Was ik al een beetje bang voor. Dingen die het op de radio prima "doen" komen op TV niet altijd goed over. En ik vond JW (die ik op de radio helemaal prima vind) met de Top2000 show ook al niet geweldig. Het is gewoon niet helemaal zijn ding denk ik. En daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen nacht de herhaling van de eerste uitzending bekeken.
Met hun radioshow op werkdagen doen Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte het 's ochtends op Radio 2 naar mijn mening prima. Vaste onderdelen op vaste tijdstippen en weinig geschreeuw en lachen om eigen grappen, zoals bij vele andere ochtendprogramma's vaak wel het geval is.
Enkele onderdelen van dat ochtendprogramma zijn nu ook opgenomen in het TV-programma 'Jan-Willem Ruimt Op', waaronder de intro-rally, de dobbelsteen, interviews m.b.t. maatschappelijke zaken en live optredens van muzikanten met een huisband.
Misschien is het even wennen, beeld bij wat normaal gesproken alleen maar geluid is, maar het geheel kwam nogal traag en weinig samenhangend over. Een soort van 'Matthijs gaat door', ook in een grote studio, maar dan in slow motion.
Jan-Willem mist het charisma van een TV presentator en de grappen van Jeroen komen niet echt over.
Het was dan ook best wel een opgave om de hele uitzending af te kijken.
Ik ben er in ieder geval nog niet van overtuigd dat deze TV-show op deze wijze een blijvertje is.
Er voor thuis blijven doe ik in ieder geval niet…
We waren opvulling van het publiek.quote:
Die link had ik ook al gelegd, maar de dynamiek van 'Mathijs gaat door' ontbreekt hier wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:35 schreef spapaars het volgende:
Doet me een beetje denken aan Matthijs Gaat Door!
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Een soort van 'Matthijs gaat door', ook in een grote studio, maar dan in slow motion.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die link had ik ook al gelegd, maar de dynamiek van 'Mathijs gaat door' ontbreekt hier wel.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |