abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 21:47:56 #1
35723 crew  GGMM
pi_220724330


quote:
The Odyssey is een toekomstige Amerikaanse epische actie-fantasyfilm geregisseerd, geschreven en mede geproduceerd door Christopher Nolan. De film is gebaseerd op het oude Griekse epos de Odyssee uit circa 800 v.Chr. van dichter Homerus.
Bekijk deze YouTube-video

POLL

Leuke feitjes over deze film.
1. Jon Bernthal, Tom Holland en Zendaya spelen toevallig ook samen in de aankomende spider-man film! :)
Dat was het al
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 21:54:16 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220724392
Gestemd :)
What can change the nature of a man?
  roze dinsdag 5 mei 2026 @ 21:55:52 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220724403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Gestemd :)
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:10:00 #4
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220724509
Hé wat leuk, dat meisje van Inception speelt hier ook in.
pi_220724572
Mijn naam is Niemand :7
graag verwijderen
  Forum Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 22:18:50 #6
35723 crew  GGMM
pi_220724587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Hé wat leuk, dat meisje van Inception speelt hier ook in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 12:22:52 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220727513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Hé wat leuk, dat meisje van Inception speelt hier ook in.
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 12:23:30 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220727515
Ik heb wel een pittige mening over de cast.
What can change the nature of a man?
  woensdag 6 mei 2026 @ 12:25:10 #9
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220727524
Ga hem wel downloaden wss, maar dit soort films doen mij eigenlijk helelmaal niks.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 12:39:35 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220727598
Deze was leuk:



What can change the nature of a man?
  woensdag 6 mei 2026 @ 12:41:40 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220727643
met travis scott? :?


why?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 12:51:23 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220727793
quote:
16s.gif Op woensdag 6 mei 2026 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
met travis scott? :?

why?
Omdat hij een liedje had gemaakt voor Tenet.
What can change the nature of a man?
  woensdag 6 mei 2026 @ 12:57:33 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220727831
Niet dat ik Nolan een slechte Regisseur vind, maar wel nogal over hyped en overschat. Zoals Tom Tykwer ondergewaardeerd wordt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:44:30 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220728094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 12:23 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over de cast.
Nou, anders ik wel.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 15:08:19 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220728564
Sean Bean was beter geweest inde hoofdrol
pi_220728574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Hé wat leuk, dat meisje van Inception speelt hier ook in.
pi_220728794
Zijn alle dialogen in de film ook in iambische hexameter?
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 12:22:23 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220735311
What can change the nature of a man?
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:17:03 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220783893
Ik heb gelijk ruzie met 2 buren gekregen na zien van de trailer.
Mijn linker buurman Turk heb ik uitgemaakt voor neger!
En mijn grieks cypryoot voor transgender..

maar goed de film zal wel geld bvinnen harken maar niet mijn geld.

wat een slechte casting keuze.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220783933
Wat is er met de cast precies? Ik las wat weerstand op reddit over dat Helen van Troje gespeeld wordt door een donkere juffrouw, gaat het daarom?

Ik vind Matt Damon qua persoonlijkheod best goed passen in het karakter van Odysseus maar heb hem als acteur eigenlijk niet heel hoog zitten.

Verder ontzettend benieuwd naar deze film, ik ga ervoor naar de bioscoop.
-nee-
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:53:53 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220784174
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:22 schreef Marsenal het volgende:
Wat is er met de cast precies? Ik las wat weerstand op reddit over dat Helen van Troje gespeeld wordt door een donkere juffrouw, gaat het daarom?

Ik vind Matt Damon qua persoonlijkheod best goed passen in het karakter van Odysseus maar heb hem als acteur eigenlijk niet heel hoog zitten.

Verder ontzettend benieuwd naar deze film, ik ga ervoor naar de bioscoop.
Troy zou volgens veel bronnen in Turkije liggen ook al is men er niet helemaal over uit of het wel of niet fictief is.
Eliot page vroeger Ellen page speelt of Achilles of agamemnon Nolan heeft in een tweet gereageerd geen Klasieke muziek te gebruiken want dat is niet historisch accuraat, terwijl de acteurs met een zwaar amerikaans accent spreken, zie de scene met Tom Holland in de trailer, de reden nou ben ik van mening dat dit nogal krom overkomt als je de trailer bekijkt de reden waarom men vroeger veelal een brits accent gebruikten in dit soort films omdat dan dit soort films ( sword and sandals) wat beter uit de verf komt.
Het zit allemaal wat raar in elkaar en ben geen grote Nolan fan maar hij heeft een groot scala aan fans dus de film zal wel plus draaien maar ik ga er niet heen, Bij Troy zat het vol met bekende acteurs maar ik zag een Hector een chilles een Agamemnon een Odysseus etc etc..
Nu zie ik alleen de acteurs hey spider man hey Matt Damon hey die tuthola die echt overal nu voor gecast word wat doet die donkere madam daar...
Kijk even naar de cast plaatje er onder en dan naar waar het verhaal waar het over gaat een Griekse epos het klopt niet.... het voelt absoluut niet aan zoals een griekse epos..
Nou kan dit soort dingen wel eens goed uitvallen, En nu pak ik even Robin hood er bij uit de jaren 90 met kevinb Costner en Morgan freeman, ze maakten van freeman een fictief personage in het originele verhaal met een complete achtergrond.
Nu pakken ze bestaande personages en geeft het een ander kleurtje.. :')

btw Matt Damon vind ik zeker geschikt voor de film Patterson prima keuze, die gast van de punisher prima maar veel anderen... neh...of meh of.. he wat?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220784486
Als ik donker zou zijn en acteur en het is niet historisch accuraat dan zou ik gewoon de rol weigeren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220785378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Troy zou volgens veel bronnen in Turkije liggen ook al is men er niet helemaal over uit of het wel of niet fictief is.
Eliot page vroeger Ellen page speelt of Achilles of agamemnon Nolan heeft in een tweet gereageerd geen Klasieke muziek te gebruiken want dat is niet historisch accuraat, terwijl de acteurs met een zwaar amerikaans accent spreken, zie de scene met Tom Holland in de trailer, de reden nou ben ik van mening dat dit nogal krom overkomt als je de trailer bekijkt de reden waarom men vroeger veelal een brits accent gebruikten in dit soort films omdat dan dit soort films ( sword and sandals) wat beter uit de verf komt.
Het zit allemaal wat raar in elkaar en ben geen grote Nolan fan maar hij heeft een groot scala aan fans dus de film zal wel plus draaien maar ik ga er niet heen, Bij Troy zat het vol met bekende acteurs maar ik zag een Hector een chilles een Agamemnon een Odysseus etc etc..
Nu zie ik alleen de acteurs hey spider man hey Matt Damon hey die tuthola die echt overal nu voor gecast word wat doet die donkere madam daar...
Kijk even naar de cast plaatje er onder en dan naar waar het verhaal waar het over gaat een Griekse epos het klopt niet.... het voelt absoluut niet aan zoals een griekse epos..
Nou kan dit soort dingen wel eens goed uitvallen, En nu pak ik even Robin hood er bij uit de jaren 90 met kevinb Costner en Morgan freeman, ze maakten van freeman een fictief personage in het originele verhaal met een complete achtergrond.
Nu pakken ze bestaande personages en geeft het een ander kleurtje.. :')

btw Matt Damon vind ik zeker geschikt voor de film Patterson prima keuze, die gast van de punisher prima maar veel anderen... neh...of meh of.. he wat?

Patterson en Bernthal zijn ook precies de namen waar ik enthousiast van wordt, die heb ik best hoog zitten. De rest van de cast is inderdaad hit en miss, maar er zijn genoeg acteurs die ik vroeger maar niks vond en pas later van doorhad dat ze echt iets unieks hadden (zoals Patterson!). Dus misschien ziet Nolan iets wat wij niet zien. Voordeel van de twijfel wat mij betreft, ik vond Batman heel vet en Interstellar de leukste sci-fi sinds Space Odyssey. (En Tenet de slechtste kutfilm)
-nee-
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:53:03 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220785832
Elliot Page als Achilles is pure minachting van de kijker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220785880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik donker zou zijn en acteur en het is niet historisch accuraat dan zou ik gewoon de rol weigeren.
Jake Gyllenhaal had daar ook weinig moeite mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')