quote:
Wat dat betreft wel inderdaad. Is ook wel vaker gebeurd een natte sprint. Zou ik leuker vinden dan een natte FP3.quote:
Ja, mee eensquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel inderdaad. Is ook wel vaker gebeurd een natte sprint. Zou ik leuker vinden dan een natte FP2.
quote:
Die hebben niks te verliezen.quote:
Die motor ging niet lang mee.quote:
Gaan toch niet uitrijdenquote:
Wist je dat hij nederlands spreektquote:
Echt?quote:
Ga het nu niet jinxen.quote:
Vast al gezegd, sorry: niet meegekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |