Waar denk jij dan aan? De kleur van haar nagels?quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Whatever floats your boat, maar waarom moeten er bij heel veel mannen borsten zichtbaar zijn als ze denken aan hun droomvrouw?
Niet aan haar borsten in eerste instantie. Ik dacht eigenlijk helemaal niet aan borsten toen ik ChatGPT aanslingerdequote:Op woensdag 24 juni 2026 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar denk jij dan aan? De kleur van haar nagels?
Niks mis met lieve gezichten, maar ik wil dan ook de rest zien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet aan haar borsten in eerste instantie. Ik dacht eigenlijk helemaal niet aan borsten toen ik ChatGPT aanslingerdeEen lief gezicht is voor mij voldoende 🥹
Beetje jammer ja, het was op zich een aardig topic, nu (ondanks de vormen) een platte bedoening.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Whatever floats your boat, maar waarom moeten er bij heel veel mannen borsten zichtbaar zijn als ze denken aan hun droomvrouw?
Je zou zeggen dat met gewoon kleding aan je ook wel een hoop kan zien wat betreft maat, maar blijkbaar moet het allemaal naakt zijnquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, het was op zich een aardig topic, nu (ondanks de vormen) een platte bedoening.
Staat het uiteindelijk toch nog in het juiste subforum
Nou is een droomvrouw eerst en vooral een flinke lijst aan eigenschappen die niet alleen met uiterlijk te maken hebben, maar aangezien we hier met foto’s werken gaat het hier kennelijk alleen om uiterlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat met gewoon kleding aan je ook wel een hoop kan zien wat betreft maat, maar blijkbaar moet het allemaal naakt zijn
Hehe eindelijk gelukt...quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Plaatje openen in nieuw tabblad, copy url nieuw tabblad, klik op het fotocameraatje hier en paste de urlWe wachten met smart af!
Ok, fair enough.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou is een droomvrouw eerst en vooral een flinke lijst aan eigenschappen die niet alleen met uiterlijk te maken hebben, maar aangezien we hier met foto’s werken gaat het hier kennelijk alleen om uiterlijk.
En ook dan geldt weer dat een mooie vrouw om het geheel gaat.
Met kleren aan kun je heel veel weer niet zien, dus op zich niet zo gek dat schaarsgeklede dames voorbijkomen.
Sowieso: een mooie vrouw zie ik persoonlijk het liefst ontkleed.
Ook jij hebt zeker een punt en ik snap de mening van D. mbt platte bedoening ergens ook wel. Kleding kan zeker iets toevoegen, ik zie vrouwen ook graag in een leuke bloemetjesjurk om het maar zo te zeggen. Geldt ook in het echt, hoef mijn vriendin ook niet continue naakt rond te zien lopen.quote:
Ik zit denk ik een beetje in het midden. Misschien is het wat respectvoller om de vrouwen wat mee gekleed te tonen, aan de andere kant snap ik ook wel dat het bij het totale plaatje hoort. Borsten zijn ook gewoon mooi om te zienquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:32 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Ook jij hebt zeker een punt en ik snap de mening van D. mbt platte bedoening ergens ook wel. Kleding kan zeker iets toevoegen, ik zie vrouwen ook graag in een leuke bloemetjesjurk om het maar zo te zeggen. Geldt ook in het echt, hoef mijn vriendin ook niet continue naakt rond te zien lopen.
Maar naakt, op de juiste manier, kan ook erg mooi zijn
Je weet dat het AI is eh? Respectvol zijn speelt geen rol.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien is het wat respectvoller om de vrouwen wat mee gekleed te tonen,
Klopt, redelijk consistent, zelfs met een andere seed. Kan uiteraard wel anders als je in de prompt gaat beschrijven hoe het gezicht eruit moet komen te zien, dan zijn er best leuke variaties mogelijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:22 schreef Geralt het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ai vaak eenzelfde/vergelijkbaar hoofd er op plakt.
Dan geven we haar een naam en krijgt ze haar eigen reeks.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:22 schreef Geralt het volgende:
Valt me trouwens wel op dat ai vaak eenzelfde/vergelijkbaar hoofd er op plakt.
Die derde redheadquote:Op zondag 28 juni 2026 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Middagje bij het zwembad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is lekker eh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Middagje bij het zwembad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu word het al stukken leuker.quote:
Dat ligt eraan of die 128gb vram dedicated of unified is en of het gaat om een enkele of meerdere gpu's. Je kunt er in principe ieder lokaal beschikbaar model op draaien. Ik heb tot nu toe gewerkt met Flux.2 Dev, Wan2.2, Krea2 en Z-Image. Ieder model heeft zijn sterke punten.quote:Op maandag 6 juli 2026 06:40 schreef MauriceM het volgende:
Ik heb mezelf mooie hardware kado gedaan en wil ook proberen om lokale modellen te gaan draaien. Welke modellen zou ik het beste kunnen doen met 128 gb vram en 1 petaflop rekenkracht? Ik heb nog geen ervaring verder met ai en draai linux
Tussen img tags plaatsenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Domme vraag maar hoe kun je videos plaatsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |