Dat was wel de bedoeling ervanquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ervan
Ik heb me prima vermaakt, was alleen de opener voor mijn biertje vergeten
De man met de meeste memesquote:
En sommige deelt hij gewoon zelfquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De man met de meeste memes![]()
Staat hij toch ergens op 1
Ik hoop het van wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmmmm, zou dit nog goed aflopen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)arkeerplek~aaca3b21/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |