Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zitquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.
Ik wil naar huis!
Jij en Johan hebben allebei gelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Ik weet niet wie Maigret is dus de kans is groot.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ookquote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Die zit me een partij moeilijk te kijken. En ook al twee podcastjes opgenomen hè, moet wel uitkijken dat het niet te veel wordt allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben
René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.quote:Op woensdag 20 mei 2026 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
eisttequote:Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.
Ik wil naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |