Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
Ik heb dat als ik in de Ardennen ben of bij de EHBO ben…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week hoorde ik een koekoek, en dan moet je echt even aan Herman Finkers denken
oh leuk. Ga ik straks even kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens de jubileum show van Herman in het De La Mar theater hebben we duet live mogen aanhoren. Toen snel de camera aangezet:
Bekijk deze YouTube-video
Al Bano & Romana Power - Libertà
Dat is echt al heel lang geleden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien ik een tijdje geleden per ongeluk een vrij matige Twentse versie instartte, zet ik het bij deze recht.Brigitte Kaandorp & Herman Finkers - Duet
Liberté - Parla & Pardouxquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje waarvan de eerste vijf letters van de titel overeenkomen met de titel van dit liedje. Er zijn geen prijzen te winnen.
Komt het met dhl? Dat kun je makkelijk verzetten. Bij postnl kun je het vaak ook wel wijzigen vanuit je accountquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand hier ervaring met levering van Zalando?
Zaterdag iets besteld, zou maandag bezorgd worden en nu komt het morgen pas.
Dan ben ik alleen niet thuis…
Maar je wist kennelijk al dat ik die er achteraan zou draaien. Bij deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die sample uit Dance Across The Floor is duidelijk hoorbaar…
Jimmy 'Bo' Horne - Dance Across The Floor (edit)
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nuquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Je had ook de Summer Mix van Ben Liebrand kunnen pakken…
Ik bedoelde deze:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Schrale troost: er komt een (in mijn ogen) zomers liedje aan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |