Stel dat jij bondscoach was, wat zou dan jouw ideale basis-elf zijn voor het komende WK? Je hoeft hier geen wisselspelers op te geven (mag natuurlijk wel als je dat graag wil), alleen de 1e elf, en het systeem waarin ze dan zouden moeten spelen. Ook hoef je geen rekening te houden met evt. geblesseerde spelers of met het elftal wat Ronald Koeman mogelijk op zou kunnen stellen, slechts het in jouw ogen allerbeste Nederlands Elftal, waarmee "we" op het WK Voetbal zo ver mogelijk zouden moeten kunnen komen. Helemaal prima als daar bv. een speler van Telstar of Volendam tussen zou zitten, het is tenslotte "jouw" elftal...
[ Bericht 9% gewijzigd door Forumtijger op 05-05-2026 13:24:24 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!