Alleen borsten en billen he. Dus niets van de onderzone (geen lipjes, schaamhaar ofzo)quote:Op maandag 22 juni 2026 17:37 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dan maar zo... We gaan hier lekker mooie figuren mee posten!
Wat Lenny zegt, het is niet dat hier dames worden gepost met hun benen wijd bij wijze van. Borsten en billen vind ik persoonlijk niet erg expliciet.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:37 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dan maar zo... We gaan hier lekker mooie figuren mee posten!
Daarom wilde ik weten hoe ver we kunnen gaan met AI-ontwerp spelletjes. Mocht ie iemand straks te ver gaat, kunnen ze gewoon wat mijn betreft bij KPD of in spoiler zetten. Voor de rest is een kunstwerk..quote:Op maandag 22 juni 2026 17:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat Lenny zegt, het is niet dat hier dames worden gepost met hun benen wijd bij wijze van. Borsten en billen vind ik persoonlijk niet erg expliciet.
Je ziet denk ik wel het verschil tussen mannen en vrouwen in dit topic. Ik denk dat mannen meer visueel ingesteld zijn (veel foto's van half naakt/naakte vrouwen) terwijl vrouwen dat wat minder boeit. Mij niet tenminste.
Plaatje is niet zichtbaar.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Grublit het volgende:
Mijn prompt:
Kun je een afbeelding van een vrouw maken die voldoet aan:
Wat is haar geschatte leeftijd? 40
Hoe lang is ze ongeveer? 1,75m
Wat voor lichaamsbouw heeft ze? natuurlijk, zonder cosmetische ingrepen, vrouwelijk, slank tot normaal
Welke huidskleur of teint heeft ze? blank
Welke kleur haar heeft ze? blond/donkerblond Hoe lang is haar haar? halflang tot lang
Welk kapsel past het beste bij haar? stijl haar Welke oogkleur heeft ze? blauw
Welke gezichtsvorm heeft ze?
Heeft ze sproeten, moedervlekjes of andere unieke kenmerken? niets bijzonders
Wat voor stijl kleding draagt ze het liefst? casual chic
Welke kleuren draagt ze graag? Heeft ze tatoeages of piercings? Zo ja, welke? geen tatoeages of piercings
Welke uitstraling moet ze hebben (bijvoorbeeld elegant, stoer, vriendelijk, mysterieus)? elegant, frivool, zelfverzekerd
Welke glimlach heeft ze? een klein beetje ondeugend
In welke omgeving wil je haar zien (strand, stad, natuur, studio)? op een zonnig strand
Welke pose past het beste bij haar? liggend
Moet de afbeelding realistisch, artistiek of bijvoorbeeld fantasy-stijl zijn? realistisch
Heeft ze accessoires, zoals sieraden, bril of hoed? ze houdt van niet te uitbundige accesoires
Welke persoonlijkheid moet uit de afbeelding spreken? uitdagend
Wat is het allereerste dat jou aan haar zou moeten opvallen? natuurlijke schoonheid
Moet de vrouw okselhaar hebben? nee
Ik hoop dat deze link een zichtbare link op levert. Er komt wel iets uit waarvan ik denk: tju! - komt best dicht bij mijn huidige partner![]()
https://chatgpt.com/backend-api/estuary/content?id=file_0000000035847243873905a71a5324fb&ts=495039&p=fs&cid=1&sig=da6a78978a803f6de2c3c7c6dc11ae8290c03bb97a8852586f3c11ee9a4e8b8c&v=0
Ik maakte ze met ChatGPT.quote:
Ik vond jouw bijdrage aan dit topic het meest geslaagdquote:Op maandag 22 juni 2026 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ok? Met wat heb ik gewonnen dan?
Die van mij met Flux.2-dev lokaal. Volgens de documentatie is dit model gecensureerd maar ik kan er zonder probleem naakt mee genereren, ik gebruik geen unchained/abliterated modellen en/of lora's.quote:
Oh, hoe dat zo?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond jouw bijdrage aan dit topic het meest geslaagd
Je kunt niet alles hebben.quote:
Potverdrie. Dat is een Milf met een hele grote M. Goed in het vlees.quote:
Nog steeds niet.quote:
Plaatje openen in nieuw tabblad, copy url nieuw tabblad, klik op het fotocameraatje hier en paste de urlquote:
Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Whatever floats your boat, maar waarom moeten er bij heel veel mannen borsten zichtbaar zijn als ze denken aan hun droomvrouw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |