abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 17:21:33 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220714477
quote:
NOS
Op vier mei herdenken we alle sinds WOII omgekomen Nederlandse militairen en verzetsstrijders tijdens de Nationale Dodenherdenking. Hoe laat is dat te zien op tv?

De NOS doet ieder jaar uitvoerig verslag van de Dodenherdenking en begint de uitzending op NPO1 al om 18:45 uur. Daarin is onder andere aandacht voor Lalla Weiss, die dit jaar de voordacht op de Amsterdamse Dam zal verrichten en daarmee een belofte aan haar vader nakomt: ze zou de verhalen van de Roma en Sinti, en hoe ze in de Tweede Wereldoorlog behandeld zijn, blijven delen.
quote:
RTL

RTL start de uitzending om 19:50 vanaf de Waaldorpsvlakte
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 17:22:04 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220714482
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door Watmoetjenou op 04-05-2026 18:43:54 ]
pi_220714524
twitter
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 17:52:28 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220714678
pi_220715051
pi_220715098


-knip-

[ Bericht 37% gewijzigd door miss_sly op 04-05-2026 19:25:59 ]
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 19:20:21 #8
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715286
Amen!
pi_220715366
Laten we hopen dat het rustig blijft en de herdenking zonder onderbrekingen kan doorgaan.

Blijft gek dat dit sinds de damschreeuwer jaarlijks een angst is.

Voorheen was het vrij normaal dat het allemaal respectvol verliep.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:29:10 #10
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220715372
Heftig verhaal van Rinus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 19:42:20 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715534
Dam is nog niet vol
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 19:44:11 #12
5428 crew  miss_sly
pi_220715560
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dam is nog niet vol
Zou dat met de bekladding te maken hebben? Dat mensen zich er toch niet helemaal goed en veilig bij voelen, bang zijn dat het niet goed gaat vanavond?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 19:44:58 #13
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715569
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zou dat met de bekladding te maken hebben? Dat mensen zich er toch niet helemaal goed en veilig bij voelen, bang zijn dat het niet goed gaat vanavond?
Nouja, het leek net ff zo, maar waren denk ik wat oudere beelden, nu is het al wel bijna vol.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:48:39 #14
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220715608
La Fuente met antenne op zijn hoofd.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:51:22 #15
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220715633
Ze hebben het monument wel snel schoon gekregen (gelukkig). Echt ongelofelijk dat je dat monument gaat lopen bekladden, laat staan vandaag.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 19:51:41 #16
5428 crew  miss_sly
pi_220715637
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nouja, het leek net ff zo, maar waren denk ik wat oudere beelden, nu is het al wel bijna vol.
Ik zag het net ook inderdaad. Mooi.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 19:52:03 #17
5428 crew  miss_sly
pi_220715641
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze hebben het monument wel snel schoon gekregen (gelukkig). Echt ongelofelijk dat je dat monument gaat lopen bekladden, laat staan vandaag.
Zo goed dat er helemaal niets van te zien is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 19:54:25 #18
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220715667
Daar is Willy.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 19:55:04 #19
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715676


Ook altijd wel mooi om te zien hoe ze Schiphol volledig stilleggen.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:55:18 #20
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220715677
Gaat er nog iemand iets met de Epstein files roepen?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 4 mei 2026 @ 19:55:27 #21
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220715679
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:54 schreef superniger het volgende:
Daar is Willy.
En Robbie.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 mei 2026 @ 19:55:49 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220715683
Dacht even dat iemand schreeuwde maar waren die militairs
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 19:55:50 #23
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715684
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Gaat er nog iemand iets met de Epstein files roepen?
Hopelijk kan iedereen zich gewoon ff gedragen 2 minuten.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 19:56:10 #24
5428 crew  miss_sly
pi_220715687
Kan het even gewoon respectvol en zonder geinen? Doe dat even ergens anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 19:56:57 #25
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220715693
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Ook altijd wel mooi om te zien hoe ze Schiphol volledig stilleggen.
Daar had ik niet eens aan gedacht! Het openbaar vervoer zoals bussen en treinen staan stil maar eigenlijk zijn vliegtuigen natuurlijk ook ov, dus het is wel logisch.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')