abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:20:38 #1
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220694562
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:22:50 #2
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220694575
Koffie c_/
Om de dag mee te starten.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220694992
Voor vanmiddag in ieder geval klaargezet; zoete aardappel uit de airfryer en kipkluifjes uit de oven.
pi_220695538


  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:49:36 #5
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220695541
Aspergesoepje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220695625
quote:
Als Brunch?

Je onderste foto past ook wel in 'wat is je uitzicht' O+

OT: gepofte haver, cashewnoten en aardbeien in de yoghurt. :9
pi_220695674
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Als Brunch?

Je onderste foto past ook wel in 'wat is je uitzicht' O+

OT: gepofte haver, cashewnoten en aardbeien in de yoghurt. :9
Haha ja timing. Was eigenlijk van gisteren :P
pi_220696728
Spontane actie van @golfer, flensjes met stroop en appelstroop :9

  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:22:16 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220696754
En voor vanavond hebben we broodjes döner kebap besteld. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220696903
Geen idee wat we vanavond eten, maar zometeen een stuk versgebakken appelcake.
Nooit eerder gebakken, hij ruikt heerlijk, maar hij was nog niet helemaal gaar toen ik hem uit het bakblik haalde.
Hoop gepruts en veel scheuren...mwah

Zo kwam ie uit de oven


En zo uiteindelijk uit het bakblik
pi_220697041

Ik had ook appelcake. Van te voren zag ie er mooi uit. Moest 30-40 minuten. Heeft meer dan een uur erin gestaan en het was nog niet goed. Maar de buitenkant werd erg donker dus toch maar uitgehaald.
Weet niet wat ik fout heb gedaan :')
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:23:17 #12
370431 drakin
vurig typje
pi_220697552
Koffie met rum en een paar stukken fudge erbij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:32:18 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220697590
Vier kommen yoghurt met müsli. Ik kan er niet van afblijven. Zó lekker. Ik had totaal geen trek in warm eten maar hier liep ik wél warm voor.
pi_220697606
Vanavond gebakken kabeljauw in bierbeslag, aardappelpuree en tuinerwten.
pi_220697823
quote:
88s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:22 schreef golfer het volgende:
En voor vanavond hebben we broodjes döner kebap besteld. :Y)
Na al dagen zin in zo'n broodje vandaag 'eindelijk' gegeten :D :9

  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:52:57 #16
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220698326
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220698450
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:01 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook appelcake. Van te voren zag ie er mooi uit. Moest 30-40 minuten. Heeft meer dan een uur erin gestaan en het was nog niet goed. Maar de buitenkant werd erg donker dus toch maar uitgehaald.
Weet niet wat ik fout heb gedaan :')
Hee, das ook toevallig :D
Was ie wel smakelijk?

Die van mij is al bijna op haha
pi_220698457
Een lading burritos gemaakt gevuld met paprika, bosui, mais, rode kideneybonen, rijst en met cheddar erover heen uit de oven. En ja ik gebruik cocktail prikkers zodat ze niet open klappen :D

pi_220698505
Kreeg onverwacht bezoek van mijn broer en mijn moeder, vandaar snel een appelcake gebakken.

Zij hadden lekkers meegenomen O+
Turks brood belegd als 'pizza', hier even afgegrild, en een uitgebreide borrelplank met kaas, vleeswaren, olijven enzo
Lekker en gezellig samen kneuteren en eten
pi_220698572
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:46 schreef Kanaroe het volgende:
Geen idee wat we vanavond eten, maar zometeen een stuk versgebakken appelcake.
Nooit eerder gebakken, hij ruikt heerlijk, maar hij was nog niet helemaal gaar toen ik hem uit het bakblik haalde.
Hoop gepruts en veel scheuren...mwah

Zo kwam ie uit de oven
[ link | afbeelding ]

En zo uiteindelijk uit het bakblik
[ link | afbeelding ]
Ze krijgen em toch niet helemaal op hun bord, geeft helemaal niets dus :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220698586
Domino's gehaald, 1+1 :)

Vriend had extravaganzza.


Ik spicy bbq chicken, met extra jalapeños. Ze waren niet krenterig, heerlijk daarna peper op m'n lippen :s)


Toe weer lekkere mango's zoals altijd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220698683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:08 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Hee, das ook toevallig :D
Was ie wel smakelijk?

Die van mij is al bijna op haha
Ja de smaak was wel lekker.

Net lasagne gegeten, en smoothie met mango, peer en aardbeien
pi_220698868
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja de smaak was wel lekker.

Net lasagne gegeten, en smoothie met mango, peer en aardbeien
Bij mij was denk ik de oven iets te heet.
De bovenkant werd donker en er kwam een barst in, de priktest leverde een schone satéprikker op.
Maar in net midden was de cake net niet meer vloeibaar, maar wel erg lekker.
55 minuten erin gestaan
pi_220699390
Vanmiddag salade met carpaccio


Vanavond spaghetti carbonara met wat salade
pi_220702141
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:01 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook appelcake. Van te voren zag ie er mooi uit. Moest 30-40 minuten. Heeft meer dan een uur erin gestaan en het was nog niet goed. Maar de buitenkant werd erg donker dus toch maar uitgehaald.
Weet niet wat ik fout heb gedaan :')
zonde zeg -O-

koffie

vandaag een pannetje pastasaus maken voor het avondeten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')