SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's uit het vorige deel:
Veel mooie werkjes van ChildoftheStars, bijv:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke maaksels van essnhills:![]()
Blues heeft ook helemaal de smaak te pakken:![]()
![]()
![]()
![]()
ESF1Gamer maakte een enorme poef:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 06-05-2026 12:07:05 ]in de haak.
Mooi!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef trui het volgende:
Mijn laatste post (waarmee ik blijkbaar het topic sloot):
Lief muisje!![]()
ik heb ook weer eens een Pica Pau patroontje gemaakt: Lupita de aap.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat dekentje ook eindelijk afgemaakt en geblokt. Klaar voor verzending.
[ afbeelding ]
Je weet het: ben fan!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef trui het volgende:
Thanks! Ik vond de aap zo leuk om te maken dat ik er meteen nog een ga maken.
Wat een leuke aap, die kleuren!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef trui het volgende:
Mijn laatste post (waarmee ik blijkbaar het topic sloot):
Lief muisje!![]()
ik heb ook weer eens een Pica Pau patroontje gemaakt: Lupita de aap.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat dekentje ook eindelijk afgemaakt en geblokt. Klaar voor verzending.
[ afbeelding ]
Je bent jezelf vergetenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:51 schreef trui het volgende:
Vergat ik weer de link naar een opzetrij met halve stokjes in de OP op te nemen, en nu kan ik er niet meer in, zie ik. Hieronder in elk geval nog een keer, hopelijk kunnen we 'm een volgend deel wel aan de handige linkjes toevoegen. Heet ook wel: foundation hdc.
Mocht een modje dit alsnog kunnen doen: alvast bedankt!
Bekijk deze YouTube-video
en de foundation single crochet vind je hier: Bekijk deze YouTube-video
ik had geen afgeronde projecten in 't afgelopen topic-deel volgens mij. Alleen die laatste, maar die komt hier ook al terug.quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:09 schreef trui het volgende:
Ik heb weer een keer een Southbay shawl gehaakt. Met een ander randje. Is een cadeautje voor een collega.
Vóór het blocken:
[ afbeelding ]
Na het blocken:
[ afbeelding ]
Oh die combinatiequote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:18 schreef trui het volgende:
Hier nog een detailfoto van het randje.
[ afbeelding ]
Gewoon letterlijk doen wat er staatquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap ‘t niet, hoe kunnen jullie al die verschillende patronen haken?
Het zijn maar een paar basissteken, en verder is het variaties daarop en in de juiste volgorde doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap ‘t niet, hoe kunnen jullie al die verschillende patronen haken?
Prachtigquote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:09 schreef trui het volgende:
Ik heb weer een keer een Southbay shawl gehaakt. Met een ander randje. Is een cadeautje voor een collega.
Vóór het blocken:
[ afbeelding ]
Na het blocken:
[ afbeelding ]
Maar je moet het wel begrijpenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk doen wat er staat
Ik ga het ook nog eens doen. Ik heb vroeger wel gehaakt maar dat was niet uit een boekje.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar basissteken, en verder is het variaties daarop en in de juiste volgorde doen.
Als je het eenmaal weet is het niet moeilijk
Is te doen hoor, echt. Haken ziet er ingewikkelder uit dan het is. Deze shawl heb ik in minder dan een week gehaakt.quote:
Ja zo'n shawl haakt altijd zo lekker doorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef trui het volgende:
[..]
Is te doen hoor, echt. Haken ziet er ingewikkelder uit dan het is. Deze shawl heb ik in minder dan een week gehaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |