Yup maar Ferrari wel.quote:
Kogelvrij vest aan?quote:
Die van mij blijven mooi binnen.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
Het is hier net ~5 min droog na een flinke regenbui en mijn kadt zit alweer buiten op de natte stoep.
Logisch![]()
Lees een paar posts terug.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Dit vest is vrij van kogels.quote:
Het is hier een uur lang over niets anders gegaanquote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Pussyquote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
Dat zou al beter zijn dan eerstquote:Op zondag 3 mei 2026 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen aangezien de starts nog lang niet optimaal zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is hier een uur lang over niets anders gegaan
Spuit 11quote:
We hadden nog wat oud brood en salami, dus we hebben een soort van bruschetta / tosti / pizza-achtig iets gemaakt met wat kaas erbij onder de gril, en ketchup eropquote:Op zondag 3 mei 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: Wat eet Fok! vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |