quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we dit aub bij een eenmalig optreden houden
quote:
Wham! - Freedom (long mix)
Tofquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik rond 21:30 uur klaar wil zijn en ik nog de nodige nummers op de rol heb, moet ik nu de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk zaterdag gewoon uitzend, voorafgaand aan Melting
Het is compleet verbouwdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Ik heb er niks aan veranderd. Ik pitch bijna nooit iets. Heel toevallig heb ik dat vanavond een klein beetje gedaan bij Jimmy 'Bo' Horne.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
You bet!
Loopt dit nu sneller dan normaal?
Het is gewoon de lange versie, meer nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat irritant dit, ik ken elke noot van het nummer en dan is het opeens anders
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Derrick zou zeggen: 'Harry, etwas stimmt hier nicht.'
Pet Shop Boys - Liberation
Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Zo vrij als een vogeltje?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer niet Children, maar een andere single van Robert Miles:Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Dat ene bandje van Melting is ook nog onderweg...
De notenkraker. Klassieke muziek in de praktijk gebrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Mijn eigen notenkrakerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond met tuinieren nog een verdwaalde hazelnoot, dus die legde ik even opzij. Ging ik erna bovenop staan, krak…handige methode om noten te kraken wel
Dat doe je goed. Harde noten om te kraken, die hazelnoten. Wel lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |