abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220719728
Volgens mij bestaat dat, zou even een fournituren zaak opzoeken @AnneX

Volgende geintje, de tand naast een voortand breekt net af. Morgenochtend geen workshop maar tandarts -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719768
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?
Geen extra info gekregen, wel gereset naar fabrieksinstellingen en toen ontdekt dat een waarde die volgens de installatiehandleiding dan op 0 zou moeten staan bij mij op -8 staat, wat afaik het tegengestelde zou moeten bewerkstelligen van wat mijn ketel doet. Maar ik heb die naar 0 veranderd en totnogtoe jodelt de ketel niet.
Ik verwacht dat ook pas over een uurtje, misschien 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:18:13 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220719805
Is het zo'n dag @Kaatje1? -O-
Hopelijk is de (verjaar)dag van Whiskers leuker!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220719819
Nou ja, Kaatje toch! En dank voor de tip.

@Vanyel goed zeg om selluf uit te zoeken. Dan ga ik bellen naar de monteur.

Oh ja…voor de gebruikers: toevallig eens bij Etos naar binnen.
En daar bleek Dmannose Cranberry mét Beredruif 😉 van Lucvitaal in de reclame! Nu 1+1 gratis. Vorige week was het 2+3 8)7
Of 3 + 2 . Sorry.
pi_220720053
Goedemiddag, vrijheid! w/

Van Harte @Whiskers2009 w/ w/

En @Lucky-Strike met haar eerste pensioenopbouw en werkdag ^O^

Elin & @Kaatje1 dat is meh, beterschap! :*

Wij al aan het inpakken, In etappes met oude slechte lijven, maar we doen het wel :Y
Scheelt veel keukenspullies inpakken als je van hotelleke (kleinschalige, geen torenflats) naar hotelleke rijdt.
En ook al ingecheckt. *) Weer gangpadplekken, beviel vorig jaar goed. Af en toe even beentjes strekken, al is het maar 2.20 uur vliegen.
pi_220720352
Wanneer gaan jullie @Blues ? Gangpad is altijd fijn.

Mag zo de tetanus ophalen bij de apotheek en laten zetten bij de huisarts (zelfde gebouw). Ze kijken dan ook even de wond want die doet best zeer, wist niet dat je zoveel doet met linker duim
We have far more in common than that which devides us..
pi_220720354
En ook aan het gangpad “met de tenen pianospelen” .
Wat een voorpret!
Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

@Kaatje1 oh oh daar verdwaalde ik op temu. Gratis verzenden en toen toch aan te vullen tot ¤ 10. Affijn een badmat en broekbandverwijder rijker plus plus een kussenhoes met appende katten voor de hulp plus plus = ¤ 12,56 w/
pi_220720470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:32 schreef AnneX het volgende:

Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

We vinden Eliza echt te duur nu, dus wat meer budget en toen kwam er een leuke rondreis van TUI uit en dat was met hotels, mooie reis en best prima reviews van de hotels. We hebben er zelf eentje bijgeboekt voor de laatste nacht omdat we niet uren willen rijden om 5 uur smorgens naar het vliegveld, dat konden we niet veranderen bij TUI, terwijl er meerdere opmerkingen/klachten over waren bij deze reis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 05-05-2026 14:02:06 ]
pi_220720527
Golfer kan altijd goed reizen en verblijven vinden! En water genoeg rondom.😎

Dit is een mooi stukje van Sylvia Witteman. https://www.parool.nl/col(...)09556f4ca17fe5f7dc69
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:28:48 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220720640
Kijken jullie uit voor Hanta, @Blues? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220720709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:28 schreef flipsen het volgende:
Kijken jullie uit voor Hanta, @:Blues? :P
Is die ook op Sardinië
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:46:55 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720746
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220720767
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:56:49 #89
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720810


Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:57:42 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720817
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:59:16 #91
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*

https://www.aviko.nl/includes/bereidingswijze_11_2016.pdf

Ik vond deze link, en hier moet wel alles in de koekenpan :{

Ik wil nu ook de spaanse (BOH LEKKER NAT ZEG) en de duitse en italiaanse proberen (8>
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220720853
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie? En anders toen je het gewoon in de AF maar dan iets korter
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:06:55 #93
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720875
mailtje gestuurd naar aviko, waar de spaanse, duitse en italiaanse versie gebleven zijn
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220721146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
De ha neemt geen risico zeg👍🏼

En weer een dekbed hoes voorzien van grote drukkers w/
pi_220721285
Gelukkig niet nee. En het doet ook goed zeer, klopt nogal, dus waarschijnlijk geen overbodige luxe de AB
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:19:47 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220721325
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Is die ook op Sardinië
[ link | afbeelding ]
Ook in Nederland en België voor zover ik weet. Alleen niet die Andes-variant. Die houden we lekker hier :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:34:51 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie?
Maakt het wat uit? Hete lucht om hete lucht *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721466
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Ik vind echt nooit muntjes -O-
pi_220721663
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
En dank je voor de kaart! Maakt mij makkelijker om een adres te vinden. 8-)
pi_220721703
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Kolere Fles, hoe verzin je het!? _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')