quote:Op zondag 3 mei 2026 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een salade van gestoofde venkel met sinaasappel en daarbij een paar in ganzenvet gebakken krieltjes en een bavette die eerst in de sousvide gegaard is en daarna nog even in de braadpan hard aan de buitenkanten is gekarameliseerd.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Hier lag nog een zakje Belgische kaasfondue, was eigenlijk al een tijd over de datum (3 weken)
Maar......voilá!
Superlekker, met geblancheerde bloemkoolroosjes, krieltjes in de schil en een (gebakken) tartaartje
Dit zou ik wel lusten bij de thee of koffie!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
Mijn man had gekookt aardappelschijfjes met een kipburger aangezien zoonlief zoooo graag snitzel wilde...
En ik heb suikerlatten gemaakt dus zo thee met een stukje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oudste zei wat maak je... Ja dat ken ik niet. Keek in de oven Ooooooh dat ❤️❤️❤️❤️quote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef Kanaroe het volgende:
Suikerlatten![]()
Nooit van gehoord maar ik denk* dat ik daar nu ook wel wat van zou lusten
* = weet zeker
Ooh klinkt goedquote:Op zondag 3 mei 2026 22:02 schreef Molo het volgende:
Binnenkort weer eens zelf kardemombroodjes maken, want Finse stijl zijn ze toch echt lekkerder dan Deens.
Mikkeler bier was wel prima te pruimen en ook de vele soorten varkensworst en krokante spekkies doen ze prima daar
Waaaaaa, hier krijg ik onmiddellijk honger van!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Domino's gehaald, 1+1![]()
Vriend had extravaganzza.
[ link | afbeelding ]
Ik spicy bbq chicken, met extra jalapeños. Ze waren niet krenterig, heerlijk daarna peper op m'n lippen![]()
[ link | afbeelding ]
Toe weer lekkere mango's zoals altijd.
quote:Op maandag 4 mei 2026 13:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond wegens succes geprolongeerd: gestoofde venkel-sinaasappelsalade, krieltjes geroosterd in ganzenvet en daarbij gebakken smokey beefburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |