abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220718052
In navolging van het succes topic van @capuchon_jongen 's topic dingen waar je echt goed in bent. dacht ik, er moet ook een tegenversie komen.

Bij deze!

Waar ben jij echt slecht in?

Beginnen bij mijzelf dan hé
quote:
- Rustig afwachten (mijnheertje ongeduld, al wordt dat met de jaren beter)
- Kan moeilijk de focus op zaken houden die ik niet heel erg interessant vind.
- Wiskundig- en grafisch inzicht, die heb ik niet :(
En jij? weet je het van jezelf?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220718065
Wachten.
Lang bij een kapper zitten.
Sowieso lang stilzitten.
Geduld opbrengen voor mensen die langzaam rijden of niet in 1 vlotte beweging kunnen in- of uitparkeren.
pi_220718078
Ohja en in creatieve dingen, iets knutselen, tekenen of schilderen. En het bedenken van een cadeau voor iemand, eindigt altijd gewoon in een envelopje met geld of een VVV bon. Wat ik overigens zelf ook het fijnst vind om te krijgen, ik heb niks met ‘spullen/dingen’. Als ik die wil koop ik ze zelf wel precies hoe en wanneer ik ze wil. :)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:19:56 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220718193
Balsport.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:19:59 #5
483584 incel
they/them
pi_220718194
Geduld, met domme mensen omgaan, de rust bewaren
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:20:16 #6
483584 incel
they/them
pi_220718196
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door miss_sly op 05-05-2026 10:38:46 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:23:24 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220718218
Hoofdrekenen (dit vind ik best een handicap).
Resistance is futile.
pi_220718286
Het schort mij nogal aan empathisch vermogen.

Ow en ik ben heel erg zwart/wit in denken, doen en laten, dus allerhande "grijze gebieden" daar begeef ik mij niet graag in. Zowel werk als privé.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220718446
Relativeren.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:26:31 #10
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220718465
Voetballen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:40:46 #11
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220718507
- Praten over koetjes en kalfjes. Dan haak ik al snel af. Sowieso alle "social talk" eigenlijk.
- Klussen in huis. Ik kan nog net een lampje vervangen maar dan houdt het eigenlijk al op.
- Voetballen. Ik was vroeger ook altijd degene die op doel stond. Wat me dan nog wel redelijk af ging moet ik zeggen
- Ik blijf heel lang kalm maar als het kookpunt is bereikt kan ik best knallen. Heb er ook altijd meteen weer spijt van en komt gelukkig ook niet vaak voor.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:55:27 #12
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220718648
smalltalk.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220718834
- Klussen. Ik kan letterlijk amper fatsoenlijk, in 1 soepele beweging een schroef indraaien.
Ik ga ook standaard gapen als ik mijn man ook maar ergens mee moet helpen.

- Fileparkeren. Ik heb minstens de ruimte van een limousine nodig. Zelfs met 3D camera en alle piepjes..can’t do it.

- De discipline om gezonder te eten en meer te bewegen.
Lazy for life, sugar for life. :')

- Voor mezelf opkomen tegenover anderen dan mijn man. :')
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:29:05 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220718853
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:26 schreef vencodark het volgende:
- Klussen. Ik kan letterlijk amper fatsoenlijk, in 1 soepele beweging een schroef indraaien.
Ik ga ook standaard gapen als ik mijn man ook maar ergens mee moet helpen.

- Fileparkeren. Ik heb minstens de ruimte van een limousine nodig. Zelfs met 3D camera en alle piepjes..can’t do it.

- De discipline om gezonder te eten en meer te bewegen.
Lazy for life, sugar for life. :')

- Voor mezelf opkomen tegenover anderen dan mijn man. :')
Ik kwam hier om dit te posten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 10:42:37 #15
5428 crew  miss_sly
pi_220718914
Luchtig praten over dingen die me raken of waar ik een stevige mening over heb.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:56:37 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220719011
Het gebrek aan inzicht als het om teamsport gaat. Anderen zien het meteen als voetballer X dom bezig is, ik zie weinig meer dan een veld met 22 rennende poppetjes. Ik & sport is sowieso een moeilijke combinatie, actief of passief.

Om medische redenen kom ik niet geheel onder een bepaalde mate van beweging uit. Maar het blijft iets onnatuurlijks houden.
pi_220719563
Normaal doen is vrij lastig.
Het is heel zakelijk met een superfocus of totaal knetter. Daartussen zit een heel saai gebied waar ik niet wil zijn.
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:09:24 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220726619
Belastingdingen, alles met cijfertjes die precies moeten kloppen;
Ik heb niet altijd even veel geduld;
Klussen
pi_220726670
-Klussen, heb er het geduld niet voor en alles gaat altijd kapot/scheef of breekt af.
-Dingen letterlijk onthouden, ik heb een ijzeren geheugen, alles wat ik ooit gelezen of gezien heb onthoud ik, kortom ook krantenberichten van 40 jaar terug weet ik me nog vrij goed te herinneren, in ieder geval goed genoeg om terug te vinden., echter een telefoonnummer of bankrekening? Mijn eigen nummers heeft me 10 jaar geduurt voordat ik die wist uit me hoofd.
-Spelling, je kan me 100 keer uitleggen hoe werkwoordvervoeging gaat, ik zie het gewoon niet, en het boeit me ook niet zo.
-Gestructureerd werken, ik vind fijner om met miljard miljoen dingen tegelijk bezig te zijn, lijk het ook leuk te vinden om belangrijke dingen 10 minuten voor de deadline af te hebben zodat ik lekker kan stressen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:37:18 #20
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220727286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 10:13 schreef raptorix het volgende:
-Spelling, je kan me 100 keer uitleggen hoe werkwoordvervoeging gaat, ik zie het gewoon niet, en het boeit me ook niet zo.

Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.

Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220727330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:37 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.

Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Op zich ken ik de regels wel, en ook de ezelsbruggetjes.
Van:

Ik speel (zonder t), dus ik vind
Hij speelt (met t), dus hij vindt

Maar ik moet er vaak goed over nadenken, en bij bepaalde werkwoorden vind ik het lastig het ezelsbruggetje toe te passen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220729357
- Klussen
- Small talk
- Neuken
  woensdag 6 mei 2026 @ 17:25:24 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220729449
Ik en naaimachines zijn btw ook geen goede vrienden.
pi_220729459
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde. Dat soort ellende.
pi_220729552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:26 schreef Seeburg54 het volgende:
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde. Dat soort ellende.
Is juist makkelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220729628
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is juist makkelijk.
Niet voor mij. :{w
pi_220729948
Kaasschaven
Cadeautjes inpakken
Planten in leven houden
pi_220730162
Tijd inschatten. Als ik m ergens voor het eerst een afspraak heb kom ik altijd ontiegelijk te vroeg :P
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:24:37 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_220730217
Huishoudelijke klusjes, geduld opbrengen met idioten, samenwerken.
(Un)masking for the greater good.
pi_220730716
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:23 schreef Seven. het volgende:
Hoofdrekenen (dit vind ik best een handicap).
Heb je al eens gegoogled naar dyscalculie?
pi_220730990
Wat leuk mensen! Heerlijk om dit topic weer even door te lezen. Zijn toch best wel wat mensen, zelfs heren die 2 linker handen hebben! :@

Maar vind het tof dat iedereen zo lekker eerlijk is! O+ zelfkennis is de helft hé. Moet erkennen ik in de reacties ook wel dingen zag die ik herkende.

Zo heb ik echt serieus weken/maanden met een programmeer do while/for next loop zitten kutten, het kwam er gewoon niet in. Pas veel later viel het kwartje en was de rest geschiedenis! Hoe dan?! het is zoooo simpel.

_O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220730999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:40 schreef Chandler het volgende:
Wat leuk mensen! Heerlijk om dit topic weer even door te lezen. Zijn toch best wel wat mensen, zelfs heren die 2 linker handen hebben! :@

Maar vind het tof dat iedereen zo lekker eerlijk is! O+ zelfkennis is de helft hé. Moet erkennen ik in de reacties ook wel dingen zag die ik herkende.

Zo heb ik echt serieus weken met een do while/for next loop zitten kutten, het kwam er gewoon niet in. Pas veel later viel het kwartje en was de rest geschiedenis! Hoe dan?! het is zoooo simpel.

_O_
Misschien mogen ze jouw klusvriendin even lenen als er wat kluswerk moet gebeuren?
pi_220731010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Misschien mogen ze jouw klusvriendin even lenen als er wat kluswerk moet gebeuren?
Je mag mij ook wel lenen, soms heb ik iemand nodig die mij even op gang helpt. Ik heb een heel zomerhuis zelf gebouwd van scratch, maar soms zit ik even vast en heb ik iemand nodig die zegt. toe dan. Plus een beetje kennis daarbij is altijd fijn! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220731047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:43 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je mag mij ook wel lenen, soms heb ik iemand nodig die mij even op gang helpt. Ik heb een heel zomerhuis zelf gebouwd van scratch, maar soms zit ik even vast en heb ik iemand nodig die zegt. toe dan. Plus een beetje kennis daarbij is altijd fijn! :+
Ik zal het onthouden :P
pi_220731662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:48 schreef _Arual_ het volgende:

Cadeautjes inpakken

Oh, dat is een goeie! Met Sint -en Kerst ben ik Chef inpak en ik pak heel, heel vaak net een reepje te weinig papier. :')
Dus na ruim 10 jaar heb ik mezelf eindelijk geleerd: Pak altijd meer dan je denkt nodig te hebben!
En nog een beetje erbij. :P
pi_220732095
- Geduldig blijven bij mensen waar je eerst 100 keer alles moet uitleggen
- Sowieso geduld, waarom is iedereen zo sloooooom?! :(
- moeilijke shit met computers, schiet mij maar lek
- kennis van de nieuwste sociale media trends/hypes/bullshit
- de nieuwste popliedjes kennen, boeit me ook niks, net zoals de laatste roddels van B/C'N-ers
- me druk maken over wat er in de wereld gebeurt. Ik volg het wel via de normale kanalen, maar heb geen zin om er hele discussies over te voeren of wakker van te liggen.
- in koken ben ik niet heel slecht, maar heb er gewoon een hekel aan
- uit eten gaan, bah, opzitten en pootjes geven
  donderdag 7 mei 2026 @ 14:20:12 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220736088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Heb je al eens gegoogled naar dyscalculie?
Ja, ik denk wel dat ik daar een lichte vorm van heb inderdaad.
Resistance is futile.
pi_220736135
Precisiewerk, ik kan niet priegelen met kleine dingen, die krijgen altijd vliegles.
  donderdag 7 mei 2026 @ 14:30:41 #39
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220736144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zal het onthouden :P
Nu je het zegt ja, ik heb ook nog geen zomerhuis :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220736148
Alles met computers. Ik heb er niks mee.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 17:25:32 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737343
Wat anderen ook al zeiden: klussen.

Ik ben echt wanstaltig slecht in klusjes in en om het huis doen. Gelukkig huur ik, want als er iets gemaakt moet worden hoef ik maar te bellen en doen ze het gratis :P Ik heb twee linkerhanden, dus laat me niet met dingen zoals kleine schroefjes priegelen, want dan raak ik HEEL snel gefrustreerd en reageer het op de ander af :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220737357
Alles wat met creatief te maken heeft
En ik kan niet lang wachten als ik honger heb; word ik onrustig van
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:28:01 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220737360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat anderen ook al zeiden: klussen.

Ik ben echt wanstaltig slecht in klusjes in en om het huis doen. Gelukkig huur ik, want als er iets gemaakt moet worden hoef ik maar te bellen en doen ze het gratis :P Ik heb twee linkerhanden, dus laat me niet met dingen zoals kleine schroefjes priegelen, want dan raak ik HEEL snel gefrustreerd en reageer het op de ander af :')
Gratis? :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 17:56:46 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:37 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik pik deze er tussenuit omdat me nu iets te binnenschiet.

Dat had ik dus vroeger ook, op de lagere school. Op een gegeven moment "klikte" er iets en sindsdien heb ik er helemaal geen moeite meer mee.
Jij hebt dat "klik" moment dus niet gehad.
Zoiets had ik in de tweede van de Havo, en het was niet eens de leraar Nederlands die "het werkwoordelijk gezegde is niets anders dan alle werkwoorden in de zin" zei, maar een klasgenoot. Toen klikte het ineens :P Als zoiets nou ook gebeurd was bij wiskunde... daar was (en ben) ik echt onmeunig slecht in.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 17:59:27 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737529
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Gratis? :D
Naja, je betaalt een bepaald bedrag per jaar en dan komen ze altijd langs als er iets gefixt moet worden, dus geen rekening achteraf :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:09:26 #46
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220737579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Zoiets had ik in de tweede van de Havo, en het was niet eens de leraar Nederlands die "het werkwoordelijk gezegde is niets anders dan alle werkwoorden in de zin" zei, maar een klasgenoot. Toen klikte het ineens :P Als zoiets nou ook gebeurd was bij wiskunde... daar was (en ben) ik echt onmeunig slecht in.
Nou, ik was er in eerste instantie best goed in. Tot dat geneuzel met sinus, cosinus en tangens begon.
Drama. Geen vallende kwartjes,
Ook nooit meer goed gekomen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:25:51 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220737691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Naja, je betaalt een bepaald bedrag per jaar en dan komen ze altijd langs als er iets gefixt moet worden, dus geen rekening achteraf :P
Maar over wie of wat heb je het…?
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:26:40 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:09 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Nou, ik was er in eerste instantie best goed in. Tot dat geneuzel met sinus, cosinus en tangens begon.
Drama. Geen vallende kwartjes,
Ook nooit meer goed gekomen.
Ik faalde snoeihard met algebra, of "letterrekenen" zoals we het noemden :+ Ik hoorde van anderen dat je (even heel simpel gezegd) vaak opdrachten á la A + 5 = 8 kreeg, zodat je wist dat A 3 was. Wij kregen echter A + B = 8 voor onze kiezen, en de leraar snapte niet dat ik niet direct doorhad wat zowel A als B was.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:27:44 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737699
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar over wie of wat heb je het…?
Klusjes, dingen kapot in huis, via verhuurder reparatie danwel vervanging aanvragen. Ik slecht.

:+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:29:01 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220737708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Klusjes, dingen kapot in huis, via verhuurder reparatie danwel vervanging aanvragen. Ik slecht.

:+
Nee lieve schat, wie dóet die dingen ‘gratis’ :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 18:34:12 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220737740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nee lieve schat, wie dóet die dingen ‘gratis’ :D
Oh zo :P Naja, het is natuurlijk nooit gratis, maar er zitten hier wat bedrijven in de buurt die gelinkt zijn aan de woningcorporatie die ingeschakeld worden.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 7 mei 2026 @ 18:36:28 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220737771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Oh zo :P Naja, het is natuurlijk nooit gratis, maar er zitten hier wat bedrijven in de buurt die gelinkt zijn aan de woningcorporatie die ingeschakeld worden.
Ahh oké, nou dat is niet gek. Even bellen en ze komen je te hulp! Dat vind ik een luxe.
pi_220738106
Leuk topic!
Ik ben slecht in cijferdingen; procenten, breuken, tot de zoveelste macht, worteltrekken...............ik haak meteen af als het daarover gaat.
Simpel hoofdrekenen is geen probleem :)
Schoonmaakwerk thuis gaat ook vaak mis, dan zet ik òf de hele boel op zijn kop òf verzand ik in minitieus stopcontacten poetsen of kranen laten blinken of zoiets pietluttigs.
Oppervlakkig met mensen omgaan ben ik slecht in, roddelen is niet aan mij besteed, en smalltalk vind ik ook lastig.
pi_220738227
Ik ben niet eens heel erg onhandig wat klussen betreft, maar het heeft gewoon mijn interesse niet. Dus zodra ik een keer echt aan de bak moet loop ik toch vaak onnodig te kutten.

Eigenlijk zou ik moeten solliciteren als bouwvakker.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220738276
Oh er schiet me wat te binnen, kleuren combineren. Ik kan echt niet zien wat bij elkaar staat en wat vloekt.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:52:55 #56
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220738454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh er schiet me wat te binnen, kleuren combineren. Ik kan echt niet zien wat bij elkaar staat en wat vloekt.
Herken ik ook wel.
En met kleding valt het nog wel mee.
Maar met dingen in huis... Ik zou gewoon de dingen kopen die ik leuk vindt.... Maar dat kan niet altijd, volgens mijn lief...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220743269
Staand plassen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:07:41 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220743369
Ik ben slecht om even rust te bewaren, vaak denk ik dat iets af is, het juiste antwoord is, goed werkt, maar zou ik wat meer tijd moeten nemen om te zien dat er nog iets mist of beter kan maar dan wil ik alweer door met de volgende gedachte. Ik merk dit op vele vlakken, het komt terug in mijn werk maar ook gewoon in een discussie. Als ik wat meer tijd nam om het eea nog eens te herzien zou ik minder kleine foutjes maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:18:29 #59
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_220744541
Klussen- Als ik alleen al een schroevendraaier zie liggen, krijg ik spontaan handkramp
Koken-Alles wat ingewikkelder is dan
1. ei->pan->water of
2. kant-en-klaar-maaltijd->magnetron, gaat mijn pet te boven
Knutselen- Na 2 minuten proberen vliegt mijn schaar, papier en lijmpot al door het raam, ongeacht of die dicht of open is..

[ Bericht 12% gewijzigd door Forumtijger op 08-05-2026 15:23:39 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 21:35:46 #60
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220828460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:18 schreef Forumtijger het volgende:
Klussen- Als ik alleen al een schroevendraaier zie liggen, krijg ik spontaan handkramp
Koken-Alles wat ingewikkelder is dan
1. ei->pan->water of
2. kant-en-klaar-maaltijd->magnetron, gaat mijn pet te boven
Knutselen- Na 2 minuten proberen vliegt mijn schaar, papier en lijmpot al door het raam, ongeacht of die dicht of open is..
ik ga je quoten want dezelfde problemen hier
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220829754
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben slecht om even rust te bewaren, vaak denk ik dat iets af is, het juiste antwoord is, goed werkt, maar zou ik wat meer tijd moeten nemen om te zien dat er nog iets mist of beter kan maar dan wil ik alweer door met de volgende gedachte. Ik merk dit op vele vlakken, het komt terug in mijn werk maar ook gewoon in een discussie. Als ik wat meer tijd nam om het eea nog eens te herzien zou ik minder kleine foutjes maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer
Ik had de perfecte collega, ik bouwde de basis, hij deed de foutafhandeling en dat soort zaken. Ieder zijn eigen sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')