abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:02:44 #1
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722531


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:03:12 #2
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
De Jostiband kwam ongeveer langs het raam van mijn werk vliegen vandaag.
Ze hebben vandaag ook hier opgetreden (of ze komen dat nog doen)
pi_220722539
Je belt me nooit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:04:34 #4
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722541
^O^ @ TT

Vandaag een soort van reguliere uitzending. Wel met een vrijheids-sausje, natuurlijk w/
Vorig jaar heb ik ook op 5 mei uitgezonden; vanavond dus weer.

Een paar nieuwe nummers, een paar in de herhaling. Dus veel ruimte voor oude muziek én natuurlijk jullie verzoekjes / suggesties, welkom via DM
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:04:59 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722547
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Je belt me nooit
:o :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722549
Scooter *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:07:12 #7
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722554
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaag ;)

i Members of Mayday - Enter The Arena
pi_220722558
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:08:31 #9
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220722561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:

[..]
:o :D
:@
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:12:23 #10
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722573
Dit nummer begint zo onderhand een traditie te worden, begin mei. Dan mag -ie weer :7

i TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:13:57 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
We blijven nog heel even beuken. Hierna gaat het tempo aardig omlaag ;)

i Members of Mayday - Enter The Arena
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler -O-
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:20 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het niet te heftig was in de heli voor de Josti-band, het is echt heel oncomfortabel in zo’n ding
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:25 #13
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722581
Van Symphonic heb ik inmiddels twee verzoekjes klaarstaan. Eén van zaterdag en één van nu. Meer is welkom. Moet niet, mag wel :)

Nu is het tijd voor een nummer dat onlosmakelijk is verbonden met de hick-up die Gup ooit had...

i Bomfunk MC's - Freestyler
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:52 #14
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722584
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Tune ik daarvoor in, hoor ik Freestyler -O-
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:16:00 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722590
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Oei... tja, alweer twee nummers verder, sorry
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:16:46 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722597
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik vraag 'm zo gewoon nog een keer aan.
Vrijheid van keuze…
Goedenavond MadMaster
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik werk vlak bij het bevrijdingsfestival in Utrecht. Dat ding kwam echt heel laag over. Ik vond het echt behoorlijk angstaanjagend. Ik geloof ook niet dat ik er zo nodig in zou willen zitten.
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:17:09 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722603
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:18:01 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
We zijn hier wel wat gewend qua laag overvliegend militair materieel, je raakt er gelukkig wel aan gewend, al is de frequentie al een tijdje beduidend hoger.
Hier in Wijk vliegt er ook veel over. Ook laag en met meerdere tegelijk en dan vind ik het ook altijd al angstaanjagend. Maar deze was nog een tandje lager.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220722612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Ik had de vlag uithangen. Net naar binnen gehaald want het gaat nog harder waaien en ik verwacht regen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:18:40 #21
469185 DJ11
Radio 49
pi_220722613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Een 5-mei uitzending samengesteld :7

Verder niet. Gewoon een doodsaaie werkdag. -O-
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:59 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:

[..]
Goedenavond MadMaster
Hallo allemaal!

Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar met een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:20:12 #23
469185 DJ11
Radio 49
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:20:31 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220722636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
Heeft hier iemand vandaag iets bevrijdingsgerelateerds gedaan?
Zie hierboven…
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:21:21 #25
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220722639
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hallo allemaal!

Vandaag heerlijk door Amsterdam gelopen en mijn geboortehuis na 55 jaar weer eens gezien.
Het was de bedoeling om een wandeling met een gids te maken, maar daarvoor had je je moeten aanmelden en dat was niet vermeld in het krantenartikel.
Dus toen maar een voormalig gezamenlijke klasgenoot van mw. MM en mij en haar vriend door Amsterdam Zuid en randje Centrum gelopen…
Klinkt als een geslaagde dag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')