Hep da op feesboek gestaan?quote:Op zondag 3 mei 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam net een berichtje tegen dat de auto's van Aston Martin op de F2 grid laatste hadden gestaan... mooi werk wel van al die peperdure mensen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |