:37 #257
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220936614
Ik zei niks dusss :P

Laat Angel lekker genieten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:01:25 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220940650
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zei niks dusss :P

Laat Angel lekker genieten
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt :P

Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:35:53 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220941048
Gisteravond opnieuw aan 007 begonnen, dit keer zonder crash/freeze.

Als na de introductie missie de muziek begint, geeft dat echt die ouderwetse Bond vibe *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:44:28 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220941205
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:47:25 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220941274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Ja.
Beetje Hitman meets Uncharted.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:02:36 #262
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220942003
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik geniet van een grote brede zwarte man, klopt :P

Maar goed. Qua spelen: Zij is AC, hij is GOW.
Beide oke, maar toch de voorkeur voor haar.
Angel gaat helemaal ham op die bbc jonge!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:25:28 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942129
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor een hoop goeds over dat Bond spel.
Maar ik ben niet zo'n bond fan :{ Is het dan (buiten sfeer en nostalgie) nog steeds leuk?
Hij is leuk! *O*
For great justice!
pi_220942236
Die staat bij mij ook op de planning. Erg benieuwd :)
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:44:10 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220943202
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja.
Beetje Hitman meets Uncharted.
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:49:05 #266
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220943235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
Het is juist een hele jonge James Bond aan het prille begin van zijn carrière, ipv de doorgewinterde spion die we uit de films kennen.
Sterker nog, in het begin is hij nog gewoon een militair die niks met MI6 te maken heeft.

Het is gewoon een hele leuke game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:11:15 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220945078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hitman heb ik nooit gespeeld, Uncharted wel (en dat vind ik leuk).
Dus ik denk ondanks dat ik niks met t thema heb (super macho gladde spion), dat ik t wel kan waarderen :Y
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:00:33 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Als jij james bond gaat spelen dan glij jij dadelijk van die bank af jonge :p
Staat zijn bank zo scheef?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:07:15 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945501
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:09:26 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945532
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is om 23.00u Nederlandse tijd straks toch, State of Mind Play?
Kijk het wel terug of lees/kijk morgen het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:19:37 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220945617
Als ik niet in slaap val ga ik wel ff kijken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220945928
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:02 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220945940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Welcome to the club *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:37 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946046
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:27:34 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946066
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Huh nu al begonnen 😱

Ik dacht 23.00u
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:34 #276
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946175
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Huh nu al begonnen 😱

Ik dacht 23.00u
Is ook om 11
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:49:31 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Is ook om 11
Omdat ie het over de nieuwe Tomb Raider had :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:39 #278
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Tering die nieuwe Tomb Raider ziet er dik uit
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
SOONY
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:10:56 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946306
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:15:02 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een PS5 , wat een gaaf apparat
Op advies van de verkoopster Alan Wake 2 erbij gekocht
En PS plus premium voor 1 maandje
Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:17:28 #281
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220946339
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Ja en PlayStation moet gewoon weer meer singleplayer spellen uitbrengen.

Geef mij InFamous, Sly, Jak, Ratchet, Astro Bot, Days Gone, Horizon/Killzone (die wel met multiplayer uiteraard)Uncharted en TLOU.

Oh ja en Activision moet gewoon nieuwe Crash en Spyro 3D platformers maken.

Gelukkig dat Ubisoft in ieder geval dit jaar opnieuw Rayman Origins en Legends uitbrengt dat er eventueel nog een keer een nieuw deel komt… Rayman 2 en 3 GENOT ;(
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:23:18 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946368
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er moeten meer Uncharted/Tomb Raider achtige games komen.
Wat, rennen van setpiece naar setpiece?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:37:22 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946479
Ja :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:51:44 #284
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946561
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:06 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja alleen de remake zorgt er waarschijnlijk voor dat de echte nieuwe game weer een jaar wordt vertraagd ;(
Hebben we een video?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:35 #285
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946597
Here we go!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:18 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946602
Wolverine _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:04:37 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946620
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Wolverine _O_
Het gore niveau is echt precies goed
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:06:15 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946630
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:20 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946654
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gameplay ziet er lekker uit.
Je ziet wel dat Spiderman ook van hen is.
Ja echt zin in
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:09:43 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946655
September *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:12 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946661
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:28 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gore niveau is echt precies goed
_O-

Er is geeneens gore

Er is bloed en thats it. In combat reageren enemies bijna niet op dat ze gehit worden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:01 #293
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946667
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Haha de Wolverine game op de Xbox 360/PS3 had meer gore dan dit.

Ik wil gasten doormidden hakken, ik wil armen eraf hakken

Wat een baby ass temu Wolverine dit :')
Er hadden wel wat afgehakte lichaamsdelen gemogen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:11 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946668
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:12:36 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hier kan je tenminste binnen 5 minuten gasten doormidden hakken
Heb ik ook. Dik spel :Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:14:45 #296
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946687
Ziet er leuk uit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:16:37 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946696
Meh
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:02 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946698
Waar kijk ik naar? Lijkt op werken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:57 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946715
Blijft een apart volkje, die Japanners
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:21:06 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946719
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:19 schreef StateOfMind het volgende:
Blijft een apart volkje, die Japanners
Ja echt. Niets voor mij.. dat fox hole ding was echt een beetje cringe
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:21:42 #301
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946722
Tomb Raider *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')