En jij? weet je het van jezelf?quote:- Rustig afwachten (mijnheertje ongeduld, al wordt dat met de jaren beter)
- Kan moeilijk de focus op zaken houden die ik niet heel erg interessant vind.
- Wiskundig- en grafisch inzicht, die heb ik niet
Ik kwam hier om dit te posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:26 schreef vencodark het volgende:
- Klussen. Ik kan letterlijk amper fatsoenlijk, in 1 soepele beweging een schroef indraaien.
Ik ga ook standaard gapen als ik mijn man ook maar ergens mee moet helpen.
- Fileparkeren. Ik heb minstens de ruimte van een limousine nodig. Zelfs met 3D camera en alle piepjes..can’t do it.
- De discipline om gezonder te eten en meer te bewegen.
Lazy for life, sugar for life.
- Voor mezelf opkomen tegenover anderen dan mijn man.![]()
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:13 schreef raptorix het volgende:
-Spelling, je kan me 100 keer uitleggen hoe werkwoordvervoeging gaat, ik zie het gewoon niet, en het boeit me ook niet zo.
Op zich ken ik de regels wel, en ook de ezelsbruggetjes.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.
Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Is juist makkelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde. Dat soort ellende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |