abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220693947
Is het de normale gang van zaken dat als je een pakket dat via DPD wordt verzonden laat afleveren in een Budbee pakketkluis, dat het dan niet door DPD zelf in de pakketkluis gestopt wordt, maar dat ze het doorsturen naar een centraal magazijn van Budbee en dat een bezorger van Budbee het in de pakketkluis stopt?

Het bovenstaande lijkt nu te gebeuren met een bestelling die ik heb lopen. Daardoor duurt het extra lang (meerdere dagen in dit geval), voordat ik mijn pakketje krijg.

Nu was deze bestelling niet tijdskritisch, maar als het altijd zo gaat, dan lijkt het me voortaan beter om een DPD pakketpunkt als afleverlocatie te selecteren.

Iemand hier ervaring mee?
pi_220694305
Ja. Dpd en Budbee werken sinds kort samen. Gebeurt wel vaker dat DPD het standaard transport doet en dat Budbee vervolgens het laatste stukje doet vanuit magazijn tot aan eindlocatie. Zou in principe maar 1 dag tussen moeten zitten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220694307
Bij mij duurt het meestal iig 1 dag. Dag na bestelling naar het warehouse en later diezelfde dag naar de kluis.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 07:16:24 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220694308
Ja, dit is normaal. Er zijn wel meer van dit soort samenwerkingen in de industrie en het speelt in op de e-commerce trend.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')