abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 16:02:23 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220833371
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:19 #127
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833975
Dit wordt een FLOP.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:31 #128
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833976
En ik voorspel 3 piemelgrappen van Johan.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220834013
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:28:54 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220834102
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:07 schreef Näsenbar het volgende:
Dit wordt een FLOP.
Nou, Raymond Mens en :7 die elkaar insmeren op het naakstrand is toch wel een toppertje _O- _O-
pi_220834156
Wat een kansloos gedoe ook _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 18:48:39 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834194
Doordekken JAAAAAAAAA JUICHEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 18:52:12 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220834207
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
Ja, dat veranderd het hele programma. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 18 mei 2026 @ 20:52:07 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220835360
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Rini dankjewel.
pi_220835489
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
pi_220835506
Tina, Merel en Chris vanavond.
Lokale uitzendtijd in Curaçao is trouwens 15:30 - 16:30 uur. Lekker daarna meteen eten en nog even zwemmen!
pi_220835591
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
Dat neem ik met een korretje zout. Hij zei eerder alleen op tv te zijn om het merk Voetbal International te promoten, zodra hij 65 was en met pensioen zouden we hem nooit meer in dat enge wereldje zien. Hij is inmiddels 78 ofzo.
pi_220835662
Toch eens kijken hopen op een klein beetje het oude gevoel.

Weet niet of een live muziekoptreden van Genee eraan meedraagt.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:22 #139
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835663
Genee weer zijn kut liedje promoten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835665
Alleen maar witte mensen daar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #141
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835667
*O* *O* *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:03 #142
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835670
Dit kan niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835674
Jezus wat slecht :') :') :') :')
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:30 #144
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835676
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Gekoloniseerd!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835679
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Behalve de bediening!!
pi_220835684
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
pi_220835687
Vakantie reisje naar Curaçao en klagen over de warmte genot.
pi_220835694
Als je je vakantiegeld besteedt om naar Curacao te vliegen om daar naar een ordinair Nederlands tv programmaatje te kijken ben je cultureel wel erg arm..
pi_220835705
Zweetlip inside
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220835721
Het geluid is sowieso slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')