Jatogquote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo zie ik mezelf wel voor me later in het bejaardentehuis
Dat bedoel ik ook eigenlijk.quote:
Dat past nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:15 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik heb “NIET REANIMEREN” al op mn lul laten tatoeëren.
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.quote:
Prins Albert zeker ?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:19 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik heb m’n voorhuid flink opgerekt. Het Wilhelmus kan er ook nog bij.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.quote:
@_UserName_quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
quote:
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je nog naar het bevrijdingsfestival ?
Daar is hij dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |