Heb je al eens gegoogled naar dyscalculie?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:23 schreef Seven. het volgende:
Hoofdrekenen (dit vind ik best een handicap).
Misschien mogen ze jouw klusvriendin even lenen als er wat kluswerk moet gebeuren?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:40 schreef Chandler het volgende:
Wat leuk mensen! Heerlijk om dit topic weer even door te lezen. Zijn toch best wel wat mensen, zelfs heren die 2 linker handen hebben!![]()
Maar vind het tof dat iedereen zo lekker eerlijk is!zelfkennis is de helft hé. Moet erkennen ik in de reacties ook wel dingen zag die ik herkende.
Zo heb ik echt serieus weken met een do while/for next loop zitten kutten, het kwam er gewoon niet in. Pas veel later viel het kwartje en was de rest geschiedenis! Hoe dan?! het is zoooo simpel.
Je mag mij ook wel lenen, soms heb ik iemand nodig die mij even op gang helpt. Ik heb een heel zomerhuis zelf gebouwd van scratch, maar soms zit ik even vast en heb ik iemand nodig die zegt. toe dan. Plus een beetje kennis daarbij is altijd fijn!quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze jouw klusvriendin even lenen als er wat kluswerk moet gebeuren?
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel lenen, soms heb ik iemand nodig die mij even op gang helpt. Ik heb een heel zomerhuis zelf gebouwd van scratch, maar soms zit ik even vast en heb ik iemand nodig die zegt. toe dan. Plus een beetje kennis daarbij is altijd fijn!
Oh, dat is een goeie! Met Sint -en Kerst ben ik Chef inpak en ik pak heel, heel vaak net een reepje te weinig papier.quote:
Ja, ik denk wel dat ik daar een lichte vorm van heb inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb je al eens gegoogled naar dyscalculie?
Nu je het zegt ja, ik heb ook nog geen zomerhuisquote:
Gratis?quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat anderen ook al zeiden: klussen.
Ik ben echt wanstaltig slecht in klusjes in en om het huis doen. Gelukkig huur ik, want als er iets gemaakt moet worden hoef ik maar te bellen en doen ze het gratisIk heb twee linkerhanden, dus laat me niet met dingen zoals kleine schroefjes priegelen, want dan raak ik HEEL snel gefrustreerd en reageer het op de ander af
Zoiets had ik in de tweede van de Havo, en het was niet eens de leraar Nederlands die "het werkwoordelijk gezegde is niets anders dan alle werkwoorden in de zin" zei, maar een klasgenoot. Toen klikte het ineensquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.
Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Naja, je betaalt een bepaald bedrag per jaar en dan komen ze altijd langs als er iets gefixt moet worden, dus geen rekening achterafquote:
Nou, ik was er in eerste instantie best goed in. Tot dat geneuzel met sinus, cosinus en tangens begon.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets had ik in de tweede van de Havo, en het was niet eens de leraar Nederlands die "het werkwoordelijk gezegde is niets anders dan alle werkwoorden in de zin" zei, maar een klasgenoot. Toen klikte het ineensAls zoiets nou ook gebeurd was bij wiskunde... daar was (en ben) ik echt onmeunig slecht in.
Maar over wie of wat heb je het…?quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Naja, je betaalt een bepaald bedrag per jaar en dan komen ze altijd langs als er iets gefixt moet worden, dus geen rekening achteraf
Ik faalde snoeihard met algebra, of "letterrekenen" zoals we het noemdenquote:Op donderdag 7 mei 2026 18:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nou, ik was er in eerste instantie best goed in. Tot dat geneuzel met sinus, cosinus en tangens begon.
Drama. Geen vallende kwartjes,
Ook nooit meer goed gekomen.
Klusjes, dingen kapot in huis, via verhuurder reparatie danwel vervanging aanvragen. Ik slecht.quote:
Nee lieve schat, wie dóet die dingen ‘gratis’quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klusjes, dingen kapot in huis, via verhuurder reparatie danwel vervanging aanvragen. Ik slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |