Is dit het begin van een mop?quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met een Zweedse en Engelse collega bij de Griek in Duitsland.
Nee,quote:
Ja dit is geen straf natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:36 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eet alleen vandaag, de andere helft van mijn gebraden kippetje soldaat maken
Omnomnom
Pistache drizzle over allesquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:06 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Met een mok rooibos.
Ze hadden eindelijk de squeeze pistache bij AH.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pistache drizzle over alles![]()
Ik had een restant bloemkoolovenschotel met gehakt en banaan.
Yes! Ik dacht alleen de pindakaas, vond het al raar. Hoe is ie?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ze hadden eindelijk de squeeze pistache bij AH.
Heerlijk, hetzelfde als wat in de berliner bolletjes zit.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes! Ik dacht alleen de pindakaas, vond het al raar. Hoe is ie?
Joepie, heb het net gehaaldquote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:58 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Heerlijk, hetzelfde als wat in de berliner bolletjes zit.
😄quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Joepie, heb het net gehaald![]()
Dank.
Ik eet vanavond gebakken zalm en asperges met saus o.b.v. eieren.
Toe mango's en ijs met pistache drizzle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |