Maar waarom niet? Over 30 jaar zou je waarschijnlijk wel moeten als de wereldbevolkingmodellen het mis hebben.quote:
Krekels smaken gewoon naar hetgeen waarmee je het kruid toch? Weleens ham-kaas krekels op en die smaakte goed.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef Molo het volgende:
Krekels gegeten, smaakte naar vet krokant karton. Nope, niet mijn ding
Geen mij maar een bavette ofzo
Oh gatverquote:Op maandag 4 mei 2026 06:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het een paar keer gegeten. Op zijn best is het niks bijzonders. Vond het vervelend dat allemaal velletjes van de sprinkhaan tussen mijn tanden bleven zitten.
Hier kan ik me aardig in vinden.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:30 schreef Marsenal het volgende:
Niet gauw. Ik vind het gevoelsmatig vies, zoals ik ook niet gauw helder blauw gekleurd vlees zou eten ofzo, of iets met de structuur van een oester. Oesters walg ik ook van.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vegetariër, insecten zijn dieren, dus nee
Ja ik ook, maar dat gebeurt nauwelijks nog want er zijn hier steeds minder insecten. Echt opvallend weinig. Zeker als je door boerenland rijdt.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:
Vroeger met mountainbiken regelmatig een vlieg verorberd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |