abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:24:47 #76
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708293
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Was wel te verwachten na die spin.
Alsnog netjes :Y
pi_220708294
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.

U hoorde het hier als eerst.
het is al tig keer benoemd
helaes pindakaas
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:25:03 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708297
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Kanaal 5238
Ik kijk legaal
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:25:09 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708299
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.

U hoorde het hier als eerst.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Podium wordt heel lastig vrees ik, P5 is realistischer.
:)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:25:18 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708300
Ik denk zonder de spin wel beetje zelfde snelheid als de Ferraris.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:25:20 #81
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708302
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is al tig keer benoemd
helaes pindakaas
Maar wel hier in dit topic, dus er is niks aan gelogen.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:25:26 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220708306
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.

U hoorde het hier als eerst.
Gewaagde uitspraak
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:25:34 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708308
Ach, hij heeft tenminste wel weer een keer een beetje mee kunnen doen, dat is al iets
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 20:25:39 #84
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220708309
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.

U hoorde het hier als eerst.
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:25:54 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708311
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.

U hoorde het hier als eerst.
wat nu als Max 2x was gestopt?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:26:06 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708314
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
pi_220708315
Die kar van Max is en blijft een roestbak.
pi_220708316
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:26:11 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708317
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk zonder de spin wel beetje zelfde snelheid als de Ferraris.
Ook later hoeven pitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:26:21 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708321
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:
Die kar van Max is en blijft een roestbak.
Veel minder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:26:24 #91
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708323
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Ohja verrek, die rijdt ook nog mee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 20:26:26 #92
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708324
Berustende Max, zie in de verte ook al vriend Sjors aankomen
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 20:26:31 #93
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220708325
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Hoeveel races zijn er sindsdien gereden?
pi_220708328
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
tja mooi
maar tis enkel batterij geneuzel
Leuk hè.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:26:39 #95
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220708329
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
?
Je kijkt niet echt? Iets met een pitlane
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:26:44 #96
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220708330
Pak hem oscar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:26:46 #97
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708331
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
?
Andere race denk ik
  zondag 3 mei 2026 @ 20:26:59 #98
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220708335
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
Niet eens. Dan maken ze er gewoon 10 seconde van.
pi_220708337
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Leuk hè.
tis ietsje pietsje beter dan een maand geleden
heel ietsje
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 3 mei 2026 @ 20:27:17 #100
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220708338
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kijk legaal
Viaplay kanaal 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')