quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mij ook maar een bakkie ☕️
[ afbeelding ]
En goedemorgen
Even met een omweg naar huis?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef drakin het volgende:
Ik reed gister ineens Egypte voorbij
Gelukkig weer thuis
Kleine omweg maarquote:
Niks mis meequote:
In de Jaarbeurs?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef drakin het volgende:
Ik reed gister ineens Egypte voorbij
Gelukkig weer thuis
T is dan ook smerig spulquote:
Geen boozequote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Was dit een 40+ meet?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar dit keer liet ik het links liggen en reed doorquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mis meeZo zie je nog eens wat van de wereld.
Verkeerd ingeschatquote:
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar dit keer liet ik het links liggen en reed door
Het is een schande.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |