abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2026 @ 20:38:44 #76
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716073
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...
Ik wilde het niet zeggen, maar eh, inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-05-2026 20:46:41 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 mei 2026 @ 20:39:14 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220716077
8 Arrestaties/verwijderingen op de Dam vanwege het meenemen van protestborden.
Miesgassers…
  maandag 4 mei 2026 @ 20:39:22 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220716079
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
Echt he. :|W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:40:15 #79
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716084
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
Ik ook niet. Echt ongelofeloos. Net alsof andere, onze, slachtoffers minder belangrijk zijn dan whatever nu speelt (aka; free palestine).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 mei 2026 @ 20:43:26 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220716104
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
8 Arrestaties/verwijderingen op de Dam vanwege het meenemen van protestborden.
Miesgassers…
pi_220716118
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Eerder regel dan uitzondering bij alfastudies op menig universiteit inmiddels helaas.

Ik ben er al dik 10 jaar weg gelukkig, maar zelfs toen was dit al de dominante zienswijze van veel studenten.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220716123
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:46:53 #83
236264 crew  capricia
pi_220716127
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Post deze ook maar even hier.

Kennelijk is er meer ingegrepen dan wij zagen.

https://www.telegraaf.nl/(...)haald/151055638.html

quote:
Een activist probeerde maandagavond de Nationale Dodenherdenking op de Dam te verstoren door tijdens de twee minuten stilte luid 'Free Palestine' te schreeuwen. De politie greep direct in. In totaal zijn 13 mensen aangehouden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:48:16 #84
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716140
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Gewoon betalen wat het schoonmaken heeft gekost, en aangezien ze daar vanochtend met een man of 20 meer bezig waren denk ik niet dat je dat met ¤10.000 gaat redden pp.
  Forum Admin maandag 4 mei 2026 @ 20:50:38 #85
35723 crew  GGMM
pi_220716160
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat een verzameling treurige mensen.

alleen vanwege die kledingstijl zouden ze al een week vastgezet moeten worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:51:24 #86
5428 crew  miss_sly
pi_220716164
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Mensen kunnen gewoon voor zichzelf bepalen of ze dit uit een gevoel van respect doen.

Dit was het verder wel, ik ga niet meer reageren op je. Laat mensen lekker in hun waarde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:52:56 #87
5428 crew  miss_sly
pi_220716175
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:53:22 #88
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716180
Jeetje wat een valse taptoe daar in Drenthe
  maandag 4 mei 2026 @ 20:53:29 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220716183
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
Dat doet cannabis met je
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:54:08 #90
5428 crew  miss_sly
pi_220716188
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doet cannabis met je
Is dat zo? Ach ja, hij wordt vanzelf ouder en wijzer, hoop je dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 20:54:17 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220716193
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Je mening geven is prima, hoewel het discutabel is of dat nu hier in dit topic moet.
Maar het is niet aan jou om de reden waarom een ander wel wil herdenken te be-/veroordelen…
  Forum Admin maandag 4 mei 2026 @ 20:55:14 #92
35723 crew  GGMM
pi_220716202
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
Hij is vlak hiervoor met het verkeerde voornaamwoord aangesproken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 4 mei 2026 @ 20:57:12 #93
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716218
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat een verzameling treurige mensen.

alleen vanwege die kledingstijl zouden ze al een week vastgezet moeten worden
:(.

Die persoon rechts heeft een leuke kledingstijl. Doet me denken aan vroegah op de middelbare, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:58:54 #94
236264 crew  capricia
pi_220716227
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
En activist Frank van der Linde was er natuurlijk ook bij.
Ook afgevoerd.

Dat is ieder jaar zo.
Waarom niet een meldplicht of een gebiedsverbod?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 mei 2026 @ 20:59:06 #95
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716231
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
Kan ook zijn dat hij nu nerveus of ‘bang’ is voor zijn ouders nu hij is opgepakt. Dat klinkt wat suffer dan ik bedoel, maar de kans is natuurlijk aanwezig dat zij ook niet op hoogte waren van wat hun kind van plan was. En nu is dit gebeurd en worden ze wél gebeld.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Forum Admin maandag 4 mei 2026 @ 21:04:32 #96
35723 crew  GGMM
pi_220716277
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:(.

Die persoon rechts heeft een leuke kledingstijl. Doet me denken aan vroegah op de middelbare, :@.
Oh sorry
Ik weet zeker dat het nou wel stond
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220716282
twitter
_O-
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:41:11 #98
5428 crew  miss_sly
pi_220716599
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hij is vlak hiervoor met het verkeerde voornaamwoord aangesproken
Ach gossie, het trauma. Hopelijk krijgt hij therapie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 21:51:11 #99
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716707
quote:
81s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:05 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ] _O-
:').

Wtf is dit nou weer dan
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')