Nog niet zeker he,quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef pullup het volgende:
Oh no Timmy![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-overleden~a6d9092a/
Nee idd maar klinkt al niet echt goedquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
Komt vanzelf boven drijven en dan direct de bbq op?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgen
Het was een, zeer waarschijnlijk, domme poging puur op basis van emotie .....quote:
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat valt onder demonstreren. Dat van de dam is moedwillige vernieling op de meest extreme en zinloze manier.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.
Zoiets, maar dan een meter lager.quote:
lange baardenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan een meter lager.
Zo lange baard heeft Sinterklaas nog geeneens.quote:
De haren die een meter lager hangenquote:
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een baard(je) zoals de meesten van jullie weten![]()
Nee, dat zal echt nooit in me op komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |