abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:34:55 #1
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718255
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:36:05 #2
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220718259
Koffie! c_/
Een actieve deelnemer.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 5 mei 2026 @ 08:38:32 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220718262
ik had een andere TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:44:41 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220718274
Tijd voor verse koffie, en brood!
Een actieve deelnemer.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:45:05 #5
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:38 schreef DJMO het volgende:
ik had een andere TT
O+
Mogge Mootje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 08:47:19 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220718278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dat nummer werd gedraaid bij uitvaart van de papa

Opnieuw ingezongen door zus en haar zoon
Dan snap ik dat er je tranen van krijgt, is ook heel confronterend *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:52:24 #7
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220718292
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:54:09 #8
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718300
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Heer Vers *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 08:57:00 #9
388664 crew  Dotteke
pi_220718312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor verse koffie, en brood!
Heb net een vers bakkie gepakt. Zo naar de fysio, hopelijk houden we het droog buiten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:57:25 #10
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220718316
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:54 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Heer Vers *O*
Freon MT6. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:59:53 #11
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220718328
Ik kan echt uren naar deze OP staren. :P
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:00:24 #12
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220718330
Koffiebolk
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:02:30 #13
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718337
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan echt uren naar deze OP staren. :P
Een man met smaak _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:02:46 #14
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718339
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
Koffiebolk
StevenT :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220718341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
Koffiebolk
Hola :W

Ben je nog bezig geweest met de challenges van cod :D

Wat een graf spel is demolition _O-
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 09:05:42 #16
388664 crew  Dotteke
pi_220718353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
Koffiebolk
Hey Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:07:35 #17
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718354
Bolk die Dot!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:12:51 #18
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220718381
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 5 mei 2026 @ 09:19:43 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220718409
Ja, ik wil koffie gvd :( :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:21:09 #20
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220718418
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Hola :W

Ben je nog bezig geweest met de challenges van cod :D

Wat een graf spel is demolition _O-
Deze week moet je toch 3x die free run halen. Echt niet te doen. Kom tot nu toe bij 9 (vd 11)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:23:04 #21
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718426
CoD 2 beste CoD _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:25:39 #22
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220718456
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:23 schreef MooieTop6 het volgende:
CoD 2 beste CoD _O_
Daar zij n idd de meningen over verdeeld. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220718461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:21 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Deze week moet je toch 3x die free run halen. Echt niet te doen. Kom tot nu toe bij 9 (vd 11)
Ja die heb ik gehaald.
Gewoon opstarten even spelen en eruit gaan .

Misschien was het een bug, maar door dat te doen heb ik hem 3 keer gehaald.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:32:40 #24
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220718480
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:23 schreef MooieTop6 het volgende:
CoD 2 beste CoD _O_
Cod Modern Warfare 2 voor mij
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:33:17 #25
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220718483
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:25 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja die heb ik gehaald.
Gewoon opstarten even spelen en eruit gaan .

Misschien was het een bug, maar door dat te doen heb ik hem 3 keer gehaald.
Ow weird. Zal dat eens proberen. Dus quiten zoals je zegt? Hoop dat het lukt, want gaat anders echt teveel tijd in zitten
pi_220718490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:33 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ow weird. Zal dat eens proberen. Dus quiten zoals je zegt? Hoop dat het lukt, want gaat anders echt teveel tijd in zitten
Yes gewoon quiten. Kost je wel punten maar ach. Dan heb je wel die challenge gehaald :D
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:53:30 #27
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Daar zij n idd de meningen over verdeeld. :D
Ik hou van nostalgie O+

De originele Medal of Honour _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:53:58 #28
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220718639
Op Omaha Beach gedumpt worden en je moet maar zien wat je doet _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 mei 2026 @ 10:19:40 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220718805
Oh, DTS is weer open zie ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:36:45 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220718883
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, DTS is weer open zie ik.
Het is ineens weer rustig hier, bedoel je :D
Een actieve deelnemer.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:37:53 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220718889
Je had onverwacht even de handen vol aan al die extra gasten hier, en nu is de rust weergekeerd en kun je eventjes achterover leunen.
Een actieve deelnemer.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 mei 2026 @ 10:39:44 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220718900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Het is ineens weer rustig hier, bedoel je :D
:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220719237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, DTS is weer open zie ik.
:D
pi_220720266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Euh nee, wat is dat, hoe doe je dat.
Ik haal gewoon die lange slierten er tussen uit en pot die weer in de grond Ik ben begonnen 2 jaar geleden met een bak had aardbeienplantjes bij de aardbeienboer besteld kreeg alleen een paar wortels
ik heben nu al 8 bakken vol en al veel weggegeven
:Y

"Afleggen" heet het bij aardbeien :Y

Tip is wel om een plant niet ouder dan 3-5 jaar te laten worden (bij echte telers max 3 jaar) omdat de opbrengst vermindert (minder bloemetjes, kleinere vruchten). Maar bij aardbeien heb je elk jaar toch wel uitlopers :D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 13:22:22 #35
388664 crew  Dotteke
pi_220720283
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:19 schreef Sally het volgende:

[..]
:Y

"Afleggen" heet het bij aardbeien :Y

Tip is wel om een plant niet ouder dan 3-5 jaar te laten worden (bij echte telers max 3 jaar) omdat de opbrengst vermindert (minder bloemetjes, kleinere vruchten). Maar bij aardbeien heb je elk jaar toch wel uitlopers :D
Ja er zitten er altijd best veel aan, vorig jaar zoveel dit is het derde jaar, dus kan die van het jaar weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220720302
Bij aardbeien echt niet nodig om te bestuiven, mits je genoeg bijen, hommels, zweefvliegen e.d. hebt.

Het is maar de vraag - denk ik hardop - wat voor speciale aardbeienplant je dan gaat kweken, en of dat zin heeft, want: je gaat uiteindelijk vast niet de aardbei (ingedroogd dan) zelf zaaien? Aangezien de zaadjes van een aardbei aan de buitenkant van de vrucht zitten.
Een aardbei stekt zichzelf door uitlopers te maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Stuifmeel van één bloem op een andere bloem, ietwat simplistisch uitgelegd _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Met een wattenstaafje oid stuifmeel van een bloem van 1 plant pakken, en dat ronddraaien in de bloem van een ander, heel simpel gesteld
(zou een penseel pakken, niet wattenstaafje; penseel is zachter van structuur, minder kans op beschadiging stempel).

Dit doe je handmatig meestal bij nachtschadesoorten - en bij tomaten kan je zelfs ook simpelweg de plant "trillen", aangezien dat een zelfbestuiver is :)

(en @Dotteke : idd wel bij droog weer, en lage luchtvochtigheid doen. )

#bioloog /uit :P

[ Bericht 28% gewijzigd door Sally op 05-05-2026 13:28:33 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220720330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja er zitten er altijd best veel aan, vorig jaar zoveel dit is het derde jaar, dus kan die van het jaar weg
Zoiets, maar als het een echt goede grote plant is, en die doet het nog goed, zou je kunnen overwegen om het nog een jaar/seizoen aan te kijken. Voor 'een particulier' komt het niet zo nauw.
En deze levert goede uitlopers, toch? Geeft je elke keer weer nieuwe planten!

Ik ben zelf nog steeds op zoek naar Doordragers ipv alleen maar Juni-dragers, want ze hadden bij de Stadslandbouw een fout gemaakt met uitpoten - men wist niet meer wat uitgepoot werd omdat bordjes waren verwisseld of verdwenen... Handig.. :') 8)7 :D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:10:05 #38
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220720525
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:35 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Yes gewoon quiten. Kost je wel punten maar ach. Dan heb je wel die challenge gehaald :D
Dat werkt hier niet. Ik ging een eind spelen en toen quiten maar nogsteeds 0/3
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 14:11:24 #39
388664 crew  Dotteke
pi_220720531
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:26 schreef Sally het volgende:

[..]
Zoiets, maar als het een echt goede grote plant is, en die doet het nog goed, zou je kunnen overwegen om het nog een jaar/seizoen aan te kijken. Voor 'een particulier' komt het niet zo nauw.
En deze levert goede uitlopers, toch? Geeft je elke keer weer nieuwe planten!

Ik ben zelf nog steeds op zoek naar Doordragers ipv alleen maar Juni-dragers, want ze hadden bij de Stadslandbouw een fout gemaakt met uitpoten - men wist niet meer wat uitgepoot werd omdat bordjes waren verwisseld of verdwenen... Handig.. :') 8)7 :D
Dank je wel voor de tips, zou het eens uitproberen als de plant weer droog is ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220720562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:10 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Dat werkt hier niet. Ik ging een eind spelen en toen quiten maar nogsteeds 0/3
Dan was het echt een bug denk ik :o
En heb ik enorm veel geluk gehad
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:43:13 #41
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220720720
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:23 schreef Sally het volgende:
Bij aardbeien echt niet nodig om te bestuiven, mits je genoeg bijen, hommels, zweefvliegen e.d. hebt.

Het is maar de vraag - denk ik hardop - wat voor speciale aardbeienplant je dan gaat kweken, en of dat zin heeft, want: je gaat uiteindelijk vast niet de aardbei (ingedroogd dan) zelf zaaien? Aangezien de zaadjes van een aardbei aan de buitenkant van de vrucht zitten.
Een aardbei stekt zichzelf door uitlopers te maken.
[..]
[..]
(zou een penseel pakken, niet wattenstaafje; penseel is zachter van structuur, minder kans op beschadiging stempel).

Dit doe je handmatig meestal bij nachtschadesoorten - en bij tomaten kan je zelfs ook simpelweg de plant "trillen", aangezien dat een zelfbestuiver is :)

(en @:Dotteke : idd wel bij droog weer, en lage luchtvochtigheid doen. )

#bioloog /uit :P
Niet echt nodig, maar het geeft wel een betere productie. Een aardbeiplant is in principe ook een zelfbestuiver, een klein tikje tegen de bloem is al voldoende, maar toch zal een aarbeibloem een 'betere' aardbei geven als die bevrucht wordt met een 'vreemde' stuifmeel ipv zijn eigen stuifmeel.

Vroeger deed ik tomaten bestuiven met een trilstok (eventjes met de trilstok tegen de bloemetjes en de stam, door tegen de stam te trillen word de plant eventjes wat generatiever), maar zodra de Turkse hommels op de markt kwamen zijn we daar snel mee gestopt.

Hommels waren wel wat duurder dan zelf trillen, maar het leverde meer en zwaardere tomaten op, doordat de bloem bevrucht werd met 'vreemd' zaad. Helaas bleven die luie donders boven de 30 graden lekker in hun hok en mocht je het alsnog zelf gaan doen :(

Maar is het niet zo met alle hobbies? Het is niet echt nodig, maar het is wel leuk om te doen, en je kan er echt resultaat van krijgen. Ik krijg trouwens, als ik het niet doe, 50% minkukels als aardbei :'(

Orchideeën doe ik wel met een penseeltje, aardbeien geef ik wat minder om (en die kan ook gewoon veel meer hebben) dus die doe ik gewoon lomp met een wattenstaafje.

[ Bericht 2% gewijzigd door MooieTop6 op 05-05-2026 14:48:46 ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220720777
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:43 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Niet echt nodig, maar het geeft wel een betere productie. Een aardbeiplant is in principe ook een zelfbestuiver, een klein tikje tegen de bloem is al voldoende, maar toch zal een aarbeibloem een 'betere' aardbei geven als die bevrucht wordt met een 'vreemde' stuifmeel ipv zijn eigen stuifmeel.
Ah, wat een leuke info - dat wist ik dan weer niet :)

quote:
Vroeger deed ik tomaten bestuiven met een trilstok (eventjes met de trilstok tegen de bloemetjes en de stam),
Elke dag meerdere malen liep ik langs mijn tomatenplanten: even aan de stok tikken idd - en meteen checken op dieven :D
quote:
maar zodra de Turkse hommels op de markt kwamen zijn we daar snel mee gestopt.
Die optie ken ik niet (bij de stadslandbouw zijn sowieso bijenkasten, met een imker ter verzorging, maar afgelopen jaar/jaren last van hongerte, virus, hoornaars, e.d. :{ ;( begreep ik tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst)/

quote:
Hommels waren wel wat duurder dan zelf trillen, maar het leverde meer en zwaardere tomaten op. Helaas bleven die luie donders boven de 30 graden lekker in hok en mocht je het alsnog zelf gaan doen :(
Tja, hommels zijn itt bijen wel al onder de 10 graden actief, maar weinig insecten vinden hele hoge temperaturen erg grappig ;)
quote:
Maar is het niet zo met alle hobbies? Het is niet echt nodig, maar het is wel leuk om te doen, en je kan er echt resultaat van krijgen.
Jaaaaaaaaaaaa - en voor mij ongeveer 'noodzaak' wat tomaten betreft, aangezien ik lichtelijk allergisch (intolerant) ben voor onrijpe tomaten en aardbeien, dus probeer al jaren zelf te kweken.

Echter heeeeeeeeeeeele uitdaging hier op mijn achterbalkon (vóór mag niet meer ivm brandveiligheid als zijnde openbare ruimte... ;( ) want dat is ZZW en wordt soms op de thermometer 50+ graden :o :X

Water soms niet aan te slepen....

quote:
Orchideeën doe ik wel met een penseeltje, aardbeien geef ik wat minder om (en die kan ook gewoon veel meer hebben) dus die doe ik gewoon lomp met een wattenstaafje.
^O^
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 mei 2026 @ 15:01:56 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220720844
Hee, ik spot een Sally :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220721153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, ik spot een Sally :o
Nou, spoRt zal het niet zijn.

Maar vol met sNot is het wel :+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 mei 2026 @ 08:43:16 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220726055
quote:
81s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:52 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou, spoRt zal het niet zijn.

Maar vol met sNot is het wel :+
Ehw ;(

Beterschap!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220733668
Goedemorgen :)
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:53:11 #47
388664 crew  Dotteke
pi_220735903
Middag :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 14:53:03 #48
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220736310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Middag :W
Correct.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 14:54:07 #49
388664 crew  Dotteke
pi_220736312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Correct.
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 14:54:19 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220736313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
^O^
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 14:58:00 #51
388664 crew  Dotteke
pi_220736337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
O+
:@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 15:02:00 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220736354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:@
*;
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 15:02:15 #53
388664 crew  Dotteke
pi_220736356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*;
:o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 15:02:24 #54
388664 crew  Dotteke
pi_220736357
Het is weer rustig hier. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 15:02:25 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220736358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:o
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220737324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer rustig hier. :D
Echt :o
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 17:23:26 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220737333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer rustig hier. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 17:31:20 #58
388664 crew  Dotteke
pi_220737376
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:21 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Echt :o
Ja weinig userts hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220737385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja weinig userts hier
Het is alleen druk als dts dicht is
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 17:33:59 #60
388664 crew  Dotteke
pi_220737397
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:32 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Het is alleen druk als dts dicht is
Ja klopt. Wel jammer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220737607
Hallo! 👋
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:13:39 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220737614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:12 schreef Lovely het volgende:
Hallo! 👋
Lovely O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220737622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lovely O+
Stigke! *O* O+
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:22:41 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220737668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:14 schreef Lovely het volgende:

[..]
Stigke! *O* O+
*;
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')