Dan snap ik dat er je tranen van krijgt, is ook heel confronterendquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat nummer werd gedraaid bij uitvaart van de papa
Opnieuw ingezongen door zus en haar zoon
Heer Versquote:
Heb net een vers bakkie gepakt. Zo naar de fysio, hopelijk houden we het droog buitenquote:
Freon MT6.quote:
Een man met smaakquote:
StevenTquote:
Hey Stevenquote:
Deze week moet je toch 3x die free run halen. Echt niet te doen. Kom tot nu toe bij 9 (vd 11)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hola![]()
Ben je nog bezig geweest met de challenges van cod
Wat een graf spel is demolition
Daar zij n idd de meningen over verdeeld.quote:
Ja die heb ik gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze week moet je toch 3x die free run halen. Echt niet te doen. Kom tot nu toe bij 9 (vd 11)
Ow weird. Zal dat eens proberen. Dus quiten zoals je zegt? Hoop dat het lukt, want gaat anders echt teveel tijd in zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die heb ik gehaald.
Gewoon opstarten even spelen en eruit gaan .
Misschien was het een bug, maar door dat te doen heb ik hem 3 keer gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |