SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:00 schreef livelink het volgende:
Leuk, zo'n beginnende fluitist die even mee mag spelen
Staat wel hoog in mijn top 10 jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende: [..] Ik vind dit nu al hun op één na beste nummer ooit. Kun je nagaan
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
@:TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavondquote:
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Het ging daar aardig tekeer begreep ikquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Maar wel daar waar het niet moet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
Wie?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Ik ken hem wel van een programma waarin ze opdrachten moesten vervullen, maar ik vond hem toen ook al niet leuk. Beetje een typetje…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |