abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220696882
Ja hoor, geen moeite.
pi_220696902
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier niet zo mee bezig. Het is al zo lang geleden. En met dat ‘vier vrijheid’ is tegenwoordig ook ietwat overdreven.
Absoluut niet overdreven :(
Daar is keihard voor gevochten. Daar hebben mensen letterlijk hun leven voor gegeven, zodat jij in vrijheid kunt leven.
pi_220697219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier niet zo mee bezig. Het is al zo lang geleden. En met dat ‘vier vrijheid’ is tegenwoordig ook ietwat overdreven.
Niet goed. In de WW2 zijn er heel wat mensen die hun leven hebben gegeven opdat jij nu geen Adolf heet ipv de_boswachter. Een beetje respect lijkt me niet teveel gevraagd.
Wat mankeert mensen tegenwoordig. :{w
pi_220697342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb er steeds meer moeite mee om maar eerlijk te zijn.
Dit dus.
pi_220697426
Als je het al niet meer op kunt brengen om 2 minuten je waffel te houden uit respect..
Tja, wat verwacht je tegenwoordig ook hè. :')
pi_220697468
Ja doh. Dat, en Memorial Day op Margraten.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220697490
Uiteraard
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:26:36 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220697565
Dochter slaapt, vrouw doet dan een optreden op een herdenking.
Dus ben alleen beneden. Zal dus wel stil zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220697581
Ik ga altijd op de top van het gebouw hier staan en met een luidspreker het evangelie verkondigen.
Twiddel
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:35:22 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220697607
Ja tuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220697847
Jawohl!
pi_220697944
vroeger sowieso, tegenwoordig als ik bij/zeer dichtbij een herdenking zou zijn wel ja, anders ligt het aan situatie maar dus nooit verstorend

alleen thuis? niet perse

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 02-05-2026 19:23:14 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220697965
Ja, tenzij ik ergens mee bezig ben en 8 uur vergeet.. al ben ik vaak dan ook die 2 minuten wel stil geweest maar er heb er dan niet echt bij 'stil' gestaan.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220698396
Ja
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:17:13 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220698506
Uiteraard.

Je kunt de kogelgaten nog in de gevel zien van het gebouw op de hoek van de Paleisstraat en de Kalverstraat. Zó dichtbij is het.
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 19:22:08 #66
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220698532
ja, elk jaar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:49:36 #68
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220699343
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Dat spreekt voor zich.
Niet dus he aso !!! o|O
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_220699353
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Moass het volgende:
Jawohl!
Niet grappig!!!
pi_220699906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niet grappig!!!
Ok,sorry.
pi_220700392
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Absoluut niet overdreven :(
Daar is keihard voor gevochten. Daar hebben mensen letterlijk hun leven voor gegeven, zodat jij in vrijheid kunt leven.
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.
U MAD?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:42:52 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220700475
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.
pi_220700494
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.
Nee want dan zei ik dat wel.
U MAD?
  zondag 3 mei 2026 @ 04:51:43 #74
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220702005
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:20 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Niet goed. In de WW2 zijn er heel wat mensen die hun leven hebben gegeven opdat jij nu geen Adolf heet ipv de_boswachter. Een beetje respect lijkt me niet teveel gevraagd.
Wat mankeert mensen tegenwoordig. :{w
ja en veel van de kleinkinderen verkassen nu naar duitsland om te wonen, hun opa zou ook de graf omdraaien
maar who cares als alles zo kk duur wordt
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220702199
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.
Als een grote bek krijgen het enige is, dan vind ik dat je niet moet klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')