Ik vind het top wat de vakbonden doen. Zo hard mogelijk raken aub.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen we werknemers rechten en aow ook bij het grofvuil zetten?
Werken totdat je dood bij neervalt.
Scannen dan: https://www.nu.nl/binnenl(...)ducteursstaking.htmlquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:33 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
1992 belde. Ze willen je strippenkaart terug.
Ja dat zal de overheid leren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Scannen dan: https://www.nu.nl/binnenl(...)ducteursstaking.html
Nee de treinen niet laten rijden raakt de overheid keihardquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja dat zal de overheid leren.
Neehoor gewoon lekker staken. Hoe vaker hoe beter. Wordt tijd dat de overheid niet alles zonder consequenties kan doordrukken zoals zij willen, zonder naar de burgers te luisteren.
Ja, best maar een korte periode vroeg in de ochtend staken is echt het tegenovergestelde hiervanquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat mij betreft gaan de vakbonden er met gestrekt been in. Aanpakken dat kabinet. Je kan straks van de werkvloer zo regelrecht de kist in. Uitgewrongen als een oude vaatlap.
Ik zou hier ook actie willen voeren.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het top wat de vakbonden doen. Zo hard mogelijk raken aub.
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat mij betreft gaan de vakbonden er met gestrekt been in. Aanpakken dat kabinet. Je kan straks van de werkvloer zo regelrecht de kist in. Uitgewrongen als een oude vaatlap.
Die gasbaten hadden voor groot deel naar Groningen moeten gaan, maar ja uitgeven aan leuke dingen in de randstad is veel belangrijker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:54 schreef raptorix het volgende:
Overigens hebben we dit aan ons zelf te danken, als we de gasbaten in een Nationaal fonds hadden gezet had iedereen nu met zijn 60e kunnen stoppen met werken.
Jij hebt ook baat dat de WIA en de WW blijft bestaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
De boomers zijn in principe allemaal al met pensioen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja joh, we gunnen de boomers nog wat extra ten koste van de jongere generaties, ze hebben het zo zwaar...
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:18 schreef Goprolover het volgende:
[..]
En dan? Stemt men weer rechts en krijgen we weer dezelfde onzin
Daar heb ik een andere mening over, maar heb het laten doorrekenen, het bedrag wat we te besteden had geweest is gigantisch, je komt ongeveer op 2000 euro per maand per Nederlander, en dat is dus puur op het rendement niet dat je er geld uit gaat halen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gasbaten hadden voor groot deel naar Groningen moeten gaan, maar ja uitgeven aan leuke dingen in de randstad is veel belangrijker.
Ik ben wel met je eens dat het in een fonds had kunnen worden gestopt, zodat er geld was om het stroomnet te verzwaren enzo zulk soort dingen.
Weer zo een.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat was niet waar ik op reageerde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij hebt ook baat dat de WIA en de WW blijft bestaan.
?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die boomers hebben in de meeste gevallen ruim 40 dienstjaren achter de kiezen. Een hele grote groep is natuurlijk al met pensioen of dood. Maar ja, de jongere boomers hebben het zwaar. Vooral als je altijd fysiek zwaar werk hebt gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
:")quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:23 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die boomers hebben in de meeste gevallen ruim 40 dienstjaren achter de kiezen. Een hele grote groep is natuurlijk al met pensioen of dood. Maar ja, de jongere boomers hebben het zwaar. Vooral als je altijd fysiek zwaar werk hebt gedaan.
De jonge generaties waar je zo'n medelijden mee hebt studeren een eeuwigheid, en willen in veel gevallen niet eens 40 uur werken. Ik weet ook best dat de jongere generaties het niet gemakkelijk hebben op andere vlakken. Maar het scheelt wel als je nog niet versleten bent hè.
Wat wil je nu bereiken vraag ik mij af. Boomers zijn al lang met pensioen en mocht dat niet zo zijn is de aow leeftijd al vast gelegd. Je krijgt vijf jaar voor je aow leeftijd definitief te horen wanneer. WIA en WW heeft elke leeftijd voordeel van. Maw je schiet je uit rancune zelf in de voet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
:")![]()
Gooi jezelf weg, echt waar, wat een intens triest antwoord.
De reden dat het een intens triest antwoord is heeft niets te maken met het inhoudelijke onderwerp.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken vraag ik mij af. Boomers zijn al lang met pensioen en mocht dat niet zo zijn is de aow leeftijd al vast gelegd. Je krijgt vijf jaar voor je aow leeftijd definitief te horen wanneer. WIA en WW heeft elke leeftijd voordeel van. Maw je schiet je uit rancune zelf in de voet.
Als je dat triest vindt zegt dat veel over jou. Want het is gewoon waar. Als je 6o+ bent en je hebt een groot deel van je leven fysiek zwaar werk gedaan ben je op en af. Dus gooi jij jezelf weg met je non empathisch geneuzel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
:")![]()
Gooi jezelf weg, echt waar, wat een intens triest antwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |