abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220740951
Mogguh.

Ik had vorige week beloofd om vandaag extra te komen werken om mijn collega wat uit de brand te helpen. Het is dat ze me altijd bijstaat en nooit te beroerd is om iets te regelen voor me, en het is de collega waarmee ik naar Engeland ben geweest dus we kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik moet nog wel even mijn zin zoeken op deze zonnige-to-be dag. :O

Annnyway….. iemand nog een heel leuke rode kater? Zit bij ons in de opname, de mensen hadden niet zoveel met deze kat. Dus als je dan je kop stoot (niks ernstigs) maar ook FIV blijkt te hebben, dan ga je maar naar het asiel als het ziekenhuis geen plekje kan vinden.

Met FIV kunnen ze prima oud worden, maar zijn wel vatbaarder voor infecties (dus ze moeten echt binnenkatten worden) en het kan zich verspreiden naar andere katten via bloedcontact. Dat laatste is dus de reden dat we intern geen nieuw huisje kunnen vinden, want we hebben allemaal al ‘afdankertjes’ zitten. ;(
  vrijdag 8 mei 2026 @ 07:21:21 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741050
ahw rode katers O+
Helaas is het onmogelijk om hier een binnenkat te hebben en we krijgen al binnenkort gezinsuitbreiding :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:21:37 #253
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220741406
Mogge!

Ach de rode kater. Waarom zijn mensen zo -O- ?

Duim is weer minder pijnlijk en Elin heeft iets meer gegeten en m’n nieuwe zonnescherm komt straks.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:15:28 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741786
hier nu ook een pijnlijke duim. de schapen moeten worm kuur, en dat willen ze niet. probeer dan maar een schaap in bedwang te houden :X

verder werk ik aan een project met een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is precies wat ik nodig heb op vrijdag :') :s)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:18:40 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220741803
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:47:33 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741973
quote:
mja dat is wel mn associatie ja :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220741980
Suc6 Barrel!

Grote verplaatsing hier op Sardijnse grond.
Naar het 2e hotel met een paar tussenstops :W *O*
pi_220742707
Ik zit te wachten tot mijn vloer droog is. Heb hem net gedweild. Moet ik toch vaker doen :X
pi_220742755
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 06:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.

Ik had vorige week beloofd om vandaag extra te komen werken om mijn collega wat uit de brand te helpen. Het is dat ze me altijd bijstaat en nooit te beroerd is om iets te regelen voor me, en het is de collega waarmee ik naar Engeland ben geweest dus we kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik moet nog wel even mijn zin zoeken op deze zonnige-to-be dag. :O

Annnyway….. iemand nog een heel leuke rode kater? Zit bij ons in de opname, de mensen hadden niet zoveel met deze kat. Dus als je dan je kop stoot (niks ernstigs) maar ook FIV blijkt te hebben, dan ga je maar naar het asiel als het ziekenhuis geen plekje kan vinden.

Met FIV kunnen ze prima oud worden, maar zijn wel vatbaarder voor infecties (dus ze moeten echt binnenkatten worden) en het kan zich verspreiden naar andere katten via bloedcontact. Dat laatste is dus de reden dat we intern geen nieuw huisje kunnen vinden, want we hebben allemaal al ‘afdankertjes’ zitten. ;(
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:24:14 #260
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220742923
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
Ja, snap dat ook niet. Wat ik de laatste jaren aan Elin (en daarvoor ook aan Nika) heb uitgeven zou je een geweldig lange en luxe reis kunnen maken. Maar met liefde
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:57:25 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220743654
Bijzonder hoe mensen met dieren omgaan inderdaad. Ik bel voor een zorgboerderij die ook dieren opvangt. Een paar weken geleden belde er iemand naar een collega, ze had een geit van 2 weken oud gekocht maar die had een gebroken poot. Of die boerderij die op kon vangen. Lekkere actie zeg.

Maar meestal mensen die oprechte zorgen hebben. Dan worden er 12 hanen bij iemand langs de weg uit de auto gegooid. En net een vrouw wiens hennen bijna allemaal op gruwelijke wijze door een marter waren gedood, of we de ene overgebleven hen konden opvangen.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:07:53 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bijzonder hoe mensen met dieren omgaan inderdaad. Ik bel voor een zorgboerderij die ook dieren opvangt. Een paar weken geleden belde er iemand naar een collega, ze had een geit van 2 weken oud gekocht maar die had een gebroken poot. Of die boerderij die op kon vangen. Lekkere actie zeg.
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220743783
Over bellen gesproken… voor de nieuwe ongevoerde wollen winterjas vond ik een site takoy.nl met prachtige tientallen stoffen met motieven.
Volgens mij had ik gelezen, dat proeflapjes mogelijk zijn tegen vergoeding. Prima.
Klantenservice is “voor jou bereikbaar van 8-15 uur “ zónder telefoonnummer. o|O
Oorspronkelijk uit Slowakije en .nl zit in een volgens mij bedrijfsgebouw in Rotterdam.
De mail naar info@ met mijn voorbeeld foto’s en codenummers komt iedere keer onbestelbaar retour.
Verzonden aan .nl en .com Vanaf drie verschillende mailadressen.
Reviews zijn allen positief.

#lek.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:20:32 #264
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220743806
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef AnneX het volgende:
Over bellen gesproken… voor de nieuwe ongevoerde wollen winterjas vond ik een site takoy.nl met prachtige tientallen stoffen met motieven.
Volgens mij had ik gelezen, dat proeflapjes mogelijk zijn tegen vergoeding. Prima.
Klantenservice is “voor jou bereikbaar van 8-15 uur “ zónder telefoonnummer. o|O
Oorspronkelijk uit Slowakije en .nl zit in een volgens mij bedrijfsgebouw in Rotterdam.
De mail naar info@ met mijn voorbeeld foto’s en codenummers komt iedere keer onbestelbaar retour.
Verzonden aan .nl en .com Vanaf drie verschillende mailadressen.
Reviews zijn allen positief.

#lek.
Ik heb daar ooit een proeflapjes besteld voor een jas (die nog steeds niet gemaakt is) maar kan me niet herinneren of dat lang duurde voordat ik ze kreeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_220743890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:38:39 #266
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220743908
Mooi initiatief, Restaurant Konijnenvoer stopt op de huidige locatie (doen ze vaker) en gaan ergens anders opnieuw beginnen. Eigenlijk zijn ze al gesloten volgens mij maar binnenkort houden ze een yard sale. Al het bestek, borden, meubilair etc gaat in de verkoop en de opbrengst gaat naar de voedselbank c
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:38:45 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743909
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...
Voor gipsen kun je beter Polen vragen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220743921




Mijn muildier is vorige week gebracht, gisteren eerste ritje op het 4x4-dier.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:49:35 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743981
Op die laatste foto dacht ik even: wat een baard. Maar het is een oor. Waarom een muildier?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:51:10 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743990
Het ene is hengst x ezelin en de andere ezel x merrie, eerst es zoeken wat nou muildier is en wat muilezel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220744079
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:51 schreef derLudolf het volgende:
Het ene is hengst x ezelin en de andere ezel x merrie, eerst es zoeken wat nou muildier is en wat muilezel.
Muildier is de merrie paard, muilezel andersom. Muildieren zijn paardiger en muilezels ezeliger.

Muildieren zijn sterk, kunnen naar ratio lichaamsgewicht bijna dubbele van een paard versjouwen. Ze zijn veel rustiger, als ze zich de tyfus schrikken dan briessen ze een keer of ze gaan in ezelmodus en blijven verstijft staan (dat icm nogal territoriaal en beschermend naar de kudde maakt ze ook ideaal tegen wolven).

Ze zijn perfect op ruw terrein. Steile rots helling is geen probleem. In stap zijn ze een stuk sneller dan een paard (en veel stabieler, een paard hobbelt veel meer).

Maar voor ons dus vooral voor lange routes hier door de bergen. Daar zijn ze gewoon een stuk beter in dan paarden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220744088
En ze worden veel ouder dan een paard, en minder ingefokte gebreken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220744562
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
Ergens kan ik wel snappen dat sommige mensen het niet kunnen betalen. En natuurlijk dan moet je geen dieren nemen maar soms kunnen de kosten wel erg hoog zijn. Met onze kat was het ook opeens 100-300 euro per maand wat we extra kwijt waren en dat voor 2 jaar.
pi_220744568
Er staat weer een druk weekend voor de deur. Vanavond naar het brouwgilde in Tilburg. Morgen de hele dag Toer de Geuze door de Zennevalei met het brouwgilde uit Oss. En zondag heeft mijn man studie en neem ik mijn moeder mee uiteten voor moederdag.
pi_220744769
Hebben we nog werkzamen in de zorg of maatschappelijke sector in deze SC?
https://www.ticketsforgood.com/nl

Meteen mezelf en 3 andere mensen blij kunnen maken met kaartjes voor Willem van Oranje met 50% korting.

Morgen Moulin Rouge via mijn kenissen uit de musical appgroep (waar de WvO mensen ook zitten). Er was een kaartje over. Het blijkt een gewonnen prijs te zijn, inclusief thee en zoet vooraf, pauzedrankje en snack en het kaartje is dus ook gratis _O_
Kan ik degene die me meeneemt niet eens een pauzedrankje als dankjewel kopen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')