abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220710802
.
pi_220710831
Hemeltje lief Goitske…never a dull moment met die twee van jou.
Wat lief van het helpen zoeken en vinden!

Tip: heeft (een) vriendje mét mobiel jouw nummer opgeslagen. Anders even doen voor een volgend keer!? En andersom ook?
pi_220710899
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het punt met een ladenkast is, dat als je meerdere lades opendoet en het dan probeert als een trappetje te gebruiken, die kast makkelijk omkiept. Dat is weer anders dan een Kallax. Wij hebben geen ladekasten in de kamer van de jongste staan, omdat ik te lui ben om ze te verankeren. Maar het is ook een beetje de inschatting hoe avontuurlijk je kind is en wat je allemaal meekrijgt van wat ze uitspoken.
Precies dit was inderdaad waarom ik die ladekast vast of weg wil hebben. Nichtje is niet per se heel avontuurlijk, maar ligt straks wel in open bedje waarin het kán. En ik zie haar natuurlijk maar 1x in de zoveel weken, en er wordt me vrij weinig verteld, dus als ze op een gegeven moment wel dit soort geintjes zou gaan uithalen zou ik er pas achter komen omdat ze ineens op de kast probeert te klimmen als ik er ben, of als ze eronder ligt.

quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb 1 kind dat prima een onverankerde ladenkast in de kamer had kunnen hebben en 1 dat er bovenop triomfantelijk dansjes zou hebben gedaan als ie er niet eerst onder begraven zou zijn.

Ik denk dat het de gok niet waard is.
Dus dit was inderdaad ook mijn eigen conclusie.

Ik moet eerlijk zeggen dat het toch ergens wel fijn voelt dat het een keer niet zo is dat ik weer de enige ben die er zo over denkt en ik weer hypervoorzichtig ben. Ook al vind ik dat zelf in dit geval sowieso niet, soms krijg ik door hoe mensen dan tegen me praten alsnog weer dat gevoel.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 04-05-2026 10:33:56 ]
pi_220711233
Ik vind dat je hier heel rationeel in klinkt. Ik vind mezelf echt geen angstige ouder, mijn puber gaat grotendeels gewoon zijn gang zonder dat ik zit te helikopteren, de jongste klimt en klautert er op los bij de gymles bijvoorbeeld en ik hou hem zelden vast ofzo. Maar mijn kind draagt absoluut een helm op de fiets en ik halveer zijn druiven. Met een winterjas in de autostoel is echt een no go. Ik zie dat zat ouders allemaal anders doen en daar begrijp ik precies niks van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 04-05-2026 16:07:47 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:43:59 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220711390
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Precies dit was inderdaad waarom ik die ladekast vast of weg wil hebben. Nichtje is niet per se heel avontuurlijk, maar ligt straks wel in open bedje waarin het kán. En ik zie haar natuurlijk maar 1x in de zoveel weken, en er wordt me vrij weinig verteld, dus als ze op een gegeven moment wel dit soort geintjes zou gaan uithalen zou ik er pas achter komen omdat ze ineens op de kast probeert te klimmen als ik er ben, of als ze eronder ligt.
[..]
Dus dit was inderdaad ook mijn eigen conclusie.

Ik moet eerlijk zeggen dat het toch ergens wel fijn voelt dat het een keer niet zo is dat ik weer de enige ben die er zo over denkt en ik weer hypervoorzichtig ben. Ook al vind ik dat zelf in dit geval sowieso niet, soms krijg ik door hoe mensen dan tegen me praten alsnog weer dat gevoel.


Sorry, dat moest ik even kwijt blijkbaar. Ik weet ook dat dat grotendeels aan mij ligt hoor. Ik weet vrij zeker dat het helemaal niet hun bedoeling is dat het zo overkomt, en dat het mijn gevoeligheid is waardoor ik het op die manier opvat.
Logisch dat je er gevoelig voor bent als je er zo aan werkt.
Maar inderdaad probeer te realiseren dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld wordt en blijf jezelf vertellen dat je goed bezig bent. En leer jezelf daarin ook weer vertrouwen.

[ Bericht 41% gewijzigd door gcjoel op 04-05-2026 15:49:43 ]
pi_220711459
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Logisch dat je er gevoelig voor bent als je er zo aan werkt.
Maar inderdaad probeer te realiseren dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld wordt en blijf jezelf vertellen dat je goed bezig bent. En leer jezelf daarin ook weer vertrouwen.
Doe ik ook inderdaad wel. En het is ook logisch voor 'buitenstaanders' om mijn specifieke angsten te verwarren met een algemeen overbezorgd zijn, terwijl voor mij een heel duidelijk onderscheid zit tussen angsten en 'hoe voorzichtig/risico mijdend ben ik'.

En met dit soort dingen trek ik me er "inhoudelijk" ook niks van aan hoor - dit is waar ik me prettig bij voel, en als zij dat anders doen dan moeten ze dat lekker zelf weten, hun kind hun huis hun pakkie an. Ik zal nooit iemand worden die roekeloos is, ik zal waarschijnlijk altijd net wat aan de voorzichtige kant zitten, en dat vind ik ook helemaal prima.

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
  maandag 4 mei 2026 @ 10:45:22 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220711806
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Doe ik ook inderdaad wel. En het is ook logisch voor 'buitenstaanders' om mijn specifieke angsten te verwarren met een algemeen overbezorgd zijn, terwijl voor mij een heel duidelijk onderscheid zit tussen angsten en 'hoe voorzichtig/risico mijdend ben ik'.

En met dit soort dingen trek ik me er "inhoudelijk" ook niks van aan hoor - dit is waar ik me prettig bij voel, en als zij dat anders doen dan moeten ze dat lekker zelf weten, hun kind hun huis hun pakkie an. Ik zal nooit iemand worden die roekeloos is, ik zal waarschijnlijk altijd net wat aan de voorzichtige kant zitten, en dat vind ik ook helemaal prima.

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
Dat laatste snap ik en is herkenbaar.
Ben zo blij dat ik nog contact heb met iemand van mijn groep schematherapie. Dan kan je zulke dingen soms gewoon even neerleggen en zij weet dan ook waar het vandaan komt.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 11:08:57 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220712029
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @vlindertje89 ?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220712188
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef AnneX het volgende:
Hemeltje lief Goitske…never a dull moment met die twee van jou.
Wat lief van het helpen zoeken en vinden!

Tip: heeft (een) vriendje mét mobiel jouw nummer opgeslagen. Anders even doen voor een volgend keer!? En andersom ook?
Ja hebben we mar die had hem ook niet mee. Ik heb ooit mijn nummer in zijn mobiel gezet en hij dr mijne. Is voor als zijn ouders niet thuis zijn en zijn ouders hebben de nummers van onze jongens.

Heb ook ooit gehad dat ze Scouting kamp in het eigen gebouw hadden dat zit vlak bij mijn werk. Kreeg een telefoontje ze kregen hem niet wakker. Tijdens de corona tijd was het zomer kamp ivm een besmetting halverwege afgelast. De jongste kwam na de zomervakantie in deze groep dus ze hadden een herfstvakantie kamp. Ik ben op mn fiets gesprongen en er heen gegaan kwam tegelijkertijd met de ambu aan.
Uiteindelijk bleek het vermoeidheid te zijn dat hij nog zo diep sliep. Toen hij een vingerprik kreeg werd hij wakker.
Checks van de ambu gehad en was zijn oude ik en wilde op kamp blijven en ontbijten. Ambu zei ook doe maar er is niks en je zit om de hoek.
Ik zat in mn hoofd op de fiets al te denken wir is de dienstdoende van de kinderartsen. Die kwam toen ik terug kwam ook gelijk bij mij van wat is er en bij twijfel bel mijn directe nummer

[ Bericht 34% gewijzigd door Goitske op 04-05-2026 11:39:34 ]
pi_220712229
Ze zijn nog minderjarig ik vraag mij af hoe het gaat zodra die gaan stappen. Tegen die tijd ben ik wel grijs
pi_220712303
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
Ben je niet, en het is goed om te checken.
Alleen niet bij de ouders ;)
pi_220712311
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:41 schreef Goitske het volgende:
Ze zijn nog minderjarig ik vraag mij af hoe het gaat zodra die gaan stappen. Tegen die tijd ben ik wel grijs
😉

De deur open en alsmaar checken of ik de échte voghelijns hoor 🎶
Tweet tweet tweet.

Vorig jaar kregen wij nl. van mensen als geintje een klok met vogelgeluiden op het hele uur. Een presentje van de postcodeloterij of zo.
Of de vogels reageren op de klok geluiden…
pi_220712323
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220712387
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat de kuur een optie is.
Tegelijkertijd…
pi_220712404
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:58 schreef AnneX het volgende:

Fijn dat de kuur een optie is.
Tegelijkertijd…
Ze mag alleen maar hoop hebben zei dok A.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220712485
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @:vlindertje89 ?
Geen zin in dat gedoe haha, en ik heb die profieltjes ook helemaal niet meer in huis die er daarvoor bij zaten. En het was een goede aanleiding om mn klerenkast eens goed uit te zoeken ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben je niet, en het is goed om te checken.
Alleen niet bij de ouders ;)
Bij broertje+vrouw check ik dit soort dingen sowieso nooit ;) vooral bij jullie, omdat hier verschillende mensen met verschillende mates van voorzichtigheid zitten en dus wat breder beeld geeft. Degenen die er wat over zeiden wat wat triggerend was, had ik helemaal niks gevraagd (kwam ter sprake naar aanleiding van een vraag die gesteld werd).

Had het trouwens wel even naar diegene benoemd, sorry als ik beetje fel over kwam maar merkte dat ik er beetje door getriggerd werd want blabla, en ook gezegd dat ik wel weet dat ze het niet zo bedoelen maar soms dan toch wel beetje zo voelt, en die reageerde er heel fijn op :Y dat het idd zeker niet zo bedoeld was, maar als 'als jij je daar prettig bij voelt helemaal prima natuurlijk maar met iets minder voorzichtig komt wss ook gewoon goed en scheelt je wat moeite'. Maar dat ze wel snapt waarom het bij mij dat gevoel opriep en ze zal proberen erop te letten dat ze dat eerste deel er dan ook gewoon bij zegt ipv dat ik dat er zelf bij moet bedenken in mn hoofd :).
pi_220712492
En apart, maar wat heftig @Blues :* voor haar natuurlijk, en ook voor jou om het van de zijlijn mee te krijgen.
pi_220712529
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze mag alleen maar hoop hebben zei dok A.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :*
Vreselijk als dit soort berichten er zijn en dan moet je hoop houden.
pi_220712564
Heftig voor haar @Blues en ookvoor iedereen om haar heen.

@vlindertje89 Ik vind er niets raars aan. Bij mij staat niets vast aan de muur maar bij vaak logerende kinderen zo ik dat waarschijnlijk wel doen. Het ging bij mij altijd wel goed met een waarschuwing “dit of dat mag niet” en daar werd (ook door ouders) naar geluisterd bv schoonmaakmiddelen in een keuken kast. Ik ga niet mijn manier van opbergen aanpassen dus moet jij ervoor zorgen dat je kind niet in mijn kastjes zit. Met blijven slapen vind ik het wat anders
We have far more in common than that which devides us..
pi_220712582
Het heeft zich als een donderwolkje in mijn buik vastgezet. Alleen heb ik er geen invloed op, en ik leerde van de psych om het dan wat meer los te laten. Dat lukt ten dele :P Ze zit elke dag in mijn hoofd.
En vind ik het ook lastig qua dosering hoe vaak en hoe ik vraag/app hoe het gaat, het lijkt mij dat ze elke dag appjes krijgt van mensen die vragen hoe het gaat, dus ik doseer het.

Ik krijg altijd wel antwoord, maar ze houdt het ook kort, doet ze goed. We hadden het er ook over tijdens de fotoshoot hoe ze dat doet, reageer je meteen of in bulk enz.
Ze heeft een enorm vangnet van veel lieve betrokken familie en overige mensen gelukkig en ik sta er wat verder van af dan de binnenste ring.

Straks fiets ik naar hema voor nog wat dingen voor de vakantie en de bloemenkar voor de herdenking vanavond.
Ik koop dan meteen een bosje van iets voor M. dat breng ik dan morgen even langs voor we weggaan op vakantie. Doe ik morgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 04-05-2026 13:57:39 ]
pi_220712691
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
pi_220712832
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:45 schreef Blues het volgende:
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
:o

Ik moet nieuwe bh's. In een helder moment afgelopen weekend met meetlint in de weer. 5 cm erbij bij de band én een cupmaat omhoog :( Omrekentabel niet goed ingevuld, dus nu moet ik vandaag of morgen ff de maat die ik kocht terugbrengen want nog niet goed.
Van de ouwetjes zijn bij een paar de cups gaan krullen. Voorheen nooit gehad na het wassen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220713088
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:45 schreef Blues het volgende:
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
Oh herkenbaar moet ik ook. En vergeet het elke keer als ik in de Hema sta
pi_220713089
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tf 46 uur lang :o :o
:r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220713588
@vlindertje89
Wij hebben de meeste van onze kasten zelfs aan de muur staan, ook al hebben we nooit kinderen over de vloer. Ik zie anders mezelf ook nog wel onze 3 meter brede stellingkast over me heen krijgen :')
Aan de andere kant heb ik een lage ladekast die we niet verankerd hebben - er zitten kilo's ijzerwerk in de bodem van het ding en de lades kunnen niet zo ver open, dus je zou echt rare dingen moeten doen om die te laten kantelen.
Oh en ik heb slaapwandelend een keer een kast omver getrokken. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dat eenmalig was :')
Hoe dan ook, ik ben blij dat ikea het ijzerwerk meelevert om de boel aan de muur te schroeven.
pi_220713627
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:05 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89
Wij hebben de meeste van onze kasten zelfs aan de muur staan, ook al hebben we nooit kinderen over de vloer. Ik zie anders mezelf ook nog wel onze 3 meter brede stellingkast over me heen krijgen :')
Aan de andere kant heb ik een lage ladekast die we niet verankerd hebben - er zitten kilo's ijzerwerk in de bodem van het ding en de lades kunnen niet zo ver open, dus je zou echt rare dingen moeten doen om die te laten kantelen.
Oh en ik heb slaapwandelend een keer een kast omver getrokken. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dat eenmalig was :')
Hoe dan ook, ik ben blij dat ikea het ijzerwerk meelevert om de boel aan de muur te schroeven.
:P

ZoonF deed ook gekke dingen met slaapwandelen. Bijv. zijn hele kledingkast uitruimen en naar beneden brengen 8)7
pi_220713638
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:


Tf 46 uur lang :o :o
:r
Met veel hagel schieten en hopen dat het aankomt of hoe noem je zoiets.
pi_220713997
Ook weer thuis. Druk met veel onderbrekingen, fijne gesprekken maar ook super irritante bewoner.
Volgende week een weekje vrij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220714381
Ik slaapwandelde ook wel eens.

En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik overdag regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze mn ouders hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .

Ik ben wel eens wakker geworden met mijn raamklink in de hand. Dat was het punt waarop ik zelf ook bedacht dat ik maar beter niet meer die uitjes kon maken :')

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 04-05-2026 18:28:40 ]
  maandag 4 mei 2026 @ 17:45:50 #30
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220714647
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @:vlindertje89 ?
Ja, Ikea levert hoekijzers ook Standaard mee met de kasten. Kan je ze vast zetten aan de muur.
Heb ik nog een paar ideeen voor versteviging van de zo geliefde billy
1. Lijm een paar latten tegen de achterwand aan de achterkant
2. Zet je planken er in waar je ze moeten komen
3. Teken aan de boven en onderkant van de planken op de achterwand een dun potlood lijntje
4. Haal de planken er uit
5. Boor kleine gaatjes tussen de lijntjes
6 Doe de planken er weer in (je ziet de gaten nu niet meer)
7 Schroef nu aan de achterkant door die gaten 4 of 5 cm lange schroeven door achterwandgaten de planken in en ook door de latten die je er op gelijmd had.

Voor de latten aan de achterkant had ik bij de 19 Billy’s in mijn bieb schrootjes gebruikt. Ideaal. Het doorzakken van de oude boekenkast stoorde mij mateloos, dat was zoveel geworden dat ze bijna van de houders glipten

Je Billy is nu veel stabieler en de planken zakken niet meer door als je er zware boeken in zet. Heb je meerdere naast elkaar lijn ze dan goed op elkaar en klem ze met lijmtangen passend aan elkaar. Schroef ze nu aan elkaar vast door de zijwanden (schroef zie je niet meer, staan immers boeken in. )

Nu de kasten aan de wand vast maken. Zeer stabiel en aardbeving en kind bestendig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jan_Onderwater op 04-05-2026 17:52:21 ]
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:05:02 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220714744
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik slaapwandelde ook wel eens. En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .
:o :o

Ik kan me sowieso eigenlijk niets voorstellen bij slaapwandelen, laat staan door een dakgoot, door jou. Maar kan me ook niet voorstellen dat je ons voor liegt.

Duurde even voordat het kwartje van de rups viel. Wel dat dat was toen je (nog) klein(er) was, maar pas halverwege het typen de link met je naam _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220714777
Goed geknutseld Jan👍🏼 Je bent van alle markten thuis.
De IKEA voorraadkast is ook voor de eeuwigheid vastgezet aan de muur door de technische man. Net als twee metalen stellingen.
De kledingkasten niet.
Wie moet daar dan inklimmen?

Vandaag op tournee met 6 stops onderweg. Ook een bos tulpen bij de bieb collega gebracht.
Ging ook bieb boeken halen / wisselen bij een dependance. En hoorde dat zij morgen dicht zijn.

Wat een gekkigheid dat er niet éën lijn wordt getrokken met 5 mei. w/
Wel/niet vrij.
pi_220714848
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik slaapwandelde ook wel eens. En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze mn ouders hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .

Ik ben wel eens wakker geworden met mijn raamklink in de hand. Dat was het punt waarop ik zelf ook bedacht dat ik maar beter niet meer die uitjes kon maken :')
:o :o
Slaapwandelen heb je toch niet in de hand?
pi_220714852
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
pi_220714905
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:o :o

Ik kan me sowieso eigenlijk niets voorstellen bij slaapwandelen, laat staan door een dakgoot, door jou. Maar kan me ook niet voorstellen dat je ons voor liegt.

Duurde even voordat het kwartje van de rups viel. Wel dat dat was toen je (nog) klein(er) was, maar pas halverwege het typen de link met je naam _O-
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:19 schreef Blues het volgende:

[..]
:o :o
Slaapwandelen heb je toch niet in de hand?
Ik zie dat ik het niet helemaal helder had opgeschreven, heb het even aangepast hierboven ter verduidelijking.

Normaal liep ik dus gewoon overdag, bij volle bewustzijn. Vond ik leuk. En losstaand daarvan slaapwandelde ik soms, maar niks spannends. Tot ik dus een keer wakker werd bij het raam met klink in mn hand. En het leek me dat de kans op nachtelijk het raam uit kleiner zou zijn als ik het overdag niet meer deed, dus toen ben ik met de overdag-dakgootwandelingetjes gestopt. Dat bedoelde ik :Y
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:40:16 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220714987
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:20 schreef Blues het volgende:
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
Met die lui mogen ze van mijn dingen doen die ik hier beter niet kan schrijven. Je punt maken prima, maar als dat laatste beetje fatsoen ontbreekt om het vandaag te doen ben je om mij de discussie al niet meer waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 04-05-2026 18:46:12 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220715026
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Ik zie dat ik het niet helemaal helder had opgeschreven, heb het even aangepast hierboven ter verduidelijking.

Normaal liep ik dus gewoon overdag, bij volle bewustzijn. Vond ik leuk. En losstaand daarvan slaapwandelde ik soms, maar niks spannends. Tot ik dus een keer wakker werd bij het raam met klink in mn hand. En het leek me dat de kans op nachtelijk het raam uit kleiner zou zijn als ik het overdag niet meer deed, dus toen ben ik met de overdag-dakgootwandelingetjes gestopt. Dat bedoelde ik :Y
Owwwww ik snap m :D
pi_220715094
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Blues het volgende:
Het heeft zich als een donderwolkje in mijn buik vastgezet. Alleen heb ik er geen invloed op, en ik leerde van de psych om het dan wat meer los te laten. Dat lukt ten dele :P Ze zit elke dag in mijn hoofd.
En vind ik het ook lastig qua dosering hoe vaak en hoe ik vraag/app hoe het gaat, het lijkt mij dat ze elke dag appjes krijgt van mensen die vragen hoe het gaat, dus ik doseer het.

Ik krijg altijd wel antwoord, maar ze houdt het ook kort, doet ze goed. We hadden het er ook over tijdens de fotoshoot hoe ze dat doet, reageer je meteen of in bulk enz.
Ze heeft een enorm vangnet van veel lieve betrokken familie en overige mensen gelukkig en ik sta er wat verder van af dan de binnenste ring.

Straks fiets ik naar hema voor nog wat dingen voor de vakantie en de bloemenkar voor de herdenking vanavond.
Ik koop dan meteen een bosje van iets voor M. dat breng ik dan morgen even langs voor we weggaan op vakantie. Doe ik morgen.
Stuur een ghost hug gifje O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715226
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:20 schreef Blues het volgende:
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
Ik ben heel bang dat er iets gaat gebeuren, van 4 en 5 mei blijf je af.
Hopelijk hebben jullie een rustige herdenking
We have far more in common than that which devides us..
pi_220715404
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stuur een ghost hug gifje O+
Jij naar mij? Of ik naar haar? :*
pi_220715429
Potverdrie…ben de vlag kwijt. Twee zelfs. Eerder gebruikt op dit adres.
Nu foetsie. 😢
Zit weer prima te slikken bij de verhalen van vandaag.
pi_220715494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Jij naar mij? Of ik naar haar? :*
Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715611
Ik vond het erg mooi dat bij NPO Het verhaal van Nederland in de tweede wereldoorlog, praktisch een hele aflevering ging over dat "wij" eik de baddies waren in de onafhankelijksoorlog van Indonesië.

Ook mooi dat het bij de herdenking ook wel genoemd wordt, met naar imo wel net een andere toon dan in het verleden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715991
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
Ja dat is een goeie!
pi_220716007
Crosspost van g's fb.
Ik vind het altijd zo'n mooi krachtig beeld. En het park is prachtig O+


share image to whatsapp
pi_220716029
Jeeetje zo weinig maar. Kan me herinneren dat jullie daar wel met een flinke groep stonden.

Het viel me trouwens wel op dat er dit keer best veel auto’s reden, altijd wel maar nu echt veel meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220716211
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeetje zo weinig maar. Kan me herinneren dat jullie daar wel met een flinke groep stonden.

Het viel me trouwens wel op dat er dit keer best veel auto’s reden, altijd wel maar nu echt veel meer
Ja g gaat daar al 40 jr naar toe en vertelde dat er in het begin soms wel 40-50 mensen stonden.
Ik ging vanaf '99 mee en toen waren er ook nog wel 20-30 mensen.
pi_220716321
Jammer van het alsmaar kleiner wordend gezelschap.
Er kunnen toch ook mensen bijkomen!?

Hier bleef het droog. MnX heeft mee getoeterd. Er is gesproken en er is verteld.
Groep 8 ll hebben voorgedragen. Geen vliegtuigjes dit jaar.
Het was mooi.
pi_220716394
De herdenking hier was verplaatst van de vaste plek naar de Eusebiuskerk ivm de regen (die er nauwelijks was).

De herdenking waar ik een paar keer ben geweest doen ze niet meer. Was in een klein tijdelijk parkje maar daar komt nu een woontoren volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:26:35 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220716477
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het erg mooi dat bij NPO Het verhaal van Nederland in de tweede wereldoorlog, praktisch een hele aflevering ging over dat "wij" eik de baddies waren in de onafhankelijksoorlog van Indonesië.

Ook mooi dat het bij de herdenking ook wel genoemd wordt, met naar imo wel net een andere toon dan in het verleden.
En als je dat toen al vond en je weigerde die kant op te gaan kon je de bak in wegens dienstweigering. Ookal had je je militaire dienst al gedaan en ook nog Arbeitseinsatz voor de bezetter.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220716786
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
  dinsdag 5 mei 2026 @ 06:10:41 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220717882
Er is er één jarig hoera! Hoera! *O*

Dat kun je wel zien, dat is *O* @Whiskers2009 *O*

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :* :* :* :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220717962
Gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉
pi_220717969
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:01 schreef AnneX het volgende:
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
Hier hangt ook bijna bij elk huis wel de vlag half stok met dodenherdenking, vandaag zal alles ook wel weer hangen.
Ik moet hem zo nog even op hangen er slaapt nog eentje hier dus ik wacht even tot die wakker is.

Hier hebben wij op 17 april altijd de Canadese vlag hangen ivm bevrijding van Apeldoorn
pi_220717973
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De herdenking hier was verplaatst van de vaste plek naar de Eusebiuskerk ivm de regen (die er nauwelijks was).

De herdenking waar ik een paar keer ben geweest doen ze niet meer. Was in een klein tijdelijk parkje maar daar komt nu een woontoren volgens mij
Mijn zoons zouden kransdrager zijn maar de scouting heeft het geannuleerd ivm de plukken onweer die er zouden zijn. Uiteindelijk niks dus de jongens baalden nogal dat ze er niet stonden.
pi_220718008
Van Harte @Whiskers2009 & een X leuke dag in het Haagsche 🎂🎉💐
pi_220718270
Mogge

Gefeliciteerd @Whiskers2009 *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:59:20 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718325
Van harte Whiskers!
Spoilers!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:02:50 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718340
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Spoilers!
pi_220718349
Goedemorgen :W
Manlief heeft een vrije dag dus we zijn maar weer eens onderweg naar de Efteling.

Morgenavond naar Het Nederlands Openluchtmuseum voor de uitslag van The Dutch Beer Challenge.
pi_220718351
Gefeliciteerd Whiskers! w/
pi_220718380
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220718395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
Aww -O- sterkte!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:20:50 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718415
Sterkte Kaatje ;(
Spoilers!
pi_220718495
Gefeliciteerd Whiskers!

En succes @Kaatje1 :*
pi_220718946
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719024
Achos, wat een enerverende ochtend zo voor jullie allebei ;( :*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:02:49 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719128
Jeetje Kaat. Sterkte :*
Spoilers!
pi_220719134
Jee, Kaatje, inderdaad sterkte voor jullie allebei! :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220719522
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
:* en een aai voor Elin. Wat een rotdag :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719536
Wij waren ook naar de dierenarts vandaag, voor 9-weken vaccinatie (ik had gemist dat die er was dus de 9 weken vallen een beetje laat), en consult voor Mooitje want zere poot (blijkt ingescheurde nagel).

Maar dat was allemaal leuk en gezellig en lief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:41:03 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719542
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
Mijn hele leven stort in als je mijn OneNote afpakt. Ik heb er honderden pagina's in gemaakt. En ben gisteren ook zodra ik ingelogd was begonnen met typen :Y

OneNote *;

Ik wil er wel van af wegens Amerikaans spul maar het staat nog niet heel hoog op de digitale opruimlijst.
Spoilers!
pi_220719698
Enerverende ochtend zeg Kaatje!

En een werklust van Lucky *O* Goeie startweek gewenst.

@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?

Hij moet er maar zin in hebben. En vanmorgen kwam het er van.
Even 9 broeken doorpassen uit de kledingkast.
Vijf kunnen weg vanwege slijt en/of te klein. En vier kunnen blijven, waarvan eentje korter en een ander mogelijk de band wijder maken met elastische inzet.
Om te blijven hangen, want - zeker weten - worden zomers maar drie (nieuwe) afwisselend gedragen.
Vraag @Kaatje1 - als ervaren naaister- weet jij of “inzetbaar elastische broekband” bestaat.
pi_220719728
Volgens mij bestaat dat, zou even een fournituren zaak opzoeken @AnneX

Volgende geintje, de tand naast een voortand breekt net af. Morgenochtend geen workshop maar tandarts -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719768
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?
Geen extra info gekregen, wel gereset naar fabrieksinstellingen en toen ontdekt dat een waarde die volgens de installatiehandleiding dan op 0 zou moeten staan bij mij op -8 staat, wat afaik het tegengestelde zou moeten bewerkstelligen van wat mijn ketel doet. Maar ik heb die naar 0 veranderd en totnogtoe jodelt de ketel niet.
Ik verwacht dat ook pas over een uurtje, misschien 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:18:13 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220719805
Is het zo'n dag @Kaatje1? -O-
Hopelijk is de (verjaar)dag van Whiskers leuker!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220719819
Nou ja, Kaatje toch! En dank voor de tip.

@Vanyel goed zeg om selluf uit te zoeken. Dan ga ik bellen naar de monteur.

Oh ja…voor de gebruikers: toevallig eens bij Etos naar binnen.
En daar bleek Dmannose Cranberry mét Beredruif 😉 van Lucvitaal in de reclame! Nu 1+1 gratis. Vorige week was het 2+3 8)7
Of 3 + 2 . Sorry.
pi_220720053
Goedemiddag, vrijheid! w/

Van Harte @Whiskers2009 w/ w/

En @Lucky-Strike met haar eerste pensioenopbouw en werkdag ^O^

Elin & @Kaatje1 dat is meh, beterschap! :*

Wij al aan het inpakken, In etappes met oude slechte lijven, maar we doen het wel :Y
Scheelt veel keukenspullies inpakken als je van hotelleke (kleinschalige, geen torenflats) naar hotelleke rijdt.
En ook al ingecheckt. *) Weer gangpadplekken, beviel vorig jaar goed. Af en toe even beentjes strekken, al is het maar 2.20 uur vliegen.
pi_220720352
Wanneer gaan jullie @Blues ? Gangpad is altijd fijn.

Mag zo de tetanus ophalen bij de apotheek en laten zetten bij de huisarts (zelfde gebouw). Ze kijken dan ook even de wond want die doet best zeer, wist niet dat je zoveel doet met linker duim
We have far more in common than that which devides us..
pi_220720354
En ook aan het gangpad “met de tenen pianospelen” .
Wat een voorpret!
Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

@Kaatje1 oh oh daar verdwaalde ik op temu. Gratis verzenden en toen toch aan te vullen tot ¤ 10. Affijn een badmat en broekbandverwijder rijker plus plus een kussenhoes met appende katten voor de hulp plus plus = ¤ 12,56 w/
pi_220720470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:32 schreef AnneX het volgende:

Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

We vinden Eliza echt te duur nu, dus wat meer budget en toen kwam er een leuke rondreis van TUI uit en dat was met hotels, mooie reis en best prima reviews van de hotels. We hebben er zelf eentje bijgeboekt voor de laatste nacht omdat we niet uren willen rijden om 5 uur smorgens naar het vliegveld, dat konden we niet veranderen bij TUI, terwijl er meerdere opmerkingen/klachten over waren bij deze reis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 05-05-2026 14:02:06 ]
pi_220720527
Golfer kan altijd goed reizen en verblijven vinden! En water genoeg rondom.😎

Dit is een mooi stukje van Sylvia Witteman. https://www.parool.nl/col(...)09556f4ca17fe5f7dc69
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:28:48 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220720640
Kijken jullie uit voor Hanta, @Blues? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220720709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:28 schreef flipsen het volgende:
Kijken jullie uit voor Hanta, @:Blues? :P
Is die ook op Sardinië
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:46:55 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720746
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220720767
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:56:49 #89
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720810


Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:57:42 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720817
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:59:16 #91
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*

https://www.aviko.nl/includes/bereidingswijze_11_2016.pdf

Ik vond deze link, en hier moet wel alles in de koekenpan :{

Ik wil nu ook de spaanse (BOH LEKKER NAT ZEG) en de duitse en italiaanse proberen (8>
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220720853
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie? En anders toen je het gewoon in de AF maar dan iets korter
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:06:55 #93
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720875
mailtje gestuurd naar aviko, waar de spaanse, duitse en italiaanse versie gebleven zijn
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220721146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
De ha neemt geen risico zeg👍🏼

En weer een dekbed hoes voorzien van grote drukkers w/
pi_220721285
Gelukkig niet nee. En het doet ook goed zeer, klopt nogal, dus waarschijnlijk geen overbodige luxe de AB
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:19:47 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220721325
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Is die ook op Sardinië
[ link | afbeelding ]
Ook in Nederland en België voor zover ik weet. Alleen niet die Andes-variant. Die houden we lekker hier :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:34:51 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie?
Maakt het wat uit? Hete lucht om hete lucht *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721466
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Ik vind echt nooit muntjes -O-
pi_220721663
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
En dank je voor de kaart! Maakt mij makkelijker om een adres te vinden. 8-)
pi_220721703
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Kolere Fles, hoe verzin je het!? _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220721708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
Arme jij en arme Elin -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220721738
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:45 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik vind echt nooit muntjes -O-
Ik 1 50 centje in een supermarktkarretje.
pi_220721768
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:40:43 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721838
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kolere Fles, hoe verzin je het!? _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niks raars aan hoor, hebben we al :s)

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721886
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is niks raars aan hoor, hebben we al :s)

[ afbeelding ]
_O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:52:44 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721891
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:45 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik vind echt nooit muntjes -O-
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721983
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:11:05 #108
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220721996
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
_O_ Good luck!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:29:44 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220722225
Oeh, lees net dat Christopher Nolan de odyssee verfilmd heeft .
De trailer.

Bekijk deze YouTube-video

Ik vond het boek beter 🤣🤣🤣🤣🤣
pi_220722313
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:


Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Ja ook wel, al stuurde g zelf bulkupdates. Ook ongevraagd, ik vond daar regelmatig wat van, maar dat was/is niet aan mij. Hij moest/moet dat ook kwijt en doet dat op zijn manier.

In de jaren daarna nog veel collega's van mij die elke week vroegen/vragen hoe het met hem gaat en dat ervaar(de) ik als te veel, te vaak en irritant. Het voelde als een soort 'gewoontevraag'.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:43:20 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220722364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oeh, lees net dat Christopher Nolan de odyssee verfilmd heeft .
De trailer.

Bekijk deze YouTube-video

Ik vond het boek beter 🤣🤣🤣🤣🤣
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.

1000ft kost ¤1577. Maar denk dat ie wel wat korting heeft gekregen.
https://www.kodak.com/con(...)ce-Catalog-EAMER.pdf
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:51:50 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220722415
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:11 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O_ Good luck!
Nou de 5e dag van de maand blijft nog even open staan. Wel bijna 20k stapjes inmiddels. Ook leuk :) Morgen weer naar kantoor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 19:56:27 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220723021
Geen Bevrijdingsfestival of andere festiviteiten in Koekstad, juist vandaag zou wat te vinden moeten zijn zou je denken
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220723191
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.

Rondje gelopen, geen muntjes gevonden.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:31 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_220723267
Gefeliciteerd @Whiskers
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:46 #116
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd @:Whiskers
Andere @Whiskers2009 ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:55 #117
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220723508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Geen Bevrijdingsfestival of andere festiviteiten in Koekstad, juist vandaag zou wat te vinden moeten zijn zou je denken
Ik heb ruim 11 km door de stad gelopen, wat er niet is, is er niet. Vind het wel goed zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:43 #118
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220723531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.

Rondje gelopen, geen muntjes gevonden.
Net ook een uitleg gelezen waarom ze de bevrijding niet groots vieren, nu snap ik het
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:47:31 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220723706
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.

1000ft kost ¤1577. Maar denk dat ie wel wat korting heeft gekregen.
https://www.kodak.com/con(...)ce-Catalog-EAMER.pdf
Ik moet aan Asterix en Cleopatra denken
pi_220723934
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik 1 50 centje in een supermarktkarretje.
*O* toch weer 50 cent
pi_220723962
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
Scheelt denk ik wel dat jij meer in de stad loopt. Ik loop wel hier in de wijk maar niet echt bij winkels enzo in de buurt. Dus niet echt veel punten dat je geld moet pakken. Moet denk ik meer bij de winkels gaan lopen _O-

En ik kom nooit op het station
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:16 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724009
https://www.oost.nl/nieuw(...)omkwam-zo-verdrietig

Dit nieuws had ik niet meegekregen, het is blijkbaar een nichtje van oud deelnemers van onze uitwisselingen. :{
Ontplofte oplader. Geen idee of het Action of Ali rommel is - ik gok van wel. Reden genoeg om dat niet in huis te willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 21:22:54 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724050
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef Goitske het volgende:

En ik kom nooit op het station
Decadent hoor :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:28:02 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220724105
We kijken Squid Game. Dit is geen goede serie, ondanks de hype.
Spoilers!
pi_220724280
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Decadent hoor :{w
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
pi_220724299
Ook zo ruk dat de bussen alleen nog over de ring van de wijk rijden en niet meer door de wijk. Kan een buurtbusje nemen die zo nu en dan vanuit Loenen komt maar moet eerst een stuk lopen anders voor de bus. Dan ben ik met de fiets ook al een heel stuk onderweg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 mei 2026 @ 22:05:57 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220724478
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen. :s)

Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar. :+

Verder sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:08:55 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724495
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.

Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220724541
:* vinger en tand, wat een pech @Kaatje
Maar dus niet echt iets duidelijks aan de hand met Elin of weten ze dat pas na volgende week?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:29:52 #130
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220724690
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_220724860
Oooh…dat is een droevig vooruitzicht Kaatje toch.

Ons halve repertoire wordt vanavond gezongen aan de Amstel 😎
  woensdag 6 mei 2026 @ 02:04:48 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220725419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
:'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220725440
Ach, Elin en Kaat ;(
pi_220725441
Tevens goedenmorgen. Slapen niet gelukt :') (uiteraard :P ) Straks in vliegtuig mss hopelijk!
pi_220725442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:53 schreef AnneX het volgende:

Ons halve repertoire wordt vanavond gezongen aan de Amstel 😎
We zapten en ik dacht even Oleta Adams te horen, maar dat was Edsilia Rombley. Die stemmen kan je 1 op 1 leggen O+
pi_220725452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220725487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.
Dan zit je wel ver in het zuiden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220725539
@Kaatje : oef, autsj. Vooral je vinger even in de gaten houden op ‘gewone’ ontsteking, als het gaat zwellen echt om antibiotica vragen. Kans daarop is groter dan op tetanus.

Is Elin de laatste bezoeken met daarbij bloeddrukmetingen elke keer zo gestrest? Katten kunnen qua bloeddruk giga exploderen als ze zich niet comfy voelen. (Er zijn natuurlijk wel grenzen in wat nog enigszins te verwachten is. Maar bloeddruk blijft tricky bij wakker dieren)
En zeker bij korte bezoeken zie je echt een verschil vergeleken met met wanneer ze een tijdje (paar uur) even tot rust hebben kunnen komen. (Tenzij heel bange/boze kat, dan wordt het niet beter.)

Is het voor jou mogelijk zelf thuis een stukje te scheren onder de staart, of kost dat je andere hand? Want dat scheren veroorzaakt vaak al enige stress en bijbehorende verhoging van de bloeddruk.
pi_220725599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220725603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Ja dit, je weet al dat het kut gaat, je weet al dat het takkeveel is allemaal en je weet dat iemand 60 keer per dag dezelfde riedel afspeelt. "Ik denk aan je, ik wou dat het anders was, love you, sterkte met de strijd" overzichtelijke dosis liefde en hopelijk steun, waar geen verplichting aan zit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220725617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Och Kaatje :'( Wat verdrietig. Sterkte met de moeilijke tijd en de nog veel moeilijkere keuze die je maken moet :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 6 mei 2026 @ 07:57:03 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220725763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
He wat droevig ;( Sterkte ermee!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220725799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.

Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Gelukkig heeft mijn man een lease auto van de zaak incl tankpas. Ik was anders heel hard gaan huilen gezien de afstanden die hij rijd.

Jaren terug hebben wij overwogen om in Berlijn te gaan wonen. We zeiden al hadden we het maar gedaan een appartement daar was nu goud waard _O-
pi_220725810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen. :s)

Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar. :+

Verder sterkte Kaatje :*
Wij gaan weinig met de trein. De weekenden draaien hier in hockey en scouting van de kinderen dus het is niet zo dat wij constant weg zijn.
Ik had toen we nog geen kinderen hadden zo'n 40% korting kaart in de daluren dan was het nog wel te doen om even naar Groningen te gaan voor een weekend naar mijn zus
pi_220725817
Mogge

Dank allemaal, voorlopig is ze er nog gewoon en vind ze spelen erg leuk (maar iet te lang meer) en ik hoop dat de pijnstillers ook helpen

@Candaasje ik heb al antibiotica gekregen, huisarts vond een goed idee.
En de vorige twee keer ging het bloeddruk meten heel relaxed en bloedafname gaat over het algemeen ook makkelijk, ze blijft rustig zitten bij scheren van de nek en aanprikken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726372
Goeie Reis @Blues & golfer! En veel plezier.

Hier is de vakantie voorbij😢
pi_220726454
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726471
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
pi_220726481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
Succes bij de tandarts :*

Bij de drogist verkopen ze ook vingercondooms (ja echt)
Die kun je om je verbandje/pleister van je duim doen om het droog en schoon te houden. Dan hoef je geen handschoen voor je hele hand.
Bij onze drogist lagen ze achter de toonbank.
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:14:20 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726686
Ik heb mijn eerste overleg gehad en ook mijn eerste overuur geschreven *O*
Spoilers!
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:17:51 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Dat gaat toch echt wel te ver hoor. Op alle fronten.

En je had nog wel zo'n goede strategie verzonnen door de vrouwen te gaan trainen.
Spoilers!
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:35:57 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726960
Nog officielerder: ik ben lid van de vakbond *O*
Spoilers!
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 11:00:20 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220727120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Nu maak je zijn probleem de jouwe. Aangepast zijn is toch geen probleem, laat hem dat ook worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220727183
@Tele6 wat moeilijk maar je zou toch echt voor jezelf moeten kiezen. Wanneer je m wel wil ophalen dan “zo laat daar staan” en dan samen naar de club, ben je er niet ga ik alleen en je weet nu wel de weg. Heel vervelend maar het is zijn probleem, jij bent niet zijn behandelaar of begeleider.

Yeah @Lucky_Strike voor overleg, overuren, pensioen en vakbond *O*

Tandarts ging goed, verdoofde bovenlip nu maar ik durf weer te lachen.

Hij werkt nu in een soort container. Hij heeft in november de praktijk overgenomen en is de boel aan het verbouwen zodat zijn vrouw ook daar kan komen met haar patiënten (blij dat wij niet naar haar praktijk gaan dat was een roteind bergop fietsen geweest). Maar de verbouwing duurt veel langer doordat de stoppenkast niet verplaatst kan worden vanwege te weinig personeel.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:24:46 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220727220
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
Spoilers!
pi_220727244
@Tele6, je kan het eigenlijk niet zo duidelijk opschrijven als dat je hierboven gedaan hebt en niet weten dat dit onacceptabel is. Nu nog het ‘niet meer accepteren’ uitwerken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220727446
Ik heb naar mijn weten geen ASS en ik krijg van het hele verhaal al zin om A te slaan :') dus _O_ voor je geduld Tele.

Ik ben een vermijder, dus ik zou dit laten doodbloeden met 1000 smoezen om hem niet op te halen en dan alle contact te negeren oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220727869
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:36:09 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220728038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
In ieper ben ik nooit geweest
Alleen eens met de auto langs gesjeesd
pi_220728142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220728215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
Ik ook. Zwart kan bloeduitstorting zijn, maar ik heb liever dat een professional er naar kijkt (en desnoods open maakt)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728657
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
pi_220728676
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:27 schreef AnneX het volgende:
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
Wachtkamer van de huisarts (afspraak was om 1530)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728886
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:09:14 #165
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220728906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220728923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220729073
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?

Mag best hoor @Kaatje1 O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Wow…dat is snel! met pusvorming ook nog.
Dat duurt nog efkes ook.
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:51:18 #170
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?
Oh, jullie kregen geen DM? :7

Bueno, weer verder met offertes maken. Zonder expeditiecruises vreemd genoeg...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
pi_220729368
Geen foto’s meer. Had ze gemaakt om op te sturen, maar toen werkte die site niet meer dus foto’s weg en gebeld.
Hoop ook niet dat ik morgen weer moet bellen. De snee die gemaakt is zit nu, ondanks drukken, dicht maar ergens komt toch nog vocht uit. Raar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729481
Laat het maar stromen…morgen terugkomen of zelf in een badje met een korrel !!! soda.
pi_220729511
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729715
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:19:29 #176
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729791
@Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
Wat akelig :*
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:33:28 #179
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730283
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730511
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D

Maar ben blij dat ik daar niet zit, niets te doen, water blijft water en op een gegeven moment heb je ook je boeken uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220730729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:23:19 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730874
Gefeliciteerd @Sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:28:44 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220730879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Leuk! Welke?
pi_220730896
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Die ga ik later even opzoeken :D

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
Dankjewel! Fijn dat de pijnstillers werken O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk! Welke?
De Cold IPA Coldmember
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:43:08 #186
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D
Namen en rugnummers :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:51:44 #187
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O* Wat tof *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220731343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220731348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Wat goed!

Gefeliciteerd B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:39:25 #190
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731559
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #191
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731633
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:39 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Nee dat kan niet. Ik heb geen paarse haarborstel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731634
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:52:13 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731691
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:55:44 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Haha, omdat het hier een stuk veiliger is dan Mar del Plata waar we eerst woonden :D

Naja, en dichterbij Buenos Aires, mooier huis, fijnere buurt, toe aan verandering, dit dat alles.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:58:32 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731755
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:55 schreef flipsen het volgende:
hier een stuk veiliger is
:D

Haaaahhaahah ja haha

Okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220731798
Mooi klote, @flipsen
Ik zou niet meer rustig slapen, maar hej, ik ben dan ook een Drentse plattelandsbewoner.

@Kaatje1 hoe is het met je duim?

@Sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220731918
@flipsen :o -O-

@Kaatje1 pffffff akelig :*

@Sarabi *G* gefeliciteerd!
pi_220731935
Wat klote @flipsen :o :( ;(

En hoera voor @Sarabi bier! *O*

Goed dat je naar de dokter geweest bent @Kaatje1! Hopelijk is het ergste nu achter de rug.

Ik sliep kut en was 7.15 al de deur uit en gaf 9-13u onderwijs. Gelukkig wel leuk onderwijs, maar ondanks dat ze vooral zelf aan het werk waren, is dat toch best intensief. Ik moet wel slimme vragen stellen en kijken of ze niet heel verkeerde kant op gaan in hun opdracht antwoorden, en het is een onderwerp waar ik nul ervaring in heb dus ik moet daar ook wel kritisch voor nadenken ipv dat ik het op autopiloot gewoon weet. Nu de katjes in bed aan het leggen, normaal gaat Bram dan meteen op de slaapplek van die avond liggen en komt Sam er dan vrij snel bij. Maar nu ligt Sam helemaal languit op mn benen O+ dus ik moet nog heel even wachten voor ik naar bed kan, ben ik bang :+
pi_220732004
Dag 1 voltooid :s)
pi_220732026
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef flipsen het volgende:
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Wat verschrikkelijk ;( :(
pi_220732034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:17 schreef Tele6 het volgende:
<knip>
En hoe is het met jou dan vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732120
Brrrr @flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.

Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.

Lekker daar @Blues hoe is het weer daar?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 mei 2026 @ 22:53:37 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220732200
Hoera Sarabi :)
Wtf Flipsen... :{

Bezig met de laatste loodjes politiek. Als de ALV akkoord gaat heb ik over twee weken een opvolger als penningmeester. Na een kleine zes jaar is het ook wel mooi geweest. Zojuist de uitnodiging verstuurd. De nieuwsbrieven deed ik er al twee jaar op interim basis bij :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220732409
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:28 schreef Blues het volgende:
Dag 1 voltooid :s)
Aaah…heerlijk weer op reis en uit eten.
#vogelaar
pi_220732412
Wat een ellende zó dicht in je buurt @flipsen
pi_220732430
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:

@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
We zijn net thuis en doen met je mee!



Dankjewel allemaal!
  donderdag 7 mei 2026 @ 00:23:50 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220732594
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220732833
quote:
80s.gif Op donderdag 7 mei 2026 00:23 schreef flipsen het volgende:
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Die is hartstikke lekker man.
Vast niet zo lekker als een coldmember maar je drinkt ook niet elke dag prijswinnaars he.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220732835
Goedemorgen! c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732956
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 07:02 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! c_/
:W

Knuffel aan Pootjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220733059
Morgen! :W
Ik had een goede nacht en het was heerlijk *O* ruim half uur voor de wekker uit mezelf wakker.
En ik ben echt blij met mn voet. Fysio dacht dat mijn pijn in de enkel die ik steeds maar had van een inklemming van het kapsel kwam, en heeft maandag mn voet daarop getapet en geen brace deze week. En dat zit echt fijn *O* ik loop wel iets voorzichtiger, want ik mis nu wel de stabiliteit van de brace (en de enkelbandjes zijn nog niet helemaal geheeld). Maar ik heb echt veel minder pijn *O* eigenlijk alleen als ik echt een verkeerde beweging maak of te snel loop of als mijn voet blijft hangen ergens achter en ik hem daardoor verder strek dan eigenlijk nog kan of zo.
pi_220733142
quote:
5s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:31 schreef sigme het volgende:

[..]
En hoe is het met jou dan vandaag?
Ik voelde me gisteren totaal niet lekker, maar ik denk dat het kwam omdat ik dinsdag en gisteren veeel te weinig gegeten heb voor hoeveel ik op dinsdag gesport had (4u mountainbiken en 2,5u sportclub). In de avond wat extra fruit en yoghurt, en daarna voelde ik me wel wat beter. Vannacht goed geslapen en vanavond ga ik lekker zonder A naar de sportclub *G*
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:38:21 #213
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220733157
Kutweer hier met onweer... eens kijken of ik weer verder kan slapen (03:38)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 08:42:19 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220733177
Inbrekers houden ook niet van onweer.
's Winters is hier stuk minder overlast van nieuwe Nederlanders - vorige week met het mooie weer hebben weer een aantal gecontroleerd of alle auto's bij m'n broertje in de straat op slot waren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220733226
Veel plezier vanavond Tele *O*

Ik had net als Vlindertje een goeie nacht. Alle moordneigingen weg c_/

Wel benieuwd hoe de nacht van Kaatje en Elin was, hopelijk ook goed...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220733294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr @:flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.

Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.

Lekker daar @:blues hoe is het weer daar?
Beterschap met duim en hoe is Elin?

Hier vdg bewolkt met wat zon 19 tot 20 g. Prima voor ons!
Straks na ontbijt naar eilanden met veerboot, o.a naar Caprera! De naamgever van g's vrijwilligers werk :D
pi_220733437
Mogge!

Duim is nog steeds pijnlijk maar klopt niet. Logisch natuurlijk, er is in gebeten en gesneden dus moet ik niet miepen. Straks het verbandje eraf kijken hoe het eruit ziet.

Elin heeft, net als ik, goed geslapen (en slaapt weer 😉) en wat gegeten en gisteravond hebben we met een lampje gespeeld, ze is dan opeens weer kitten _O-

Veel plezier @Blues en @golfer
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:45:26 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220733582
Ik heb een onverwacht vrije dag. Ik hoest zo dat ik niet kan werken. Dit is al de vierde verkoudheid dit jaar. En weer een vreemde variant. Dinsdag voelde ik me een dood vogeltje maar zonder hoest, gisteren was alles prima en vannacht begon het hoesten maar voel ik me verder goed. Geen peil op te trekken op deze manier.
Spoilers!
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:03:59 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220733974
Kaatje, ik ga zondagochtend met Mohammad naar Klantreis. Ben erg benieuwd. Mijn ticket wordt door VWN betaald, de jouwe ook of is mijn TL toevallig zo vrijgevig?
Spoilers!
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:15:39 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220734098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een onverwacht vrije dag. Ik hoest zo dat ik niet kan werken. Dit is al de vierde verkoudheid dit jaar. En weer een vreemde variant. Dinsdag voelde ik me een dood vogeltje maar zonder hoest, gisteren was alles prima en vannacht begon het hoesten maar voel ik me verder goed. Geen peil op te trekken op deze manier.
Ik ben ook echt al 4x verkouden geweest. Snap er niks van. Super irritant
pi_220734106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, ik ga zondagochtend met Mohammad naar Klantreis. Ben erg benieuwd. Mijn ticket wordt door VWN betaald, de jouwe ook of is mijn TL toevallig zo vrijgevig?
Ik heb het helemaal zelf mogen betalen. Heb ook niets gehoord dat bij ons mensen de kaartjes krijgen, ook niet toen ik het vorige week noemde bij de cursus. Denk dat mijn vorige teamleider wel iets geregeld zou hebben. Maar op onze locatie doen we ook eigenlijk niets waar klantreis over gaat en bij jou is dat core business.
Ben heel benieuwd naar de reacties van Mohammed op de film
We have far more in common than that which devides us..
pi_220734116
En wat jij ook hebt, nooit echte helemaal verkouden maar een verkoudheid in etappes, dan 2 dagen hoest, dan paar dagen snot, dan een paar dagen verstopt. Heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:08:08 #223
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220735666
Hanta!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:47:54 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220735877
elleuh! ik doe ook een " wat moet ik in die omgeving doen" oproep :)

chef en ik zijn binnenkort weer een weekendje in NL en zijn dan ergens in de buurt tussen eindhoven en tilburg. wt zijn nou TYPISCHE nl's dingen die we daar in de omgeving MOETEN doen? ( efteling zijn we al geweest dus die slaan we deze keer over :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:55:56 #225
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220735921
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Zo, nu met fatsoenlijke en informatieve popups en her en der een plaatje erbij. Anders nog iets?

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220736002
Verband eraf en dat zag er niet vrolijk uit. Foto naar huisarts gestuurd. Paar keer een minuut spoelen onder de kraan (ze zei douche :o ) met lauw water en rommel eruit blijven drukken. Morgen nog even contact -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220736260
Meh Kaat en Lucky, wat is een klant reis?
pi_220736265
Bewolkt en 19/20 zei ik ergens?
27 en heet, dus te warme kleren _O-
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:25:27 #229
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220736521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Verband eraf en dat zag er niet vrolijk uit. Foto naar huisarts gestuurd. Paar keer een minuut spoelen onder de kraan (ze zei douche :o ) met lauw water en rommel eruit blijven drukken. Morgen nog even contact -O-
He bah, wat een tegenvaller :{ Nou ja, dan maar uit voorzorg heel die duim eraf snijden :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220737121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:45 schreef Blues het volgende:
Meh Kaat en Lucky, wat is een klant reis?
Film die eind oktober ook op tv komt https://www.npodoc.nl/artikelen/klantreis

Zo heet het inburgeringstraject in Breda. Ze volgens 2 zussen uit Saoedi Arabie en een gezin uit Syrië en de vrijwilligers en professionals die hen begeleiden. Herkenbaarheid, medeleven, jeuk, boosheid en bewondering zijn gevoelens die bij mij opkwamen tijdens het kijken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220737138
Oeh, da’s wel warm, 27 graden, hebben jullie ook nog luchtiger kleding bij je?

Het spoelen/uitdrukken (auw) helpt wel. Iets minder paars/rood en iets beweeglijker. Stom gedoe dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_220737750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s wel warm, 27 graden, hebben jullie ook nog luchtiger kleding bij je?

Het spoelen/uitdrukken (auw) helpt wel. Iets minder paars/rood en iets beweeglijker. Stom gedoe dit
Ja hoor, was op de eilanden waar we vdg waren veel warmer dan in de bergen waar we logeren😃
pi_220737816
Pfff, -O- Kaatje -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 18:45:42 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220737841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Verband eraf en dat zag er niet vrolijk uit. Foto naar huisarts gestuurd. Paar keer een minuut spoelen onder de kraan (ze zei douche :o ) met lauw water en rommel eruit blijven drukken. Morgen nog even contact -O-
Autsch, goed te pakken gehad dan.
Hopelijk heeft de huisarts geen server in Almere.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220738073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s wel warm, 27 graden, hebben jullie ook nog luchtiger kleding bij je?

Het spoelen/uitdrukken (auw) helpt wel. Iets minder paars/rood en iets beweeglijker. Stom gedoe dit
-O- vervelend!

Hoe is het nu met Elin?
pi_220738451
Elin eet steeds beter gelukkig en liep mij zelfs achterna naar de keuken. Een vanmiddag kwam ze ook weer kopjes geven en knuffelen

En duim is nu meer rood dan paars, nog wel warm maar niet heet. Veel rommel eruit gedrukt en vaak gespoeld, hopelijk is het nu klaar want ben er goed zat van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220738762
Fijn dat zowel duim als Elin het beter doen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220738786
Had ik toch bijna 2 weken zonder musical :o

Gelukkig bleek iemand een kaartje over te hebben voor Moulin Rouge en een lege stoel... dat kan natuurlijk niet :D :7
Dus zaterdag naar Utrecht.

En de week erna naar Scheveningen voor Harry Potter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 mei 2026 @ 20:58:20 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220739225
Weekend :)
Enerzijds relaxte week. Anderzijds gmbrl omdat ik mn ding niet kon doen zoals ik gepland had. Maar ja ik moet wachten anderen. En dan is het zoals het is. :s). In dat loslaten ben ik inmiddels ook wel makkelijk geworden. :)

Morgen weer eens het Trekvogelpad oppakken. Hoenderloo - Loenen. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 07-05-2026 21:12:36 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220739456
't Is een mooie avond
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 22:03:31 #242
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220739850
Hij is te flauw om niet te delen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220739996
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Hij is te flauw om niet te delen [ afbeelding ]
:D

Trali gaat nog in cassatie ook.
Eikel.
pi_220739999
Dag 2 staat, superleuke dag *O*
Met een beer, een krokodil en een paddenstoel 8-)
pi_220740377
Ziet er weer fijn uit @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220740460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er weer fijn uit @:blues
Heel fijn ook ons boekje, waardoor je op ideetjes voor zo'n afstekertje komt. Je zoekt je dan rot in een kleine Italiaanse dorpje naar zo'n prachtige paddenstoelrots, dat wel :D
(En moest flink klimmen :s) )

En de rotsbeer was ook lastig te spotten vanaf de veerboot, we keken eerst gewoon de verkeerde kant op en dan ineens, yessss *O*
pi_220740489
Vind dat zo leuk, maar heb altijd wel de fantasie van anderen nodig om het te zien maar als je het eenmaal ziet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220740520
Wat een verhaal en wat een hel ook voor de familie

Grote zoekactie in Duitsland: demente man laat zijn blinde vrouw (91) in auto achter en vergeet de parkeerplek
https://www.gelderlander.(...)arkeerplek~aaca3b21/
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 03:50:51 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220740802
}:| :O
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 mei 2026 @ 05:28:59 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220740875
Mogge.
BBC aan voor de uitslagen vd lokale verkiezingen. De polls worden waarheid en wellicht nog een tikje erger dan dat. De zetelgroei van Groen blijft toch wat achter. Dat is FPTP. Maar goed pas 26/136 binnen.

[ Bericht 16% gewijzigd door borisz op 08-05-2026 05:41:24 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220740951
Mogguh.

Ik had vorige week beloofd om vandaag extra te komen werken om mijn collega wat uit de brand te helpen. Het is dat ze me altijd bijstaat en nooit te beroerd is om iets te regelen voor me, en het is de collega waarmee ik naar Engeland ben geweest dus we kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik moet nog wel even mijn zin zoeken op deze zonnige-to-be dag. :O

Annnyway….. iemand nog een heel leuke rode kater? Zit bij ons in de opname, de mensen hadden niet zoveel met deze kat. Dus als je dan je kop stoot (niks ernstigs) maar ook FIV blijkt te hebben, dan ga je maar naar het asiel als het ziekenhuis geen plekje kan vinden.

Met FIV kunnen ze prima oud worden, maar zijn wel vatbaarder voor infecties (dus ze moeten echt binnenkatten worden) en het kan zich verspreiden naar andere katten via bloedcontact. Dat laatste is dus de reden dat we intern geen nieuw huisje kunnen vinden, want we hebben allemaal al ‘afdankertjes’ zitten. ;(
  vrijdag 8 mei 2026 @ 07:21:21 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741050
ahw rode katers O+
Helaas is het onmogelijk om hier een binnenkat te hebben en we krijgen al binnenkort gezinsuitbreiding :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 mei 2026 @ 08:21:37 #253
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220741406
Mogge!

Ach de rode kater. Waarom zijn mensen zo -O- ?

Duim is weer minder pijnlijk en Elin heeft iets meer gegeten en m’n nieuwe zonnescherm komt straks.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:15:28 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741786
hier nu ook een pijnlijke duim. de schapen moeten worm kuur, en dat willen ze niet. probeer dan maar een schaap in bedwang te houden :X

verder werk ik aan een project met een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is precies wat ik nodig heb op vrijdag :') :s)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:18:40 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220741803
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:47:33 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220741973
quote:
mja dat is wel mn associatie ja :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220741980
Suc6 Barrel!

Grote verplaatsing hier op Sardijnse grond.
Naar het 2e hotel met een paar tussenstops :W *O*
pi_220742707
Ik zit te wachten tot mijn vloer droog is. Heb hem net gedweild. Moet ik toch vaker doen :X
pi_220742755
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 06:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.

Ik had vorige week beloofd om vandaag extra te komen werken om mijn collega wat uit de brand te helpen. Het is dat ze me altijd bijstaat en nooit te beroerd is om iets te regelen voor me, en het is de collega waarmee ik naar Engeland ben geweest dus we kunnen het goed met elkaar vinden. Maar ik moet nog wel even mijn zin zoeken op deze zonnige-to-be dag. :O

Annnyway….. iemand nog een heel leuke rode kater? Zit bij ons in de opname, de mensen hadden niet zoveel met deze kat. Dus als je dan je kop stoot (niks ernstigs) maar ook FIV blijkt te hebben, dan ga je maar naar het asiel als het ziekenhuis geen plekje kan vinden.

Met FIV kunnen ze prima oud worden, maar zijn wel vatbaarder voor infecties (dus ze moeten echt binnenkatten worden) en het kan zich verspreiden naar andere katten via bloedcontact. Dat laatste is dus de reden dat we intern geen nieuw huisje kunnen vinden, want we hebben allemaal al ‘afdankertjes’ zitten. ;(
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:24:14 #260
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220742923
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
Ja, snap dat ook niet. Wat ik de laatste jaren aan Elin (en daarvoor ook aan Nika) heb uitgeven zou je een geweldig lange en luxe reis kunnen maken. Maar met liefde
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 12:57:25 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220743654
Bijzonder hoe mensen met dieren omgaan inderdaad. Ik bel voor een zorgboerderij die ook dieren opvangt. Een paar weken geleden belde er iemand naar een collega, ze had een geit van 2 weken oud gekocht maar die had een gebroken poot. Of die boerderij die op kon vangen. Lekkere actie zeg.

Maar meestal mensen die oprechte zorgen hebben. Dan worden er 12 hanen bij iemand langs de weg uit de auto gegooid. En net een vrouw wiens hennen bijna allemaal op gruwelijke wijze door een marter waren gedood, of we de ene overgebleven hen konden opvangen.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:07:53 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bijzonder hoe mensen met dieren omgaan inderdaad. Ik bel voor een zorgboerderij die ook dieren opvangt. Een paar weken geleden belde er iemand naar een collega, ze had een geit van 2 weken oud gekocht maar die had een gebroken poot. Of die boerderij die op kon vangen. Lekkere actie zeg.
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220743783
Over bellen gesproken… voor de nieuwe ongevoerde wollen winterjas vond ik een site takoy.nl met prachtige tientallen stoffen met motieven.
Volgens mij had ik gelezen, dat proeflapjes mogelijk zijn tegen vergoeding. Prima.
Klantenservice is “voor jou bereikbaar van 8-15 uur “ zónder telefoonnummer. o|O
Oorspronkelijk uit Slowakije en .nl zit in een volgens mij bedrijfsgebouw in Rotterdam.
De mail naar info@ met mijn voorbeeld foto’s en codenummers komt iedere keer onbestelbaar retour.
Verzonden aan .nl en .com Vanaf drie verschillende mailadressen.
Reviews zijn allen positief.

#lek.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:20:32 #264
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220743806
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef AnneX het volgende:
Over bellen gesproken… voor de nieuwe ongevoerde wollen winterjas vond ik een site takoy.nl met prachtige tientallen stoffen met motieven.
Volgens mij had ik gelezen, dat proeflapjes mogelijk zijn tegen vergoeding. Prima.
Klantenservice is “voor jou bereikbaar van 8-15 uur “ zónder telefoonnummer. o|O
Oorspronkelijk uit Slowakije en .nl zit in een volgens mij bedrijfsgebouw in Rotterdam.
De mail naar info@ met mijn voorbeeld foto’s en codenummers komt iedere keer onbestelbaar retour.
Verzonden aan .nl en .com Vanaf drie verschillende mailadressen.
Reviews zijn allen positief.

#lek.
Ik heb daar ooit een proeflapjes besteld voor een jas (die nog steeds niet gemaakt is) maar kan me niet herinneren of dat lang duurde voordat ik ze kreeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_220743890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die zou ik naar een Turkse slager brengen. Andere instelling zadel je anders met kosten op.
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:38:39 #266
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220743908
Mooi initiatief, Restaurant Konijnenvoer stopt op de huidige locatie (doen ze vaker) en gaan ergens anders opnieuw beginnen. Eigenlijk zijn ze al gesloten volgens mij maar binnenkort houden ze een yard sale. Al het bestek, borden, meubilair etc gaat in de verkoop en de opbrengst gaat naar de voedselbank c
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:38:45 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743909
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
En om nou een geit in het gips te gaan zetten...
Voor gipsen kun je beter Polen vragen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220743921




Mijn muildier is vorige week gebracht, gisteren eerste ritje op het 4x4-dier.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:49:35 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743981
Op die laatste foto dacht ik even: wat een baard. Maar het is een oor. Waarom een muildier?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 13:51:10 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220743990
Het ene is hengst x ezelin en de andere ezel x merrie, eerst es zoeken wat nou muildier is en wat muilezel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220744079
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:51 schreef derLudolf het volgende:
Het ene is hengst x ezelin en de andere ezel x merrie, eerst es zoeken wat nou muildier is en wat muilezel.
Muildier is de merrie paard, muilezel andersom. Muildieren zijn paardiger en muilezels ezeliger.

Muildieren zijn sterk, kunnen naar ratio lichaamsgewicht bijna dubbele van een paard versjouwen. Ze zijn veel rustiger, als ze zich de tyfus schrikken dan briessen ze een keer of ze gaan in ezelmodus en blijven verstijft staan (dat icm nogal territoriaal en beschermend naar de kudde maakt ze ook ideaal tegen wolven).

Ze zijn perfect op ruw terrein. Steile rots helling is geen probleem. In stap zijn ze een stuk sneller dan een paard (en veel stabieler, een paard hobbelt veel meer).

Maar voor ons dus vooral voor lange routes hier door de bergen. Daar zijn ze gewoon een stuk beter in dan paarden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220744088
En ze worden veel ouder dan een paard, en minder ingefokte gebreken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220744562
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 11:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden. Je neemt een kat, maar het is niet de kat die je verwacht had en nu heeft het wat extra zorgen en dag kat.

Ik heb aardig wat geld toen in de laatste jaren van mn hond moeten stoppen. Ze had AIHA dus haar lichaam brak de eigen rode bloedcellen af. Ze heeft er toch nog een jaar of 4-5 mee kunnen leven en ze is bijna 14 geworden.
Ergens kan ik wel snappen dat sommige mensen het niet kunnen betalen. En natuurlijk dan moet je geen dieren nemen maar soms kunnen de kosten wel erg hoog zijn. Met onze kat was het ook opeens 100-300 euro per maand wat we extra kwijt waren en dat voor 2 jaar.
pi_220744568
Er staat weer een druk weekend voor de deur. Vanavond naar het brouwgilde in Tilburg. Morgen de hele dag Toer de Geuze door de Zennevalei met het brouwgilde uit Oss. En zondag heeft mijn man studie en neem ik mijn moeder mee uiteten voor moederdag.
pi_220744769
Hebben we nog werkzamen in de zorg of maatschappelijke sector in deze SC?
https://www.ticketsforgood.com/nl

Meteen mezelf en 3 andere mensen blij kunnen maken met kaartjes voor Willem van Oranje met 50% korting.

Morgen Moulin Rouge via mijn kenissen uit de musical appgroep (waar de WvO mensen ook zitten). Er was een kaartje over. Het blijkt een gewonnen prijs te zijn, inclusief thee en zoet vooraf, pauzedrankje en snack en het kaartje is dus ook gratis _O_
Kan ik degene die me meeneemt niet eens een pauzedrankje als dankjewel kopen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220744790
En vanavond uit eten. Met de collega's. Ook gratis :Y)
In mijn stadje dus ik kan eens een keer op de fiets *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:18:54 #277
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220744878
Wat een leuk initiatief
We have far more in common than that which devides us..
pi_220744992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk initiatief
Niet geheel filantropisch. De club tikt per kortingsvoucher tussen de 5 en 10 euro transactiekosten af. Maar als ik daarmee 50 tot 100 euro korting krijg per voucher (2 kaartjes) is het evengoed winst :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 mei 2026 @ 16:34:39 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220745018
Was een mooie wandeling tussen Hoenderloo en Loenen. Was even geleden het Trekvogelpad. Hopelijk halen we Enschede dit jaar. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 8 mei 2026 @ 16:42:44 #280
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220745042
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben we nog werkzamen in de zorg of maatschappelijke sector in deze SC?
Ik zie mezelf af en toe wel als maatschappelijk werker ja, telt dat ook?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220745093
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:42 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zie mezelf af en toe wel als maatschappelijk werker ja, telt dat ook?
Je kunt altijd je bedrijfsnaam bij de inlog invoeren en kijken wat er gebeurt ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220745282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben we nog werkzamen in de zorg of maatschappelijke sector in deze SC?
https://www.ticketsforgood.com/nl

Meteen mezelf en 3 andere mensen blij kunnen maken met kaartjes voor Willem van Oranje met 50% korting.

Morgen Moulin Rouge via mijn kenissen uit de musical appgroep (waar de WvO mensen ook zitten). Er was een kaartje over. Het blijkt een gewonnen prijs te zijn, inclusief thee en zoet vooraf, pauzedrankje en snack en het kaartje is dus ook gratis _O_
Kan ik degene die me meeneemt niet eens een pauzedrankje als dankjewel kopen :')
Ik voel me af en toe wel zo :+ maar zou mezelf toch niet onder de doelgroep scharen. Wel tof initiatief ^O^

Ik ben echt gaar to the max. 9u stage tussentijdse evaluatie, 10u naar uni, onderweg 2 resultatensecties met feedback bekeken van de docent die ik superviseer (wat inhoudt: lezen, kijken wat er aan opmerkingen bij staat, weghalen wat ik niet zinnig vind, soms opmerking aanpassen, soms opmerking toevoegen). Eenmaal op uni een 3e. Daarna lunch met collega, allevijf de studenten hun feedback mailen, een afspraak over inwerken met iemand die stagestudenten van me over gaat nemen, beginnen met een onderzoeksstage-rapport beoordelen, en daarna nog 2 uur intervisiegroep. Zo naar huis en dan thuis nog even die beoordeling onderzoeksstage-rapport afmaken terwijl de saté en frietjes in airfryer zitten. En daarna plof ik op de bank en doe ik de hele avond niks meer :D
pi_220745447
Ik ben ook wel klaar met de dag. Ik had 5 afspraken tussen 9 en 15 uur en in het ene uur dat er geen patiënten kwamen, heb ik een zowel gebeld met de zorgcoördinator van school voor mijn grote kind als gesport. En toen snel naar huis om een parketman (ondertussen bellend met bovengenoemd kind om bij te praten) en daarna thuis verder gewerkt. Misschien moet ik maar een eventkaartje met korting bestellen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220745782
Da's druk ook ja!
Ik maakte de 'fout' om nog even paar minuten te wachten tot collega ook klaar was met intervisie, en toen liep ik 18.25 pas naar de trein :') . Was wel gezellig. Maar pas over 35-40 min thuis is wel jammer. Maakte ook een verkeerde stap op de trap omhoog, denk dat ik te hard op voet neer kwam of been te ver boog, auwww pijnscheut :X . Nu ook beetje zeurende pijn. Hopelijk trekt dat straks weer weg.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:11:51 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_220745904
Ik heb weer eens een maandkaart voor het Duitse OV. Al een paar keer langs een Aziatische supermarkt in Kevelaer gekomen. Net even met de trein heen en weer. Ritje had ik me kunnen besparen. Een Turkse super in een grote hal. Weinig producten en veel te duur.
En het is waarschijnlijk een opkoper van rest partijen. Stonden blikjes tomaten van de lidl, dasti en AH stroopwafels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:00:57 #286
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220746280
:W vanuit de Muzenzaal in Musis Sacrum, zeker 20 jaar geleden dat ik in deze zaal was.

Theater college Michiel de Vos en Tom de Wit
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:16:46 #287
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef z80 het volgende:
Ik heb weer eens een maandkaart voor het Duitse OV. Al een paar keer langs een Aziatische supermarkt in Kevelaer gekomen. Net even met de trein heen en weer. Ritje had ik me kunnen besparen. Een Turkse super in een grote hal. Weinig producten en veel te duur.
En het is waarschijnlijk een opkoper van rest partijen. Stonden blikjes tomaten van de lidl, dasti en AH stroopwafels.
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:18:14 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220746417
Warme was? Dat heb ik nog nooit gehad. Spoelen de Argentijnse machines na met warm water :?
Spoilers!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:17 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746465
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:27:27 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746475
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Over het algemeen spoelt een wasmachine (instelbaar) 1, 2 of 3 keer met koud water de was na het wasprogramma.

Dus: warmwater was, centrivugeerbeurt, warmwaterwas, centrivugeerbeurt, koud water spoelen, centrivugeerbeurt, koud water spoe.... enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:34:03 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_220746540
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Jij gaat toch de winter in? Is het leidingwater misschien al kouder dan in de zomer?
Een was wordt normaal gesproken gespoeld zonder verwarmd water.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35:16 #292
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746553
En zo leer ik iedere dag weer bij :D Thanks @fietsie en @z80 _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:58:13 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_220746706
AI in een plaatje
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:04:18 #294
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746752
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:26 schreef fietsie het volgende:
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Ik ben ooit PP specialist geweest, maar dan hebben we het over 25 jaar geleden :D Ik weet er nu echt helemaal niets meer van, toen ik daar weg ging heb ik PP nooit meer geopend volgens mij _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:05:35 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:26 schreef fietsie het volgende:
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Ik maak regelmatig PP's via een laptop, maar nooit op een iPad (die ik wel heb)…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:12:50 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746819
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik maak regelmatig PP's via een laptop, maar nooit op een iPad (die ik wel heb)…
Mijn collega opent dus regelmatig met zijn iPad door mij gemaakte ppt's. edit dan alleen wat tekst, en saved.

Daarna zijn ze naar de klote. Formaat anders, lettertypes en letterkleuren verfucked, kleurvlakken van kleur veranderd, vanalles.

En 'niet met iPad werken' is de oplossing niet, want dat is het enige waar ie mee werkt, een iPad Pro met zon toetsenellende er aan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:18:03 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn collega opent dus regelmatig met zijn iPad door mij gemaakte ppt's. edit dan alleen wat tekst, en saved.

Daarna zijn ze naar de klote. Formaat anders, lettertypes en letterkleuren verfucked, kleurvlakken van kleur veranderd, vanalles.

En 'niet met iPad werken' is de oplossing niet, want dat is het enige waar ie mee werkt, een iPad Pro met zon toetsenellende er aan.
Zit waarschijnlijk in de standaard instellingen van de gebruikte pagina templates, die op beide apparaten anders kunnen zijn.
Ik heb dat ook gehad op 2 verschillende PC's die dus in de ogenschijnlijk gelijk ogende templates 'onder water' net iets andere instellingen had.

Met Excel heb ik het ook gehad met de combi PC/iPad, hele opmaak vernaggeld.

Laat hem z'n correcties maar per mail aan jou doorgeven…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:20:12 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746861
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zit waarschijnlijk in de standaard instellingen van de gebruikte pagina templates, die op beide apparaten anders kunnen zijn.
Ik heb dat ook gehad op 2 verschillende PC's die dus in de ogenschijnlijk gelijk ogende templates 'onder water' net iets andere instellingen had.

Met Excel heb ik ook gehad met de combi PC/iPad, hele opmaak vernaggeld?

Laat hem z'n correcties maar per mail aan jou doorgeven…
Ja dat heb ik m al meerdere keren gevraagd maar als puntje bij paaltje komt zit ie alsnog last minute te editten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:23:09 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:20 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja dat heb ik m al meerdere keren gevraagd maar als puntje bij paaltje komt zit ie alsnog last minute te editten..
Zijn probleem dan toch? :P

Is beveiligd opslaan een optie, zodat hij het niet meer kan editten?

Staat het op een Sharepoint share o.i.d.?
Zo ja, via versiebeheer teruggaan naar de vorige versie en de door hem gewijzigde versie weggooien/niet gebruiken…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:26:50 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746898
Nu ja dan moet ie maar aan de heropvoeding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:27:01 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746901
Vol
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')