![memes.png]()
Welkom in het topic voor politieke memes en spotprenten, waar satire en spot scherper mag zijn dan in het journaal. Of het nu gaat om Den Haag, Brussel, Washington of de wereld daarbuiten: als het politiek is en je erom kunt lachen (of zuchten) dan hoort het hier thuis.
Een kleine maar belangrijke huishoudelijke regel: dit topic is alleen voor het posten van politieke memes en spotprenten. Geen discussies, geen essays.. Laat de beelden het werk doen. Gooi je beste (of slechtste) vondsten erin en laat je medefokkers hun oordeel vormen.
[ Bericht 50% gewijzigd door Perrin op 05-05-2026 17:01:57 ]