Jawel hoor, ze hebben 2 jaar geleden iets gedaan met aanmelden van te voren, maar toen was er geen hond op de Dam, dus je kan weer gewoon daar vrij inlopen tot het vol is.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
De grote op de Dam, daar kom je niet zomaar begreep ik.
Ahh, interessant! Dacht dat het aanmelden standaard was.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze hebben 2 jaar geleden iets gedaan met aanmelden van te voren, maar toen was er geen hond op de Dam, dus je kan weer gewoon daar vrij inlopen tot het vol is.
Dat is het mooie van stilte. Je kan stiekem en stilletjes de groepen herdenken die jij wil.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:14 schreef Kottnauer het volgende:
Welke doden worden er vandaag precies herdacht? Om te weten of ik meedoe.
Jij bent dan ook niet gevaccineerd. Het risico om ziek te worden met jou in de buurt wil niemand lopen.quote:
Dat doe ie dus prima.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga altijd pontificaal met mijn petje af ergens op een stoep staan naast een drukke weg.
[ afbeelding ]
Acts. Als de sponsor maar zichtbaar is.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga altijd pontificaal met mijn petje af ergens op een stoep staan naast een drukke weg.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |