abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220731119
Ja jammer, zonde.. daar gaat je kluswinst. Jim is een kluns.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:59:49 #102
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220731135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ja jammer, zonde.. daar gaat je kluswinst. Jim is een kluns.
Beetje kit niks aan de hand.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:01:01 #103
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731149
Trouwens, hoe is het met dat grootse buitenlandse project van die duckface met haar body Bill en dat gluiperige bilenmaatzwaankleefaanstel van vorig jaar?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220731156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:01 schreef V. het volgende:
Trouwens, hoe is het met dat grootse buitenlandse project van die duckface met haar body Bill en dat zwaankleefaanstel van vorig jaar?
Niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ja jammer, zonde.. daar gaat je kluswinst. Jim is een kluns.
1977 euro, hahaha we lachen er maar om. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731199
Professionele flanser.. Haha, die Frank, alles achter de deurtjes.
pi_220731208
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:01 schreef V. het volgende:
Trouwens, hoe is het met dat grootse buitenlandse project van die duckface met haar body Bill en dat gluiperige bilenmaatzwaankleefaanstel van vorig jaar?
https://www.instagram.com/vikon.b.v/

De Victator en Meeloper zijn druk bezig, maar het buitenland is duidelijk nog een grens te ver :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:17:16 #108
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731294
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?

"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"

Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.

Wat snuiven ze in dat circus?
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:20:03 #109
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220731313
Verwacht je een stucker krijg je Maurits op visite
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:21:28 #110
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220731325
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?

"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"

Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.

Wat snuiven ze in dat circus?
Tja, een my way or the highway type, als iemand daar wat van zegt of vindt dan deugt vooral de andere partij niet.
Ik hoop dat ze nog grote problemen krijgen met de afval verwerking iig. Gregor vond volgens mij die opmerking ook niet zo tof.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:25:04 #111
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731370
OMG, hou me tegen... :(
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:28:07 #112
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731391
Ik geloof niet in global warming.

FUCK YOU, HERSENLOZE NEANDERTHALER MET JE APRÈS-NOUS LE DELUGE-WANT-IK-PAS-NIJ-NIET AAN-KUTHOUDING.

En dat plant zich dus voor, he?

Ik hoop dat je hele nageslacht verhongert en verdorst, pleurislijer.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:30:21 #113
136 V.
Like tears in rain...
pi_220731408
Wetenschap is ook maar een mening en de aarde is plat.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220731437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:30 schreef V. het volgende:
Wetenschap is ook maar een mening en de aarde is plat.
Ik zou zeggen, ga even los, kan ik weer lachen..
pi_220731448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Tja, een my way or the highway type, als iemand daar wat van zegt of vindt dan deugt vooral de andere partij niet.
Ik hoop dat ze nog grote problemen krijgen met de afval verwerking iig. Gregor vond volgens mij die opmerking ook niet zo tof.
Gregor is alvast gewaarschuwd, die wordt gedumpt als ze niet winnen.
pi_220731463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?

"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"

Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.

Wat snuiven ze in dat circus?
Ze kennen elkaar ook nog maar 5 maanden ofzo. (maw ze kennen elkaar nog niet zo goed)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731526
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar ook nog maar 5 maanden ofzo. (maw ze kennen elkaar nog niet zo goed)
Oja? Dat heb ik even gemist. Maar Steffi wist de familie van Gregor al aardig te laten inspannen voor haar.
pi_220731578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oja? Dat heb ik even gemist. Maar Steffi wist de familie van Gregor al aardig te laten inspannen voor haar.
Ja die relatie is nog vrij pril. Vond het ook best apart dat je dan met het Blok mee gaat doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220731659
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef V. het volgende:
Wat is dat nou weer voor gekke relatie?

"Gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan jammer"

Dat je dat met je veel te zware nepwimpers in je hoofd zo goed vindt klinken, dat je het er ook gewoon uitgooit, alsof het een enorme wijsheid is.

Wat snuiven ze in dat circus?
Steffie is zo'n typje van me, myself and I. De anderen zijn de figuranten in haar leventje die op- en afkomen wanneer zij dat wil.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:50:23 #120
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220731670
Ik vind haar wimpers zo moeilijk he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220731716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:50 schreef pmponer het volgende:
Ik vind haar wimpers zo moeilijk he.
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:55:10 #122
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220731722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.
Ik kom te weinig buiten denk ik. Ik herken dat gelukkig totaal niet.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220731839
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Half Nederland loopt er mee, en het is spuug lelijk. Soms zie je iemands ogen niet eens meer.
Ik vind die van Steffi nog meevallen, die dikke rupsen zijn nog erger.
pi_220731882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind die van Steffi nog meevallen, die dikke rupsen zijn nog erger.
Het kan erger idd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220735756
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik maak me daar op zich niet druk om hoor, maar het valt me op dat het een soort van stiekem buiten de camera gebeurt.. Maar ik geloof dat dat wettelijk gezien ook niet meer mag (bedenk ik nu..)

(En voor een Chef-kok vind ik dat wel wat anders...)
Buiten beeld roken inderdaad maar drinken mag dan weer wel. Bij elk praatprogramma en ook bij dit programma staan er glazen wijn of bier en dat mag dan weer wel? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')