Ik merk geen verschil meerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n groot feest in de stad?
Niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Het was hier leger de stad dan in het in weken gezien heb
Allemaal aan de nutella?quote:
Geen idee, in ieder geval wel iets minder buitenlands te horen dan normaalquote:
Ongetwijfeld, maar daar ben ik niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n groot feest in de stad?
Ah, dus daar zijn zequote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval wel iets minder buitenlands te horen dan normaal
Dat zeg je, maar weet je het ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar daar ben ik niet bij.
Ja, ik weet het ookquote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar weet je het ook?
Hier stond ook al dat het was, maar .......
Die maakt goede boeken, dus zo'n lezing kan ook zomaar de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wij waren gisteren bij de dodenherdenking in Vleuten, met een lezing door Ad van Liempt.
Het was zeker de moeite waard. Hij heeft ook een boek (over de Maliebaan) voor me gesigneerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die maakt goede boeken, dus zo'n lezing kan ook zomaar de moeite waard zijn.
Laatste keer bij een herdenking was 10 jaar terug ofzo. Bij de scouting hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wij waren gisteren bij de dodenherdenking in Vleuten, met een lezing door Ad van Liempt.
Schietpartij? Die op de Dam bedoel je op 7 mei?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:00 schreef pullup het volgende:
Kwam tot die schietpartij nog wel eens op de Dam bij de herdenkingen
Maar welke schietpartij bedoel jijquote:
Die mogen ze aan hun ba**** ophangenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Niets meer gelezen na dit
https://nos.nl/artikel/26(...)onument-in-amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |