Ik wil een mango Mai Tai.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
quote:Op maandag 4 mei 2026 08:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Doe mij maar een moscow mule en dan de variant met komkommer.
Heb ik zelf ook eentje van genomen.quote:
Dat is het betere werk.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook eentje van genomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
Heb je ook een Tom Collins?
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Fresh!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou er dorst van krijgen.[ afbeelding ]
Mi amigo.quote:
Een colaatje a.u.b.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mi amigo.![]()
Wat kan ik voor u inschenken ?
quote:
Dame HC.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |