ik denk dat je het wel lekker gaat vindenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven asperges eten bij een vriendin. Ik ben zo nieuwsgierig! Met zelfgemaakte aardappelsalade en een gekookt eitje
Beetje vroeg om erover te beginnen. Ben alleen erg benieuwd of asperges overgewaardeerd zijn of echt lekker
(Pastinaak vind ik bijvoorbeeld een overgewaarde wortel, proef het verschil niet)
Dat verwacht ik ook welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk dat je het wel lekker gaat vinden
Geen fan van pastinaak hier, saai voerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst in mijn leven asperges eten bij een vriendin. Ik ben zo nieuwsgierig! Met zelfgemaakte aardappelsalade en een gekookt eitje
Beetje vroeg om erover te beginnen. Ben alleen erg benieuwd of asperges overgewaardeerd zijn of echt lekker
(Pastinaak vind ik bijvoorbeeld een overgewaarde wortel, proef het verschil niet)
Laat het je smaken!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe laat eten wequote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:39 schreef Kanaroe het volgende:
Laat het je smaken!
Ik was altijd meer fan van de groene asperge, maar ben de witte steeds meer gaan waarderen![]()
OT; ik maak volkoren spaghetti, met spinazie, groene paprika, sjalotjes, magor (romige blauwschimmelkaas) en een gegrilde kipfilet
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik latkes met daarbij eerst in de sousvide bak gegaarde en daarna kort op hoge temperatuur aangebakken bavette en daarbij een komkommersalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |