abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220737048
Gazpacho :9
En chili con carne :9
Smile, it's free therapy.
pi_220737384
Vandaag tagliatelle bolognese. Had nog een batch bolognesesaus in de vriezer liggen :Y)
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:37:38 #103
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220737411
Met een Zweedse en Engelse collega bij de Griek in Duitsland.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 17:42:53 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220737435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met een Zweedse en Engelse collega bij de Griek in Duitsland.
Is dit het begin van een mop? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:58:15 #105
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220737516
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dit het begin van een mop? :P
Dit was ook mijn vraag _O-
pi_220737911
Ging tanken in België, kwam in de buurt van de kippenkraam :9~

Diner: Gebraden kippetje
Man gehaktballen met eigen pittige jus (had ik nog in de vriezer)
Erbij, stokbrood om in de jus te dopen, rauwe bloemkool en wortel om te knabbelen.

Was heerlijk
pi_220737926
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dit het begin van een mop? :P
:D
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:49:10 #108
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220739105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is dit het begin van een mop? :P
Nee,
Maar goed, had een gegrillde grote pijlstaart (helaas zonder inkt) botermals, en lamshaasjes met friet en salade.
pi_220739798

Kabeljauw met panko en iets van remouladesaus.
Groente opgemaakt die nog in de koelkast lag; rode ui, courgette, snijbonen en champignons.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:44:36 #110
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220742554


Lactosevrij yoghurt met blauwe bessen, aarbeien en pistache swirl.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220745274


Eet alleen vandaag, de andere helft van mijn gebraden kippetje soldaat maken
Omnomnom :9
  vrijdag 8 mei 2026 @ 18:15:01 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220745561
Vanmiddag gevulde pasta met pompoen en salie op van èèn of andere pastafabriek via Crisp. Echt enorm lekker :9~
Perfecte bite, heel erg prima!

Straks gnocchi gemaakt door vrienden. Ben benieuwd :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 mei 2026 @ 18:15:19 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220745564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 17:36 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]

Eet alleen vandaag, de andere helft van mijn gebraden kippetje soldaat maken
Omnomnom :9
Ja dit is geen straf natuurlijk :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220746094
Burgers vanavond. Ik was wat lui, en ik heb mijn hamburgers bij de slager gekocht. Normaal maak ik ze zelf met rundergehakt, maar ik zie dat de burgers van de slager beter zijn. Die van mij vallen uit elkaar na het bakken ;(
Mijn vriendin is vegetariër, en ik heb gelukkig een goede oplossing gevonden bij AH: Beyond burger Japaleno. Die vindt ze erg lekker. Ik bak ze net zoals de slagersburgers: eerst aanbakken beide kanten, kort, met hoog vuur en dan met laag vuur garen zo'n 6 minuten. Bij de slagersburgers gaat dat uitstekend, maar bij de Beyond-burgers geeft dat toch een zwarte afscheiding die blijft zitten aan de pan en de spatel. Het afwassen is heel erg moeilijk. Prima burger dus, maar moeilijk schoonmaken.
Erbij: gebakken aardappelstukjes van zelf gekookte aardappels en koolsalade. Prima weekendhap!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:06:45 #115
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220746318


Met een mok rooibos.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220746586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Met een mok rooibos.
Pistache drizzle over alles O+

Ik had een restant bloemkoolovenschotel met gehakt en banaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:02:18 #117
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220746736
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pistache drizzle over alles O+

Ik had een restant bloemkoolovenschotel met gehakt en banaan.
Ze hadden eindelijk de squeeze pistache bij AH.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:07:44 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220747111
Allerlei lekkers op Sardinië:




There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220747205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Ze hadden eindelijk de squeeze pistache bij AH.
Yes! Ik dacht alleen de pindakaas, vond het al raar. Hoe is ie?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220749349
Starbucks stop.
Ube vanilla en cappuccino grande.
Met stukjes koek om te proeven (1 was al op).

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220749440
Ik doe zo kippendijen in de marinade voor vanavond.
Zelfgemaakte pindasaus erbij, pistoletjes en een salade
  zaterdag 9 mei 2026 @ 14:58:26 #122
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220750405
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Yes! Ik dacht alleen de pindakaas, vond het al raar. Hoe is ie?
Heerlijk, hetzelfde als wat in de berliner bolletjes zit.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220750499
Stamppot bloemkool met gekruide kip.
pi_220750550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 14:58 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Heerlijk, hetzelfde als wat in de berliner bolletjes zit.
Joepie, heb het net gehaald *O*
Dank.

Ik eet vanavond gebakken zalm en asperges met saus o.b.v. eieren.
Toe mango's en ijs met pistache drizzle.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 9 mei 2026 @ 16:00:16 #125
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220750808
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Joepie, heb het net gehaald *O*
Dank.

Ik eet vanavond gebakken zalm en asperges met saus o.b.v. eieren.
Toe mango's en ijs met pistache drizzle.
😄
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')