Ik hoop dat ze er niet mee wegkomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Niets meer gelezen na dit
https://nos.nl/artikel/26(...)onument-in-amsterdam
Ah die, dan volg ik het weerquote:
Ja was toen ook niet in het land maar had er wel over gelezen en in mijn herinnering was er ook geschotenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah die, dan volg ik het weer![]()
Toevallig van de week die beelden nog gezien.
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was toen ook niet in het land maar had er wel over gelezen en in mijn herinnering was er ook geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Das niet gek he, 9/11 en de aanslagen in Londen (2005) zaten daarvoor.quote:
Daarna als een piñata gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.
Deze schreeuwer:Bizar was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.
Deze schreeuwer:Die schietpartij noemde Ad van Liempt ook in zijn lezing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.
Ik denk dat de druk er wat dat betreft wel op zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.
Moet je eens hier door de straat lopen, dan hangen er al een stuk of wat. En dan nog de deurbel camera's.quote:
Ja dat is wel vaak de beperking,zou het ook onprettig vinden als ze ze pakken op basis van beelden eldersquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.
Vorige week werd hier de A12 geblokkeerd door een stel randdebielen. In de wijde omgeving stond het verkeer vast.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk er wat dat betreft wel op zit.
Dat valt onder demonstreren. Dat van de dam is moedwillige vernieling op de meest extreme en zinloze manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorige week werd hier de A12 geblokkeerd door een stel randdebielen. In de wijde omgeving stond het verkeer vast.
Ze zijn allemaal opgepakt. Maar op een paar na werden ze allemaal vrijgelaten. Ze kregen niet eens een boete.
Was niet de laatste en vooral niet de grootste na de bevrijdingquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die schietpartij noemde Ad van Liempt ook in zijn lezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |