abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220843771
Chris wordt hard aangepakt.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:17:34 #252
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843787
Derksen had beter even vakantie kunnen nemen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220843794
Ik betwijfel of ze het twee weken gaan volhouden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:18:49 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843800
Hoop dat ze gaan vechten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843801
Zou Johan last hebben van een zonnesteek?
pi_220843814
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
pi_220843824
Opa vergeet even de naam van vaste collega Merel Ek
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:21:49 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843829
Advocaat kan ook van het lijstje af van mogelijke gasten. _O-
pi_220843843
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:15 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843874
Ze moeten nog een beetje acclimatiseren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843886
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
pi_220843895
Zou me niets verbazen dat het verhaal van Johan over Dick nog een staartje krijgt.
Gijp is volgens mij best close met Dick en ik had het idee dat Gijp dit geen leuk verhaal vond.
Ook die bronnen van Johan zijn zeer discutabel.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:28:37 #264
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Jij en Johan hebben allebei gelijk.
Laffe huichelaar
pi_220843905
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Ik weet niet wie Maigret is dus de kans is groot.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:30:30 #266
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:31:46 #267
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Martinello het volgende:

[..]
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:35:26 #268
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ook :)
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220843973
twitter


Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_220843997
Dat filmpje van Lale Gul heeft mn mening veranderd, de omvolking heeft ook positieve aspecten
pi_220844099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
Die zit me een partij moeilijk te kijken. En ook al twee podcastjes opgenomen hè, moet wel uitkijken dat het niet te veel wordt allemaal.
pi_220844257
Moet zeggen dat dat hele curacao me nooit enorm getrokken heeft en dit helpt er niet bepaald bij :') 13,5u vliegen om tegen een cruiseboot aan te kijken en elke 3e persoon die je ziet is een Nederlander die meeplaybackt met Koekoek.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220844294
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220844304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.
pi_220844426
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
eistte _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')