abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220702229
ontbijt, 2 peertjes en een bammetje met pindakaas
  zondag 3 mei 2026 @ 11:33:35 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220703263
Zo, lekker weer thuis geslapen maar wel zo (na lekker uitgeslapen te hebben als een baas :7 ) ontbijten met heftig Deens roggebrood en kardemombroodjes van Lagkagehuset :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 11:38:01 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220703293
Ik ga vanavond diverse groenten roerbakken. Garnalen erbij en dan nog de overgebleven bami van vrijdag :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 3 mei 2026 @ 14:25:38 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220704710
Vanavond maak ik een salade van gestoofde venkel met sinaasappel en daarbij een paar in ganzenvet gebakken krieltjes en een bavette die eerst in de sousvide gegaard is en daarna nog even in de braadpan hard aan de buitenkanten is gekarameliseerd. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220706681
Gemarineerde kip met satésaus met gekruide broccoli en bloemkool.
Toe Oppo karamel en mango's.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220706726
quote:
88s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een salade van gestoofde venkel met sinaasappel en daarbij een paar in ganzenvet gebakken krieltjes en een bavette die eerst in de sousvide gegaard is en daarna nog even in de braadpan hard aan de buitenkanten is gekarameliseerd. :9


:9~ :9~
  zondag 3 mei 2026 @ 19:52:50 #32
43653 sigme
Veraan
pi_220707924
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220708191
Hier lag nog een zakje Belgische kaasfondue, was eigenlijk al een tijd over de datum (3 weken)
Maar......voilá!
Superlekker, met geblancheerde bloemkoolroosjes, krieltjes in de schil en een (gebakken ;) ) tartaartje
pi_220708241
Vandaag heerlijk simpel broodje hamburger met patatjes.. geen gezeur! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 3 mei 2026 @ 20:21:43 #35
370431 drakin
vurig typje
pi_220708253
Hier Spätzle met spinazie en kaassaus en een ijsje toe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220708400
Mijn man had gekookt aardappelschijfjes met een kipburger aangezien zoonlief zoooo graag snitzel wilde...

En ik heb suikerlatten gemaakt dus zo thee met een stukje

pi_220708640
Suikerlatten :9
Nooit van gehoord maar ik denk* dat ik daar nu ook wel wat van zou lusten

* = weet zeker
pi_220708933
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Hier lag nog een zakje Belgische kaasfondue, was eigenlijk al een tijd over de datum (3 weken)
Maar......voilá!
Superlekker, met geblancheerde bloemkoolroosjes, krieltjes in de schil en een (gebakken ;) ) tartaartje
:9~ :9~ :9~
  zondag 3 mei 2026 @ 22:01:56 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220709365
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
Mijn man had gekookt aardappelschijfjes met een kipburger aangezien zoonlief zoooo graag snitzel wilde...

En ik heb suikerlatten gemaakt dus zo thee met een stukje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ik wel lusten bij de thee of koffie!

Hier venkel uit de oven, met gekookte krieltjes en verse worst van de slager :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 mei 2026 @ 22:02:52 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220709371
Binnenkort weer eens zelf kardemombroodjes maken, want Finse stijl zijn ze toch echt lekkerder dan Deens.
Mikkeler bier was wel prima te pruimen en ook de vele soorten varkensworst en krokante spekkies doen ze prima daar :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220709381
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef Kanaroe het volgende:
Suikerlatten :9
Nooit van gehoord maar ik denk* dat ik daar nu ook wel wat van zou lusten

* = weet zeker
Mijn oudste zei wat maak je... Ja dat ken ik niet. Keek in de oven Ooooooh dat ❤️❤️❤️❤️
pi_220709383
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:02 schreef Molo het volgende:
Binnenkort weer eens zelf kardemombroodjes maken, want Finse stijl zijn ze toch echt lekkerder dan Deens.
Mikkeler bier was wel prima te pruimen en ook de vele soorten varkensworst en krokante spekkies doen ze prima daar :9
Ooh klinkt goed
  maandag 4 mei 2026 @ 13:37:09 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220713002
Straks: een romige aspergesoep. (van de schillen en kontjes van asperges die we morgen gaan eten). :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 mei 2026 @ 13:39:47 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220713019
Vanavond wegens succes geprolongeerd: gestoofde venkel-sinaasappelsalade, krieltjes geroosterd in ganzenvet en daarbij gebakken smokey beefburgers. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220713252
Ik had nog wat zuurdesem discard dus heb een paar pannenkoeken gebakken. Voordeel daarvan is ze vullen best goed dus pubers blij
  maandag 4 mei 2026 @ 17:29:40 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714529
Vandaag is het - jawel - shoarma met zilvervliesrijst en zelfgemaakte kerriesaus geworden. Helaas geen yoghurt met müsli toe want de müsli is alweer op. Erg jammer want ik heb het een keer ‘s nachts gegeten, zo lekker is dat. :Y)
pi_220714670
Jeetje lekkere dingen allemaal zeg. Wij eten vanavond simpel een (volkoren) rijst gerecht met kip en een variatie van groenten.
  maandag 4 mei 2026 @ 17:52:42 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220714679
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Domino's gehaald, 1+1 :)

Vriend had extravaganzza.
[ link | afbeelding ]

Ik spicy bbq chicken, met extra jalapeños. Ze waren niet krenterig, heerlijk daarna peper op m'n lippen :s)
[ link | afbeelding ]

Toe weer lekkere mango's zoals altijd.
Waaaaaa, hier krijg ik onmiddellijk honger van!
pi_220714863
quote:
88s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wegens succes geprolongeerd: gestoofde venkel-sinaasappelsalade, krieltjes geroosterd in ganzenvet en daarbij gebakken smokey beefburgers. :Y)


Vlees was mwoah.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:19:22 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220715279
Pokebowls gehaald bij de Jumbo, vers gemaakt, dikke prima *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')