SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is precies wat ik nodig heb op vrijdag![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
mja dat is wel mn associatie jaquote:
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
Ik had vorige week beloofd om vandaag extra te komen werken om mijn collega wat uit de brand te helpen. Het is dat ze me altijd bijstaat en nooit te beroerd is om iets te regelen voor me, en het is de collega waarmee ik naar Engeland ben geweest dus we kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik moet nog wel even mijn zin zoeken op deze zonnige-to-be dag.![]()
Annnyway….. iemand nog een heel leuke rode kater? Zit bij ons in de opname, de mensen hadden niet zoveel met deze kat. Dus als je dan je kop stoot (niks ernstigs) maar ook FIV blijkt te hebben, dan ga je maar naar het asiel als het ziekenhuis geen plekje kan vinden.
Met FIV kunnen ze prima oud worden, maar zijn wel vatbaarder voor infecties (dus ze moeten echt binnenkatten worden) en het kan zich verspreiden naar andere katten via bloedcontact. Dat laatste is dus de reden dat we intern geen nieuw huisje kunnen vinden, want we hebben allemaal al ‘afdankertjes’ zitten.
Ja, snap dat ook niet. Wat ik de laatste jaren aan Elin (en daarvoor ook aan Nika) heb uitgeven zou je een geweldig lange en luxe reis kunnen maken. Maar met liefdequote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.
Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bijzonder hoe mensen met dieren omgaan inderdaad. Ik bel voor een zorgboerderij die ook dieren opvangt. Een paar weken geleden belde er iemand naar een collega, ze had een geit van 2 weken oud gekocht maar die had een gebroken poot. Of die boerderij die op kon vangen. Lekkere actie zeg.
Ik heb daar ooit een proeflapjes besteld voor een jas (die nog steeds niet gemaakt is) maar kan me niet herinneren of dat lang duurde voordat ik ze kreegquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef AnneX het volgende:
Over bellen gesproken… voor de nieuwe ongevoerde wollen winterjas vond ik een site takoy.nl met prachtige tientallen stoffen met motieven.
Volgens mij had ik gelezen, dat proeflapjes mogelijk zijn tegen vergoeding. Prima.
Klantenservice is “voor jou bereikbaar van 8-15 uur “ zónder telefoonnummer.![]()
Oorspronkelijk uit Slowakije en .nl zit in een volgens mij bedrijfsgebouw in Rotterdam.
De mail naar info@ met mijn voorbeeld foto’s en codenummers komt iedere keer onbestelbaar retour.
Verzonden aan .nl en .com Vanaf drie verschillende mailadressen.
Reviews zijn allen positief.
#lek.
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.
Voor gipsen kun je beter Polen vragenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...
Muildier is de merrie paard, muilezel andersom. Muildieren zijn paardiger en muilezels ezeliger.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:51 schreef derLudolf het volgende:
Het ene is hengst x ezelin en de andere ezel x merrie, eerst es zoeken wat nou muildier is en wat muilezel.
Ergens kan ik wel snappen dat sommige mensen het niet kunnen betalen. En natuurlijk dan moet je geen dieren nemen maar soms kunnen de kosten wel erg hoog zijn. Met onze kat was het ook opeens 100-300 euro per maand wat we extra kwijt waren en dat voor 2 jaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.
Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |