Absoluut niet overdrevenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier niet zo mee bezig. Het is al zo lang geleden. En met dat ‘vier vrijheid’ is tegenwoordig ook ietwat overdreven.
Niet goed. In de WW2 zijn er heel wat mensen die hun leven hebben gegeven opdat jij nu geen Adolf heet ipv de_boswachter. Een beetje respect lijkt me niet teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben hier niet zo mee bezig. Het is al zo lang geleden. En met dat ‘vier vrijheid’ is tegenwoordig ook ietwat overdreven.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb er steeds meer moeite mee om maar eerlijk te zijn.
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Absoluut niet overdreven![]()
Daar is keihard voor gevochten. Daar hebben mensen letterlijk hun leven voor gegeven, zodat jij in vrijheid kunt leven.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.
Nee want dan zei ik dat wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt.
ja en veel van de kleinkinderen verkassen nu naar duitsland om te wonen, hun opa zou ook de graf omdraaienquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:20 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Niet goed. In de WW2 zijn er heel wat mensen die hun leven hebben gegeven opdat jij nu geen Adolf heet ipv de_boswachter. Een beetje respect lijkt me niet teveel gevraagd.
Wat mankeert mensen tegenwoordig.![]()
Als een grote bek krijgen het enige is, dan vind ik dat je niet moet klagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik merk anders weinig meer van die zogenaamde vrijheden. Overal oorlog. Overal geweld. Je hoeft maar dit te doen of je krijgt een grote bek. Nee, dit is niet de definitie zoals ik vrijheid zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |