SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ze hebben vandaag ook hier opgetreden (of ze komen dat nog doen)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Members of Mayday - Enter The Arena
TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestylerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaagMembers of Mayday - Enter The Arena
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
Bomfunk MC's - Freestyler
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler…
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
Goedenavond MadMasterquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
Hier in Wijk vliegt er ook veel over. Ook laag en met meerdere tegelijk en dan vind ik het ook altijd al angstaanjagend. Maar deze was nog een tandje lager.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
Ik had de vlag uithangen. Net naar binnen gehaald want het gaat nog harder waaien en ik verwacht regenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Een 5-mei uitzending samengesteldquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Hallo allemaal!quote:
Zie hierboven…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |