abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 12:22:12 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220808020
Geroosterde maisboterham met een scrambled ei. Nespresso en mangosap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220808180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven asperges eten bij een vriendin. Ik ben zo nieuwsgierig! Met zelfgemaakte aardappelsalade en een gekookt eitje

Beetje vroeg om erover te beginnen. Ben alleen erg benieuwd of asperges overgewaardeerd zijn of echt lekker :Y

(Pastinaak vind ik bijvoorbeeld een overgewaarde wortel, proef het verschil niet :@ )
ik denk dat je het wel lekker gaat vinden :Y
pi_220808189
lunch

diner
pi_220808414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef Karzai het volgende:

[..]
ik denk dat je het wel lekker gaat vinden :Y
Dat verwacht ik ook wel
Lust op boerenkool na alle groentes wel :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:30:42 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220808541
Vanavond maak ik latkes met daarbij eerst in de sousvide bak gegaarde en daarna kort op hoge temperatuur aangebakken bavette en daarbij een komkommersalade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:36:28 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220810461
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven asperges eten bij een vriendin. Ik ben zo nieuwsgierig! Met zelfgemaakte aardappelsalade en een gekookt eitje

Beetje vroeg om erover te beginnen. Ben alleen erg benieuwd of asperges overgewaardeerd zijn of echt lekker :Y

(Pastinaak vind ik bijvoorbeeld een overgewaarde wortel, proef het verschil niet :@ )
Geen fan van pastinaak hier, saai voer
Asperges daarentegen, hmmmm, kan ik elke dag wel eten

Gisteravond schnitzel met asperges op, zalig. Net een berlinerbol van de bakker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220810486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven asperges eten bij een vriendin. Ik ben zo nieuwsgierig! Met zelfgemaakte aardappelsalade en een gekookt eitje

Beetje vroeg om erover te beginnen. Ben alleen erg benieuwd of asperges overgewaardeerd zijn of echt lekker :Y

(Pastinaak vind ik bijvoorbeeld een overgewaarde wortel, proef het verschil niet :@ )
Laat het je smaken!
Ik was altijd meer fan van de groene asperge, maar ben de witte steeds meer gaan waarderen :9

OT; ik maak volkoren spaghetti, met spinazie, groene paprika, sjalotjes, magor (romige blauwschimmelkaas) en een gegrilde kipfilet
pi_220810729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef Kanaroe het volgende:


Laat het je smaken!
Ik was altijd meer fan van de groene asperge, maar ben de witte steeds meer gaan waarderen :9

OT; ik maak volkoren spaghetti, met spinazie, groene paprika, sjalotjes, magor (romige blauwschimmelkaas) en een gegrilde kipfilet
Hoe laat eten we :9~
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:03:36 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220810742
kipsate met pindasaus, frieten met majo, rucolasalade
pi_220810743
Gisteravond uit eten geweest in een goede bistro.
Vanavond naar het theater.
Morgen eerst weer hard sporten en dan weer goed eten.
Denk dat ik de kamado aanslinger.
Heb ook nog goede speciaalbieren in grote flessen.
Carolus, Westmalle, la Chouffe, en ook mooie fuetworsten op voorraad
Vakman pur sang
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:04:35 #236
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220810753
Voor de tweede dag heb ik capucijners met spek gegeten. Echt een welkome afwisseling. Ik vond alleen de spekjes te dun. Sinds ik bij een andere supermarkt winkel doe ik online wat ideetjes op. Dit is supersimpel en voedzaam.

Het jammere alleen vind ik dat veel recepten uit teveel ingrediënten bestaan. Kijk ik in het kookboek van mijn moeder (Margriet 1957) dan kan dat stukken minder. Ik blijf niet graag zitten met liflafjes want ik kan er niets mee. Want hoe mijn oven werkt weet ik ook niet!
pi_220811115
Net stukje appeltaart en advocaat op.

Voor 9 personen zojuist besteld:
Kroepoek
Mini loempia's en kerriesnacks
Koe Loe Yuk
Cha Siu
Tjap Tjoy met garnalen
Kipfilet met zwarte bonensaus
Babi Pangang
Ti Pan Ossenhaas
Foe Yong Hai
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:16 #238
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220811345


Ik heb deze worst meegenomen bij de Aldi en onderstaande ervan gemaakt.
Ui, knoflook, ansjovis, Toscaanse kruiden en blokjes tomaat.(pakje)

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220811422

Vandaag pepesan*, roergebakken spitskool met uien en knoflook en witte rijst.

*authentiek gebruik je de hele makreel voor pepesan, maar ik vind het nooit zo fijn om graten in m'n eten te hebben, dus ik maak hem schoon en vis alle graten er uit voor de bereiding.
pi_220811679
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik latkes met daarbij eerst in de sousvide bak gegaarde en daarna kort op hoge temperatuur aangebakken bavette en daarbij een komkommersalade. :9

:9 :9
pi_220811686
Sushi van Jumbo.
Verrassend ok.
pi_220811713


Pasta met een potje bolognesesaus, blokjes spinazie en mozarella erdoorheen. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220811898
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe laat eten we :9~
Het is al op!
En jij hebt een goeie privékok en ook erg lekker gegeten zie ik :9
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:36:08 #244
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220812317
De lasagne staat eindelijk in de oven :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:16 #245
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220812530


:Y)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:03 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220812871
Nu: nespresso met een glaasje limoncello en zelfgemaakte koffie-ijs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220812976
Broodje hamburger met friet en salade.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:23 #248
370431 drakin
vurig typje
pi_220813172
Sûkerbôle met roomboter :9
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220820233
  zondag 17 mei 2026 @ 12:17:56 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220822480
Vanmorgen: een verse croissant met hazelnootpasta, mangosap, nespresso.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')