abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:34:12 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee lieve schat, wie dóet die dingen ‘gratis’ :D
Oh zo :P Naja, het is natuurlijk nooit gratis, maar er zitten hier wat bedrijven in de buurt die gelinkt zijn aan de woningcorporatie die ingeschakeld worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:36:28 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220737771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Oh zo :P Naja, het is natuurlijk nooit gratis, maar er zitten hier wat bedrijven in de buurt die gelinkt zijn aan de woningcorporatie die ingeschakeld worden.
Ahh oké, nou dat is niet gek. Even bellen en ze komen je te hulp! Dat vind ik een luxe.
pi_220738106
Leuk topic!
Ik ben slecht in cijferdingen; procenten, breuken, tot de zoveelste macht, worteltrekken...............ik haak meteen af als het daarover gaat.
Simpel hoofdrekenen is geen probleem :)
Schoonmaakwerk thuis gaat ook vaak mis, dan zet ik òf de hele boel op zijn kop òf verzand ik in minitieus stopcontacten poetsen of kranen laten blinken of zoiets pietluttigs.
Oppervlakkig met mensen omgaan ben ik slecht in, roddelen is niet aan mij besteed, en smalltalk vind ik ook lastig.
pi_220738227
Ik ben niet eens heel erg onhandig wat klussen betreft, maar het heeft gewoon mijn interesse niet. Dus zodra ik een keer echt aan de bak moet loop ik toch vaak onnodig te kutten.

Eigenlijk zou ik moeten solliciteren als bouwvakker.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220738276
Oh er schiet me wat te binnen, kleuren combineren. Ik kan echt niet zien wat bij elkaar staat en wat vloekt.
pi_220738454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh er schiet me wat te binnen, kleuren combineren. Ik kan echt niet zien wat bij elkaar staat en wat vloekt.
Herken ik ook wel.
En met kleding valt het nog wel mee.
Maar met dingen in huis... Ik zou gewoon de dingen kopen die ik leuk vindt.... Maar dat kan niet altijd, volgens mijn lief...
pi_220743269
Staand plassen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:07:41 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220743369
Ik ben slecht om even rust te bewaren, vaak denk ik dat iets af is, het juiste antwoord is, goed werkt, maar zou ik wat meer tijd moeten nemen om te zien dat er nog iets mist of beter kan maar dan wil ik alweer door met de volgende gedachte. Ik merk dit op vele vlakken, het komt terug in mijn werk maar ook gewoon in een discussie. Als ik wat meer tijd nam om het eea nog eens te herzien zou ik minder kleine foutjes maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:18:29 #59
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_220744541
Klussen- Als ik alleen al een schroevendraaier zie liggen, krijg ik spontaan handkramp
Koken-Alles wat ingewikkelder is dan
1. ei->pan->water of
2. kant-en-klaar-maaltijd->magnetron, gaat mijn pet te boven
Knutselen- Na 2 minuten proberen vliegt mijn schaar, papier en lijmpot al door het raam, ongeacht of die dicht of open is..

[ Bericht 12% gewijzigd door Forumtijger op 08-05-2026 15:23:39 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 21:35:46 #60
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220828460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:18 schreef Forumtijger het volgende:
Klussen- Als ik alleen al een schroevendraaier zie liggen, krijg ik spontaan handkramp
Koken-Alles wat ingewikkelder is dan
1. ei->pan->water of
2. kant-en-klaar-maaltijd->magnetron, gaat mijn pet te boven
Knutselen- Na 2 minuten proberen vliegt mijn schaar, papier en lijmpot al door het raam, ongeacht of die dicht of open is..
ik ga je quoten want dezelfde problemen hier
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220829754
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben slecht om even rust te bewaren, vaak denk ik dat iets af is, het juiste antwoord is, goed werkt, maar zou ik wat meer tijd moeten nemen om te zien dat er nog iets mist of beter kan maar dan wil ik alweer door met de volgende gedachte. Ik merk dit op vele vlakken, het komt terug in mijn werk maar ook gewoon in een discussie. Als ik wat meer tijd nam om het eea nog eens te herzien zou ik minder kleine foutjes maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer
Ik had de perfecte collega, ik bouwde de basis, hij deed de foutafhandeling en dat soort zaken. Ieder zijn eigen sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')