abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220718052
In navolging van het succes topic van @capuchon_jongen 's topic dingen waar je echt goed in bent. dacht ik, er moet ook een tegenversie komen.

Bij deze!

Waar ben jij echt slecht in?

Beginnen bij mijzelf dan hé
quote:
- Rustig afwachten (mijnheertje ongeduld, al wordt dat met de jaren beter)
- Kan moeilijk de focus op zaken houden die ik niet heel erg interessant vind.
- Wiskundig- en grafisch inzicht, die heb ik niet :(
En jij? weet je het van jezelf?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220718065
Wachten.
Lang bij een kapper zitten.
Sowieso lang stilzitten.
Geduld opbrengen voor mensen die langzaam rijden of niet in 1 vlotte beweging kunnen in- of uitparkeren.
pi_220718078
Ohja en in creatieve dingen, iets knutselen, tekenen of schilderen. En het bedenken van een cadeau voor iemand, eindigt altijd gewoon in een envelopje met geld of een VVV bon. Wat ik overigens zelf ook het fijnst vind om te krijgen, ik heb niks met ‘spullen/dingen’. Als ik die wil koop ik ze zelf wel precies hoe en wanneer ik ze wil. :)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:19:56 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220718193
Balsport.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:19:59 #5
483584 incel
they/them
pi_220718194
Geduld, met domme mensen omgaan, de rust bewaren
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:20:16 #6
483584 incel
they/them
pi_220718196
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door miss_sly op 05-05-2026 10:38:46 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:23:24 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220718218
Hoofdrekenen (dit vind ik best een handicap).
Resistance is futile.
pi_220718286
Het schort mij nogal aan empathisch vermogen.

Ow en ik ben heel erg zwart/wit in denken, doen en laten, dus allerhande "grijze gebieden" daar begeef ik mij niet graag in. Zowel werk als privé.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220718446
Relativeren.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:26:31 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220718465
Voetballen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220718507
- Praten over koetjes en kalfjes. Dan haak ik al snel af. Sowieso alle "social talk" eigenlijk.
- Klussen in huis. Ik kan nog net een lampje vervangen maar dan houdt het eigenlijk al op.
- Voetballen. Ik was vroeger ook altijd degene die op doel stond. Wat me dan nog wel redelijk af ging moet ik zeggen
- Ik blijf heel lang kalm maar als het kookpunt is bereikt kan ik best knallen. Heb er ook altijd meteen weer spijt van en komt gelukkig ook niet vaak voor.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:55:27 #12
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220718648
smalltalk.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220718834
- Klussen. Ik kan letterlijk amper fatsoenlijk, in 1 soepele beweging een schroef indraaien.
Ik ga ook standaard gapen als ik mijn man ook maar ergens mee moet helpen.

- Fileparkeren. Ik heb minstens de ruimte van een limousine nodig. Zelfs met 3D camera en alle piepjes..can’t do it.

- De discipline om gezonder te eten en meer te bewegen.
Lazy for life, sugar for life. :')

- Voor mezelf opkomen tegenover anderen dan mijn man. :')
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:29:05 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220718853
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:26 schreef vencodark het volgende:
- Klussen. Ik kan letterlijk amper fatsoenlijk, in 1 soepele beweging een schroef indraaien.
Ik ga ook standaard gapen als ik mijn man ook maar ergens mee moet helpen.

- Fileparkeren. Ik heb minstens de ruimte van een limousine nodig. Zelfs met 3D camera en alle piepjes..can’t do it.

- De discipline om gezonder te eten en meer te bewegen.
Lazy for life, sugar for life. :')

- Voor mezelf opkomen tegenover anderen dan mijn man. :')
Ik kwam hier om dit te posten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 10:42:37 #15
5428 crew  miss_sly
pi_220718914
Luchtig praten over dingen die me raken of waar ik een stevige mening over heb.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:56:37 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220719011
Het gebrek aan inzicht als het om teamsport gaat. Anderen zien het meteen als voetballer X dom bezig is, ik zie weinig meer dan een veld met 22 rennende poppetjes. Ik & sport is sowieso een moeilijke combinatie, actief of passief.

Om medische redenen kom ik niet geheel onder een bepaalde mate van beweging uit. Maar het blijft iets onnatuurlijks houden.
pi_220719563
Normaal doen is vrij lastig.
Het is heel zakelijk met een superfocus of totaal knetter. Daartussen zit een heel saai gebied waar ik niet wil zijn.
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:09:24 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220726619
Belastingdingen, alles met cijfertjes die precies moeten kloppen;
Ik heb niet altijd even veel geduld;
Klussen
pi_220726670
-Klussen, heb er het geduld niet voor en alles gaat altijd kapot/scheef of breekt af.
-Dingen letterlijk onthouden, ik heb een ijzeren geheugen, alles wat ik ooit gelezen of gezien heb onthoud ik, kortom ook krantenberichten van 40 jaar terug weet ik me nog vrij goed te herinneren, in ieder geval goed genoeg om terug te vinden., echter een telefoonnummer of bankrekening? Mijn eigen nummers heeft me 10 jaar geduurt voordat ik die wist uit me hoofd.
-Spelling, je kan me 100 keer uitleggen hoe werkwoordvervoeging gaat, ik zie het gewoon niet, en het boeit me ook niet zo.
-Gestructureerd werken, ik vind fijner om met miljard miljoen dingen tegelijk bezig te zijn, lijk het ook leuk te vinden om belangrijke dingen 10 minuten voor de deadline af te hebben zodat ik lekker kan stressen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220727286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:13 schreef raptorix het volgende:
-Spelling, je kan me 100 keer uitleggen hoe werkwoordvervoeging gaat, ik zie het gewoon niet, en het boeit me ook niet zo.

Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.

Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
pi_220727330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:37 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.

Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Op zich ken ik de regels wel, en ook de ezelsbruggetjes.
Van:

Ik speel (zonder t), dus ik vind
Hij speelt (met t), dus hij vindt

Maar ik moet er vaak goed over nadenken, en bij bepaalde werkwoorden vind ik het lastig het ezelsbruggetje toe te passen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220729357
- Klussen
- Small talk
- Neuken
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:25:24 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220729449
Ik en naaimachines zijn btw ook geen goede vrienden.
pi_220729459
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde. Dat soort ellende.
pi_220729552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde. Dat soort ellende.
Is juist makkelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')