quote:
Op zondag 3 mei 2026 15:43 schreef Scuidward het volgende:Ik kan mij voorstellen dat wat jij als gemeentegrond ziet deze persoon al tot privéterrein rekent. Volgens mij doe je verder niks verkeerd. Was de meneer nog in staat om naar je uitleg te luisteren of zat hij hoog in zijn emotie?
Hij was witheet en sprak me toe met een wijzende vinger.
Ik vroeg of hij er niet langs kwam en toen zei hij; deze beugels zijn niet voor onbekende fietsen.
quote:
Op zondag 3 mei 2026 15:47 schreef Chandler het volgende:Nee, tenzij uitdrukkelijk met een wettelijk verkeersbord is vermeld of als het op hun eigen terrein staat.
Maar is het op publieke grond, volgende keer gewoon weer neer zetten. Gemeentes halen echt niet op vraag van een bewoner een fiets weg. Hier in Groningen krijgen ze eerst een sticker en als die er 2 weken later nog op zit, dan misschien eens... of het moet echt een barrel zijn.
Dus maak je niet te druk zou ik zeggen.
Heb je eventueel een foto van de parkeersituatie?
Het is geen privé terrein.
Als je daar in die flat op bezoek gaat kun je daar parkeren. Er tegen over zijn ook een paar fietsbeugels op de stoep. Daar had hij mijn fiets ook al eens gezien riep hij.
Ik ben er net nog eens met Google map langs gereden maar kan geen foto laten zien omdat er een vrachtwagen voor staat.