abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220708778


Staan jullie open voor het eten van insecten? In de toekomst ontkomen we er waarschijnlijk niet aan. Insecten zijn veel beter voor het milieu en kan ondervoeding worden geëlimineerd.

Wordt veel onderzoek naar gedaan. Kakkerlakkenmelk bevat bijvoorbeeld meer eiwit en vitamines dan koemelk. Toch een beter alternatief, maar mensen kijken er vaak vies tegenaan. We eten ook gewoon zee-insecten, dus waarom niet die op land leven?

In veel landen al een delicatesse
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220708897
Never!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220708915
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef halfway het volgende:
Never!
Maar waarom niet? Over 30 jaar zou je waarschijnlijk wel moeten als de wereldbevolkingmodellen het mis hebben.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220708938
Ik moet niks.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 3 mei 2026 @ 22:03:45 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220709380
Krekels gegeten, smaakte naar vet krokant karton. Nope, niet mijn ding

Geen mij maar een bavette ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220709578
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef Molo het volgende:
Krekels gegeten, smaakte naar vet krokant karton. Nope, niet mijn ding

Geen mij maar een bavette ofzo
Krekels smaken gewoon naar hetgeen waarmee je het kruid toch? Weleens ham-kaas krekels op en die smaakte goed.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220709615
Niet gauw. Ik vind het gevoelsmatig vies, zoals ik ook niet gauw helder blauw gekleurd vlees zou eten ofzo, of iets met de structuur van een oester. Oesters walg ik ook van.
-nee-
pi_220709666
Op zich wel, maar niet in de vorm van het insect zelf. Een burger, ach dat kan best. Of verwerkt in een worst.. zal mij worst wezen.

maar een krekel, meelworm of weet ik veel wat. nee bedankt.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 3 mei 2026 @ 22:42:59 #9
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220709676
Nee
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220709680
Ik ben vegetariër, insecten zijn dieren, dus nee :)
pi_220709718
Nee niet echt, maar ik ben wel benieuwd welke insecten dan geschikt zijn voor menselijke consumptie.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets lekker zal gaan vinden, maar ik zou het wel proberen.
pi_220709731
Ik zou het best een keer willen proberen
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 05:57:38 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220710449
Ik sta er voor open maar liever niet

Net als hond (lief O+ ) of kat (vreselijke monsters)

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 04-05-2026 06:47:42 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 4 mei 2026 @ 06:29:48 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220710468
Heb het een paar keer gegeten. Op zijn best is het niks bijzonders. Vond het vervelend dat allemaal velletjes van de sprinkhaan tussen mijn tanden bleven zitten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220710804
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 06:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het een paar keer gegeten. Op zijn best is het niks bijzonders. Vond het vervelend dat allemaal velletjes van de sprinkhaan tussen mijn tanden bleven zitten.
Oh gatver
pi_220710812
Het trekt mij niet. Er zit ook bijna niks aan en hoef geen hele beesten.
Maar dingen als de poten van de kip en andere onderdelen die als delicatesse worden gezien trekken mij ook niet
pi_220710862
Ehm nee geen haar op mijn hoofd die dat daar aan denkt.
De gedachte alleen al makes me :r :r
I'm not online, it's just your imagination
pi_220711568
Gadver-fucking-damme.

Nee dus. In geen honderdduizend jaar.
  maandag 4 mei 2026 @ 10:08:22 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 4 mei 2026 @ 10:09:56 #20
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220711593
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:30 schreef Marsenal het volgende:
Niet gauw. Ik vind het gevoelsmatig vies, zoals ik ook niet gauw helder blauw gekleurd vlees zou eten ofzo, of iets met de structuur van een oester. Oesters walg ik ook van.
Hier kan ik me aardig in vinden.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220711768
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vegetariër, insecten zijn dieren, dus nee :)
Dit inderdaad.

Daarnaast lijkt het me oninteressant voer. Het heeft niet echt veel smaak schijnt het, en vaak wordt het vermalen, bijv als meel. Daarvoor zijn veel betere alternatieven. Ik blijf dan liever granen, noten, bonen en linzen eten.
  maandag 4 mei 2026 @ 10:47:23 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220711813
Vroeger met mountainbiken regelmatig een vlieg verorberd :X :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220711840
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:
Vroeger met mountainbiken regelmatig een vlieg verorberd :X :r
Ja ik ook, maar dat gebeurt nauwelijks nog want er zijn hier steeds minder insecten. Echt opvallend weinig. Zeker als je door boerenland rijdt.
pi_220714849
Als ze het er niet meer uit laten zien als een insect is het prima. Als ik kip eet wil ook niet dat de kop er nog aan zit bijvoorbeeld.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:41:48 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220717111
Nee. Dan word ik nog liever vegetarier of koop mijn eigen kippen of zo.
Ik eet ook geen zeedieren zoals garnalen of kreeft omdat ze te veel op insecten lijken.

Maar ik ben wel voorstander om het te normaliseren/aanleren onder de nieuwe generatie. Zo kom je inderdaad van die enorme veestapel af.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')