quote:NOS
Op vier mei herdenken we alle sinds WOII omgekomen Nederlandse militairen en verzetsstrijders tijdens de Nationale Dodenherdenking. Hoe laat is dat te zien op tv?
De NOS doet ieder jaar uitvoerig verslag van de Dodenherdenking en begint de uitzending op NPO1 al om 18:45 uur. Daarin is onder andere aandacht voor Lalla Weiss, die dit jaar de voordacht op de Amsterdamse Dam zal verrichten en daarmee een belofte aan haar vader nakomt: ze zou de verhalen van de Roma en Sinti, en hoe ze in de Tweede Wereldoorlog behandeld zijn, blijven delen.
quote:RTL
RTL start de uitzending om 19:50 vanaf de Waaldorpsvlakte
Zou dat met de bekladding te maken hebben? Dat mensen zich er toch niet helemaal goed en veilig bij voelen, bang zijn dat het niet goed gaat vanavond?quote:
Nouja, het leek net ff zo, maar waren denk ik wat oudere beelden, nu is het al wel bijna vol.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou dat met de bekladding te maken hebben? Dat mensen zich er toch niet helemaal goed en veilig bij voelen, bang zijn dat het niet goed gaat vanavond?
Ik zag het net ook inderdaad. Mooi.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja, het leek net ff zo, maar waren denk ik wat oudere beelden, nu is het al wel bijna vol.
Zo goed dat er helemaal niets van te zien is.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze hebben het monument wel snel schoon gekregen (gelukkig). Echt ongelofelijk dat je dat monument gaat lopen bekladden, laat staan vandaag.
Hopelijk kan iedereen zich gewoon ff gedragen 2 minuten.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Gaat er nog iemand iets met de Epstein files roepen?
Daar had ik niet eens aan gedacht! Het openbaar vervoer zoals bussen en treinen staan stil maar eigenlijk zijn vliegtuigen natuurlijk ook ov, dus het is wel logisch.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Ook altijd wel mooi om te zien hoe ze Schiphol volledig stilleggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |