abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:24 #1
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700059


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:32 #2
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700062
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:00 schreef livelink het volgende:
Leuk, zo'n beginnende fluitist die even mee mag spelen
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:39 #3
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende: [..] Ik vind dit nu al hun op één na beste nummer ooit. Kun je nagaan :7
Staat wel hoog in mijn top 10 ja
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220700065
Die fluit :X
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:01:44 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700066
@TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:02:30 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700078
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:29 #7
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Free fallin'
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:03:59 #8
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
@:TT en in een dal, van die gekken vind je overal..
_O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:26 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:44 #10
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700110
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Goedenavond :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:46 #11
469185 DJ11
Radio 49
pi_220700111
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:04:54 #12
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700115
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Niettemin welkom. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:03 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700116
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik val vrij onverwachts even binnen…
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:05:27 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700121
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:11 #15
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700128
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
NEC-Telstar is een tijdje gestaakt geweest door het noodweer. Inmiddels wordt er weer gevoetbald.
Het ging daar aardig tekeer begreep ik
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:16 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700130
Volgens buienradar gaan wij rond middernacht de volle laag krijgen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:21 #17
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700131
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Kijk, het kan dus wel gewoon slecht weer zijn.
Maar wel daar waar het niet moet. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:44 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik zag dat het de finale van de Mol was vanavond
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:06:46 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700135
The Wizz Kids - Ease on down the road
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:11 #20
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220700144
Ah mijn grote vriendin
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:07:52 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220700147
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, een beetje een deceptie, omdat ik de Mol totaal niet leuk vind.
Strontvervelend zelfs…
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:06 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700150
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ah mijn grote vriendin
Wat heeft ze je ooit misdaan?
Net als Madonna, Stevie en misschien mis ik nog iemand?
pi_220700153
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Wie?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:50 #24
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220700160
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:06 schreef livelink het volgende:
The Wizz Kids - Ease on down the road
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:08:53 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220700161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:07 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik Daan Boom uberhaupt ken.
Ik ken hem wel van een programma waarin ze opdrachten moesten vervullen, maar ik vond hem toen ook al niet leuk. Beetje een typetje…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')