quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mij ook maar een bakkie ☕️
[ afbeelding ]
En goedemorgen
Even met een omweg naar huis?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef drakin het volgende:
Ik reed gister ineens Egypte voorbij
Gelukkig weer thuis
Kleine omweg maarquote:
Niks mis meequote:
In de Jaarbeurs?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:16 schreef drakin het volgende:
Ik reed gister ineens Egypte voorbij
Gelukkig weer thuis
T is dan ook smerig spulquote:
Geen boozequote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Was dit een 40+ meet?
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar dit keer liet ik het links liggen en reed doorquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks mis meeZo zie je nog eens wat van de wereld.
Verkeerd ingeschatquote:
Het is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar dit keer liet ik het links liggen en reed door
Het is een schande.quote:
Ik merk geen verschil meerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n groot feest in de stad?
Niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet?
Het was hier leger de stad dan in het in weken gezien heb
Allemaal aan de nutella?quote:
Geen idee, in ieder geval wel iets minder buitenlands te horen dan normaalquote:
Ongetwijfeld, maar daar ben ik niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
Was het bij jullie ook zo'n groot feest in de stad?
Ah, dus daar zijn zequote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval wel iets minder buitenlands te horen dan normaal
Dat zeg je, maar weet je het ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar daar ben ik niet bij.
Ja, ik weet het ookquote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar weet je het ook?
Hier stond ook al dat het was, maar .......
Die maakt goede boeken, dus zo'n lezing kan ook zomaar de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wij waren gisteren bij de dodenherdenking in Vleuten, met een lezing door Ad van Liempt.
Het was zeker de moeite waard. Hij heeft ook een boek (over de Maliebaan) voor me gesigneerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die maakt goede boeken, dus zo'n lezing kan ook zomaar de moeite waard zijn.
Laatste keer bij een herdenking was 10 jaar terug ofzo. Bij de scouting hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Wij waren gisteren bij de dodenherdenking in Vleuten, met een lezing door Ad van Liempt.
Schietpartij? Die op de Dam bedoel je op 7 mei?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:00 schreef pullup het volgende:
Kwam tot die schietpartij nog wel eens op de Dam bij de herdenkingen
Maar welke schietpartij bedoel jijquote:
Die mogen ze aan hun ba**** ophangenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Niets meer gelezen na dit
https://nos.nl/artikel/26(...)onument-in-amsterdam
Ik hoop dat ze er niet mee wegkomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Niets meer gelezen na dit
https://nos.nl/artikel/26(...)onument-in-amsterdam
Ah die, dan volg ik het weerquote:
Ja was toen ook niet in het land maar had er wel over gelezen en in mijn herinnering was er ook geschotenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah die, dan volg ik het weer![]()
Toevallig van de week die beelden nog gezien.
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was toen ook niet in het land maar had er wel over gelezen en in mijn herinnering was er ook geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Das niet gek he, 9/11 en de aanslagen in Londen (2005) zaten daarvoor.quote:
Daarna als een piņata gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.
Deze schreeuwer:Bizar was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zat te verzinnen welke schietpartij. En weet alleen 1 van een 1 op 7 mei, jaren eerder wel.
Deze schreeuwer:Die schietpartij noemde Ad van Liempt ook in zijn lezing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig met al die camera's overal.
Ik denk dat de druk er wat dat betreft wel op zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.
Moet je eens hier door de straat lopen, dan hangen er al een stuk of wat. En dan nog de deurbel camera's.quote:
Ja dat is wel vaak de beperking,zou het ook onprettig vinden als ze ze pakken op basis van beelden eldersquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen veel maar ze moeten ook willen.
Vorige week werd hier de A12 geblokkeerd door een stel randdebielen. In de wijde omgeving stond het verkeer vast.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de druk er wat dat betreft wel op zit.
Dat valt onder demonstreren. Dat van de dam is moedwillige vernieling op de meest extreme en zinloze manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vorige week werd hier de A12 geblokkeerd door een stel randdebielen. In de wijde omgeving stond het verkeer vast.
Ze zijn allemaal opgepakt. Maar op een paar na werden ze allemaal vrijgelaten. Ze kregen niet eens een boete.
Was niet de laatste en vooral niet de grootste na de bevrijdingquote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die schietpartij noemde Ad van Liempt ook in zijn lezing.
Nog niet zeker he,quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef pullup het volgende:
Oh no Timmy![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-overleden~a6d9092a/
Nee idd maar klinkt al niet echt goedquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
Komt vanzelf boven drijven en dan direct de bbq op?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgen
Het was een, zeer waarschijnlijk, domme poging puur op basis van emotie .....quote:
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat valt onder demonstreren. Dat van de dam is moedwillige vernieling op de meest extreme en zinloze manier.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.
Zoiets, maar dan een meter lager.quote:
lange baardenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan een meter lager.
Zo lange baard heeft Sinterklaas nog geeneens.quote:
De haren die een meter lager hangenquote:
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een baard(je) zoals de meesten van jullie weten![]()
Nee, dat zal echt nooit in me op komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......
Deze baasquote:
Fantjesquote:
Dan had ie dat kind moet slopen, niet die autoquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wilden de laatste rolo niet geven
Kind is over een jaartje of 20 aan de beurtquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ie dat kind moet slopen, niet die auto
Bloed is goed.quote:
Pus is knus?quote:
quote:
Een schizofreen is nooit alleen?quote:
Dat zegt men.quote:
Hollo pullupquote:
Het klopt niet verder, maar okequote:
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.quote:
Welke film?quote:
Dat das jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.
Ik kan ook stemmen horen maar ben toch geen schizofreenquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.
Vooral niet toegeven dat je die stemmen hoort hoor,quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan ook stemmen horen maar ben toch geen schizofreen
En bloed moet.quote:
Oke, als je zo graag wil,quote:
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, als je zo graag wil,
ze komen zo langs,
welk oog was het slecht ook al weer?
Dan komen ze langs de andere kant
Beneden of boven?quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.
Das niet erg, komen gewoon netjes door het raamquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.
Als ik boven ben dan is het beneden en als ik beneden ben dan is het boven.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, komen gewoon netjes door het raam
Is je meterkast al af?quote:
Al lang, dat is alweer even geleden.quote:
En wat is het volgende project?quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al lang, dat is alweer even geleden.
Als jij er blij mee bent zal het wel OK zijnquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik boven ben dan is het beneden en als ik beneden ben dan is het boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:22 schreef chufi het volgende:
Morgen weer 2 x koffieJe bent aan het afkicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:22 schreef chufi het volgende:
Morgen weer 2 x koffiedat zijn er 2 a 3 meer als ik neemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.quote:
Wat vindt je parkietje van het rolluik?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.
Ja ik was al zo ver inmiddelsquote:Op woensdag 6 mei 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.
Het is voorbij nu, echt een drama deze filmquote:
Zo erg?quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is voorbij nu, echt een drama deze film
Dat was wel de bedoeling ervanquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ervan
Ik heb me prima vermaakt, was alleen de opener voor mijn biertje vergeten
De man met de meeste memesquote:
En sommige deelt hij gewoon zelfquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De man met de meeste memes![]()
Staat hij toch ergens op 1
Ik hoop het van wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmmmm, zou dit nog goed aflopen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)arkeerplek~aaca3b21/
Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
marcb1974 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #242
Crosspostje
Slappe hapquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
marcb1974 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #242
Crosspostje
TMIquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Haags het volgende:
@:freshfruit voel me nog 20 hoor. Op sommige plekken.
Gaat in periodes ja.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste tijd ineens veel filmpjes over wandelen op YT.
Nu wil ik ook daar wandelen.
Niet dat dat gaat lukken, maar oke
https://www.youtube.com/@Travisfeintravel/shortsquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat in periodes ja.
Waar zijn die filmpjes dan gemaakt?
Ohja dat is een eind wegquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:Travisfeintravel/shorts
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohja dat is een eind weg
Ik kijk nu af en toe dit kanaal, Lekker zwerven
https://www.youtube.com/@:GIFGAS
Wat is er bij real aan de hand?quote:
Ja geen idee... kleedkamer dingen..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er bij real aan de hand?
Ze slaan elkaar nu zelfs het ziekenhuis is
Beterquote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevinden
https://www.nu.nl/buitenl(...)s-achtergelaten.html
Nee. Alleen even doorspoelenquote:
Waarom is dit wappie?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:44 schreef pullup het volgende:
Het schijnt ook weer eens wappie tijd te zijn
[ afbeelding ]
Die reageert zo te zien op een hernieuwde opleving van de wapvraag naar Invermectine, datwasook al de go to drug tegen corona zonder enig onderzoekquote:
Ook geen slecht plekje voor een parkjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was waar de strandtent van @:engine stond. Daar wordt nu een parkje aangelegd.
[ afbeelding ]
Ik was onlangs op het 98e verjaardagsfeestje van een oudere damequote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Hoeveel 100 jarigen kennen of kenden jullie?
Ik heb er wel eentje gekend. Vond ik altijd heel bijzonder.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Je kan op die leeftijd nog goed bij de tijd zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was onlangs op het 98e verjaardagsfeestje van een oudere dame![]()
Ze is nog redelijk fit. Ik denk dat ze de 100 wel gaat halen.
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan op die leeftijd nog goed bij de tijd zijn.
Of helemaal niet
0quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Precies, gewoon komkommers etenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Bonnie Tyler ligt in coma na operatie ..........
Dit is zo'n mooi nummer .........
En ........
Bekijk deze YouTube-video
Zoals het in het bericht staat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kan ook zijn dat ze in coma gehouden wordt.
Ja dat geheim mogen ze weleens vertellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.
geen, opa was met 95 het oudste, zover ik weetquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het in het bericht staat bedoel je?
Ja.quote:
Avond maily.quote:
quote:
quote:Duct tape is een sterke, waterdichte soort plakband
Duck tape is vooral een merknaam voor een soort duct tape
Leuk weetjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Weet je ook dat het woord duck kwam van het Nederlandse woord 'doek'
Ligt eraan, nu is het wel duidelijkquote:
Naja daarom ookquote:
Maar soms wil je dat ook niet dat ze het wetenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja daarom ookJe weet in ieder geval dat er iemand al aan heeft gezeten
Dat zijn heel rare liedenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar soms wil je dat ook niet dat ze het weten
Vaak wel als ze op de donuts spugenquote:
Die moet ik hebben.quote:
Regel dat dan?quote:
Mijn parkiet zegt dat ik die voor mijn verjaardag krijg.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik die voor mijn verjaardag krijg.![]()
Dat is over 355 dagen.
Wat is daar vreemd aan?quote:
Is dat wat je opvalt ja?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
dat SBE dan nog heul lang moet wachten.
kan hem beter aan Sinterklaas vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik leef met je mee.quote:
Somsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
2 vrouwen. De ene maar even onder een spoiler gezet voor de 'tere' zieltjes.
Maar wat is nou het verschil tussen beide dames?
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
2 vrouwen. De ene maar even onder een spoiler gezet voor de 'tere' zieltjes.
Maar wat is nou het verschil tussen beide dames?
[ afbeelding ]'tere' zieltjes daar doen we hier niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Het is dezelfde vrouw,quote:
40+ waardig ... wie zijn het en waarom post je deze onzin hierquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vrouw,
alleen die 2e is nadat haar vriendje .............
Ze zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vrouw,
alleen die 2e is nadat haar vriendje .............
Hoort bij de TT.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ waardig ... wie zijn het en waarom post je deze onzin hier
Nee dat koffie gelul is zo lamequote:
Fake shit welquote:Op zaterdag 9 mei 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'tere' zieltjes daar doen we hier niet aan.
Ook niet zegt mijn parkiet.quote:
Wat je parkiet zegt boeit me eigenlijk niet.quote:
Oh ik dacht al (maar ninja edit) Oh en een kut film, sorryquote:
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht al (maar ninja edit) Oh en een kut film, sorry
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....
Ah wist niet dat het een Kubrick was... maar 1 keer gezien vermoed ik en laatst zzapte ik gewoon doorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.
Oh en daar ben ik het niet met je eens hoor, ik vind wat er nu allemaal gemaakt wordt droevig. Er steekt niet veel met kop en schouders uit. En als we het dan toch over Kubrick hebben. Dan is Full metal jacket, 2001 wel blijvertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....
Ik heb niet veel verrassende films gezien de laatste paar jaar, bedoel wat blockbusters betreft, wel wat pareltjes wat misschien in kleine bioscopen heeft gedraaid.quote:
Geen uitschieters iddquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verrassende films gezien de laatste paar jaar, bedoel wat blockbusters betreft, wel wat pareltjes wat misschien in kleine bioscopen heeft gedraaid.
Jij had een keer een tip (ben de naam vergeten) daar heb ik wel van genoten. Er is een tweede deel van ook en die is net zo goed. Shu of zoiets?quote:
Mijn oma is ook nog 98 gewordenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Wel 2 99 jarigen waarvan 1 echt nog wel even meegaat. Leest nog heel wat boeken uit per week.
En een 98 jarige
Hey dat had ik ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |