Als Brunch?quote:
Haha ja timing. Was eigenlijk van gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Als Brunch?
Je onderste foto past ook wel in 'wat is je uitzicht'
OT: gepofte haver, cashewnoten en aardbeien in de yoghurt.
Na al dagen zin in zo'n broodje vandaag 'eindelijk' gegetenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:22 schreef golfer het volgende:
En voor vanavond hebben we broodjes döner kebap besteld.
Hee, das ook toevalligquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:01 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook appelcake. Van te voren zag ie er mooi uit. Moest 30-40 minuten. Heeft meer dan een uur erin gestaan en het was nog niet goed. Maar de buitenkant werd erg donker dus toch maar uitgehaald.
Weet niet wat ik fout heb gedaan
Ze krijgen em toch niet helemaal op hun bord, geeft helemaal niets dusquote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:46 schreef Kanaroe het volgende:
Geen idee wat we vanavond eten, maar zometeen een stuk versgebakken appelcake.
Nooit eerder gebakken, hij ruikt heerlijk, maar hij was nog niet helemaal gaar toen ik hem uit het bakblik haalde.
Hoop gepruts en veel scheuren...mwah
Zo kwam ie uit de oven
[ link | afbeelding ]
En zo uiteindelijk uit het bakblik
[ link | afbeelding ]
Ja de smaak was wel lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hee, das ook toevallig![]()
Was ie wel smakelijk?
Die van mij is al bijna op haha
Bij mij was denk ik de oven iets te heet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja de smaak was wel lekker.
Net lasagne gegeten, en smoothie met mango, peer en aardbeien
zonde zegquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:01 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook appelcake. Van te voren zag ie er mooi uit. Moest 30-40 minuten. Heeft meer dan een uur erin gestaan en het was nog niet goed. Maar de buitenkant werd erg donker dus toch maar uitgehaald.
Weet niet wat ik fout heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |