Vaag probleempje. Heb een mooie armband gekocht voor mijn vriendin die volgende week jarig is. Zo'n mooie met wit en geel gouden schakels. Best duur maar ze is het waard
Maar..... nu zag ik dus net dat ze bijna dezelfde armband al heeft! Ook 1 met afwisselend 2 wit gouden en dan geel gouden schakels. Net iets andere schakel, dat wel. Nooit gezien dat ze deze ook had, maar ja, zolang kennen we elkaar ook nog niet......
Mooie is dat ik qua smaak dus wel goed zit, maar nu zit ik wel in dubio: ruilen voor een andere? Of toch gewoon geven en mochten ze echt teveel op elkaar lijken, dan samen de armband ruilen? Probleem van het 1e is: ik vond dit verreweg de mooiste. Lastig om dus een andere te kiezen.......
Wat zouden jullie doen? Met name de vrouwen: hebben jullie liever direct het goede kado (speciaal door hem/mij uitgezocht) of is het helemaal niet erg om hem later om te ruilen??? Zodat ze er iig 1 heeft die ze echt leuk vind?
Moet je nog wel weten dat ze een kado wilde waarbij ze aan mij moet denken iedere keer als ze het ziet...........
Pleaaaaase help......ik zit al 2 dagen zwaar te twijfelen namelijk
probleem opgelost
Zo zou ik willen dat mijn vriendje dat deed.
Het geeft idd wel aan dat jij wel een beetje weet wat zij mooi vind.
quote:Bedankt
Op woensdag 26 februari 2003 09:56 schreef sundae het volgende:
Erbij zeggen dat je toen je hem al gekocht had zag dat ze bijna dezelfde had, en dat jullie 'm samen kunnen ruilen als ze er lieve eentje heeft die er niet zoveel op lijkt.
Of 'm zelf al ruilen natuurlijk, evt tegen iets anders dan een armband (als je dit de mooiste vond)
Wel een mooi cadeau trouwens
Wel lekker advies: samen ruilen of evt toch zelf al. Zover was ik zelf ook al
Kon alleen niets anders verzinnen als een armband, en dat was al lastig genoeg. Gewoon (nog) niet genoeg ervaring in kado's voor een vriendin kopen.......komt wel
Denk dat ik het algemene advies hier toch maar opvolg dan. Gewoon deze geven met de opmerking dat ik er nu pas achter kwam dat ze al zoiets had en dat we hem altijd samen kunnen ruilen.
Zal hem nog eens uitpakken om goed te bekijken voor ik haar vanavond weer zie; nog even een laatste vergelijking Wil namelijk nog een beeldje kopen voor haar, waar ik de armband omheen hang. Zodat ze niet meteen aan het doosje ziet wat ze krijgt
Bedankt voor de hulp mensen! Maar houdt je vooral niet in als je nog advies wilt geven, ik heb nog een dag of 3 de tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |