abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:30 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:33 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700552
Nothing rhymes O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:34 #103
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #104
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700555
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Leo de Zegger - Niks Rijmt
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef livelink het volgende:
Nothing rhymes O+ O+
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:49:46 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700556
Nothing rhymed O+ O+ O+ O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:15 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700561
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:50:31 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700564
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen. :{
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:51:37 #108
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700570
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
Als je maar plezier hebt gehad.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:52:27 #109
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700576
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek. :@
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:26 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700587
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef Melting het volgende:

[..]
Als je maar plezier hebt gehad.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:35 #111
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700589
Mecano hijo de luna
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:36 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Ik had een black out
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:52 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700594
Hijo de la luna
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:53:55 #114
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700595
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:01 #115
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:08 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700599
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Mecano hijo de luna
He, je bent weer helemaal bij!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:54:34 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700606
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Dat is inderdaad een lange zit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:55:05 #118
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef livelink het volgende:

[..]
He, je bent weer helemaal bij!
Blijkbaar :o
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:56:10 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:54 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een lange zit
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:57:24 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700626
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:04 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:

[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:33 #122
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:46 #123
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700638
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:58:57 #124
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700641
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Bird Of Paradise - Snowy White
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:00:20 #125
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700659
Zo mooi dit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')